Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Argento Vivo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Argento Vivo

Argento Vivo....

Begonnen als stijl oefening voor iets wat honda wou gaan doen.
    Er zijn 2 autos gebouwd om te kijken wat de beste optie was voor Honda.

De 1e was de SSM.

The Encyclopedia of Automakers and Car Manufacturers. an extensive list of automakers, tuners and racing specials from around the world

De 2e was de Argento Vivo.

De SSM is later geworden tot wat we nu de S2000 zijn gaan noemen.
    (Zonder de middenbalk tussen de passagiers, en met iets hoger geplaatste koplampen vanwege de amerikaanse regelgeving.)

Maar de bekende sultan van brunai wou toch graag een aantal Argento Vivo's.
    En heeft dus Pininfarini ingehuurd.
    Dus zijn er 4 gebouwd voor de familie, op basis van een mercedes SL amg.

Plus er staat er eentje die nog niet *af* is te koop op ebay:

Dit is mijn modelletje van de Honda versie:

Stoer ding, ben alleen benieuwd hoe erg hij *niet* af is.........

En ik vind de verhoudingen van de mercedes *kloon* niet helemaal top.

Die verkoper komt ook niet echt betrouwbaar over.
    Bijna alle fotos zijn op internet te vinden en hij heeft maar 4 beoordelingen....
    Waarvan de meeste van iemand die niet meer bij ebay is ingeschreven..

Scam?
    Last edited by Q4Jan; 15-12-08, 23:13.
    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

[QUOTE Scam?[/QUOTE]

Wat denk je zelf??? ZOOOOO duidelijk

Ding staat ook op Pistonheads http://www.pistonheads.com/sales/794051.htm

Ik vind het schandalig en ook verbluffend dat er zo veel scams op met name Ebay en Marktplaats voorkomen.

Nog verbazender dat er sukkels zijn die er uit hebberigheid in stinken en geld (aanbetaling) overmaken zonder goed info te hebben nagevraagd of ooit de auto gezien te hebben.

Die scammers zijn er vrijwel altijd al direkt al uit te halen door de advertentie zelf en anders zeker bij navragen info.
    Willen altijd de (veel te goedkope) auto met al geregelde transporteur toesturen en vooraf direkt aanbetaling per niet traceerbare overboeking, hoe stom kan je zijn!!!???
    Last edited by RenéNSX; 16-12-08, 06:57.

Comment

Wel geinig ding, maar die sultans hebben echt zo belachelijk veel van deze unieke auto's laten maken dat het gewoon belachelijk is.

Ik heb wel eens de lijst van auto's van die sultan op Gummen gezet en dat slaat helemaal nergens op. 200 Rolls Royces, 200 Mercedessen, 10 Ferrari F40's en alles gewoon in 10-voud, alle kleuren etc.
      Gewoon teveel geld en te weinig verstand. Weinig smaak ook nog, want veel van die one-offs zijn gewoon heel erg lelijk.
      Uitzonderingen zijn die Ferrari 456 sedan en stationwagons (Venice), vind ik.

Het schijnt dat het wel afgelopen is nu en dat veel van die auto's verkocht worden of verkocht zijn inmiddels.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
      X