Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gummen @ Zandvoort 1 juli 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ja man, Jasper, rijd toch eens dooooor, gek!
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
      Ik zou eerst eens beginnen met Tarzan in 3 nemen, ipv 2.
      LOL, goede tip idd.
      Auto's: veel...

Comment

• Hahahaha, ja joh, we gaan lekker de langzaamste auto op de baan analyseren. :):)

Knot, ja dat kan best in 3 hoor, en 't kan vast ook nog wel harder dan ik überhaupt deed. Maar met dat superhete asfalt en die ouwe P6000's eronder had ik echt niet al te veel grip gisteren. Plus, die V6 klinkt zo mooi als-ie richting de 6.000 toeren gaat. :)

Maar qua koppel lukt het best hoor, Marlboro en Renault deed ik ook in III namelijk. Ach, jullie weten best dat ik geen goede coureur ben. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Hmm, ik nam de Hugenholtz en Audi-S ook in 2. De Audi-S lijkt me ook te krap om in de 3 te nemen, Hugenholtz zou wel kunnen denk ik.

De tarzan in de 3 ging prima, ook met de driftbandjes achter :)
          Let's kick some ass and chew bubblegum...
          ----------------------------------------------------------------------------
          '71 Alfa Romeo Giulia Super
          '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
          '00 BMW E39 528iA Touring
          '06 BMW Z4M Roadster
          '96 BMW E36 328i trackracer
          '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

• Nou, zal ik ze dan allemaal maar even opnoemen? :)

Tarzan: in II, opschakelend naar III bij het raken van de kerbs zo ongeveer.
            Gerlach: in III
            Hugenholtz: in II
            Slotemaker: in IV
            Scheivlak: in III
            Marlboro: in III
            Renault: soms in III, soms in II, afhankelijk of ik aan de kant ging voor een ander :)
            Vodafone: in II
            Audi S: in II
            Kumho: in III
            Luyendijk: in III en in de bocht naar IV

Doe er allemaal je voordeel mee, misschien gaan jullie rondetijden dan nog wat omlaag, LOL. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Het was gisteren idd een schitterende dag voor op het circuit ! Zakelijke en persoonlijke dingen houden mij even weg van dit soort uitjes....hopelijk ben ik er volgende keer bij om die Cobra eens te testen op het circuit :-)
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• De Hugenholz is toch die haaks rechts af na de Tarzan? Die nam ik uiteindelijk ook in z'n 3. Punt is dat de auto alleen maar nerveuzer als je onnodig veel gaat schakelen.

Comment

• Marlboro is prima in z'n 4 te nemen, trouwens. Heerlijke bocht is dat. Damn, baal nu extra dat het gister niet gelukt is :(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                    Hahahaha, ja joh, we gaan lekker de langzaamste auto op de baan analyseren. :):)
                    Bij gebrek aan mijn deelname ;-)
                    Corolla gaat naar moeder Steven trouwens, maar ik hoorde het torretje nog brommen "I'll be back" :-))
                    Is nu verlaagd en heeft nieuwe schokdempers, dus ik verwacht met het dumpen van de kinderzitjes meegenomen toch echt wel tijden van rond de 4.20 te kunnen realiseren.
                    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door babbel Bekijk bericht
                      Die Supra is inderdaad van mij. Er ligt een 3.0L in met 60mm turbo en draait met een volledig standalone motormanagement. Op de dyno houdt de auto iets meer dan 450pk/570Nm aan de achterwielen over, dus zo'n 525pk op de krukas
                      /..../

Edit: ben je even weg op je werk ben je 10 posts verder... Maar bedankt Steven.
                      Ja, omloopsnelheid hier is wat hoger dan op supras.nl :-)
                      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

• Zie nu dat ik Gerlach en Hugenholz door elkaar haal (suf), maar volgens mij pakte ik de Hugenholz uiteindelijk ook in z'n 3 en de Gerlach in 4. Ook dit zal best weer aardig kunnen verschillen per auto, trouwens.

Comment

Nou, zal ik ze dan allemaal maar even opnoemen? :)

Tarzan: in II, opschakelend naar III bij het raken van de kerbs zo ongeveer.
                          Gerlach: in III
                          Hugenholtz: in II
                          Slotemaker: in IV
                          Scheivlak: in III
                          Marlboro: in III
                          Renault: soms in III, soms in II, afhankelijk of ik aan de kant ging voor een ander :)
                          Vodafone: in II
                          Audi S: in II
                          Kumho: in III
                          Luyendijk: in III en in de bocht naar IV

Doe er allemaal je voordeel mee, misschien gaan jullie rondetijden dan nog wat omlaag, LOL. :)
                          Tarzan 3
                          Gerlach 4
                          hugenholz 2
                          slotemaker 4
                          scheivlak in 4 (volgas)
                          marlb 3
                          voda 3
                          audi s, in middenstuk van 3 naar 2
                          kumho in 3 of 4 afhankelijk van drukte en snelheid vanuit audi s
                          lyendijk in 4 volgas en net onder de startbrug naar 5

hier kun je echt je voordeel mee doen haha)

Comment

• Hier even een kaartje om de bochtennamen even weer op een rijtje te krijgen:

De bocht na de Renault bocht is de Vodaphone...

Bij mij bijna alles in III, alleen slotemaker, Scheivlak, rechte stukje naar Audi-S en het rechte stuk langs pits in IV...

Comment

• Teken ook de ideale lijnen in, voor de volgende keer... ;-)
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Kleine toevoeging: 3/4de van de Arie Luyendijk nam ik ook in IV...

Die halve race clio ging ook aardig van z'n plek zeg :)
                                Had je er semi's onder liggen ridewithfriends? (wat een kötnick trouwens ;)

Comment

• Ik zat me al af te vragen welke auto Scheivlak in IV volgas kon. Mijn Spider in elk geval niet. Of niet lang, althans. :)

Die Clio, ja dat geloof ik wel, tering die ging hard. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ideale lijn? Dat is voor iedereen anders he... Knot z'n lijn loopt bv gelijk van de pits naar Mickey's..... ;)

Comment

• "Scheivlak volgas in IV" is niet echt heel specifiek he.
                                      Bij mij is Scheivlak in IV niet bepaald volgas bij insturen, en al helemaal niet op het eind van z'n toeren. Integendeel.
                                      Ik denk dat ik instuur met iets van 120km/u, zou dus ook in III kunnen, maar op de helft van de bocht kan ik al lekker vol op het gas en dan zou ik op 3/4de van de bocht wel naar IV moeten en dat is niet lekker als je daar meer dan 1g trekt...
                                      Zal vanavond eens in de data van de performance kijken wat voor snelheid ik daar doe en hoeveel g precies...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maik Bekijk bericht
                                        Ideale lijn? Dat is voor iedereen anders he... Knot z'n lijn loopt bv gelijk van de pits naar Mickey's..... ;)

Ja, en de lijn van Jasper.... ;-)

Kijkt in de spiegel en denkt "Mwah, kan altijd erger.. ";-)

Comment

• Zoals jullie weten doe ik niet aan lijnen. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Zoals jullie weten doe ik niet aan lijnen. :)

Nee, echt ??

Dat meen je niet.... ;-)

Comment

• Iets met een hele grote pot en een keteltje, Peter. :)
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Iets met een hele grote pot en een keteltje, Peter. :)
                                                Raad Jasper aan om ff op 15.22 te kijken..... ;-)

Comment

• Ja, dat zie ik wel. Maar ik maak gewoon mijn eigen humor. :)
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Leuke dag gehad gisteren, was alleen zo ziek als een hond.
                                                    Maandag en helaas dinsdag me echt kloote gevoeld.
                                                    Vandaag gelukkig weer het mannetje :-)

Ingmar, leuk dat je het die paar ronden naar je zin had.
                                                    Ging nog niet op het randje maar toch wel aardig doorgereden.
                                                    Voor wat het waard is mijn versnellingen in de Possie.

Tarzan 3
                                                    Gerlach 4
                                                    hugenholz 3
                                                    slotemaker 4
                                                    scheivlak in 4 (volle pijp)
                                                    marlboro 4 (volle pijp)
                                                    vodafone 3
                                                    audi-S, 3
                                                    kumho 4
                                                    lyendijk in 4 volle pijp en net onder de startbrug naar 5

Comment

• Post wel een filmpje van een ronde, mogen jullie zelf luisteren in welk verzet het 110pk monster staat :)
                                                      BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maik Bekijk bericht
                                                        Kleine toevoeging: 3/4de van de Arie Luyendijk nam ik ook in IV...

Die halve race clio ging ook aardig van z'n plek zeg :)
                                                        Had je er semi's onder liggen ridewithfriends? (wat een kötnick trouwens ;)
                                                        haha lange nick inderdaad , whybe mag ook hoor

nee geen semi's , vol slicks

is een orginele race clio uit de clio cup, circa 150pk en 830 kg (ex berijder, maar Sonja zegt dat het goed komt)

scheivlak in 4 volgas, ik bedoel vanuit slotemaker tot aan net over de bult, beukje op de rem en dan vanaf instuurmoment vol gas in 4
                                                        Last edited by ridewithfriends; 02-07-08, 18:12. Reden: toevoeging

Comment

• Mijn foto's van gisteren staan hier!
                                                          Zijn een paar bewogen foto's bij, maar ik kan me toch indenken dat de mensen die erop staan de foto toch willen hebben.
                                                          Daarom staan ze er toch.

http://picasaweb.google.nl/HarryZaga...dvoort01072008

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Het was een Leuke dag gisteren. Maar de volgende keer hoop ik dat mijn andere crx klaar is. Dan ga ik ook hard hoop ik :P. Harry leuke foto's gemaakt man.

Comment

• Ik houd dezelfde versnellingen aan als door Maik gepost. Ga wel voor semi's de volgende keer, want de banden zijn nu echt de beperkende factor geworden. Insturen, even wachten, en glijden maar! :-)

Wel leuk om sommige bochten steeds beter te kunnen nemen en erg leuk om de prestaties van de anderen te bewonderen.
                                                              Vooral de RS4 maakte indruk, plus het feit hoe hij ermee durft te rijden.
                                                              fka KawaZZtra

Comment

• Volgens mij zijn d'r nog veel meer foto's en filmpjes gemaakt, dus heren waar wachten we nog op (o.a. Pa Rohl, en de GF van Knot) :-)
                                                                ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Volgens mij ga ik bijna elke bocht een versnelling lager in.
                                                                  Maar dat kan ook komen door het toerenbereik van de S2000. (Hield de mindere god zich voor.)

Tarzan neem ik in 2 om bij het uit acceleren door te gaan naar 3 en voor hugenholtz weer in 2 te zitten.

Maar scheivlak in 4 vol geloof ik ook nog wel even. Ik vond doorhalen in 3 al hard zat.

Mischien zou ik het met een gum golf/E30 wel doen, maar met de S2000? Is toch anders. ;-)

heb me in ieder geval goed vermaakt.
                                                                  http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Working...
                                                                  X