Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn auto is nie meer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn auto is nie meer.

Kreeg vandaag het verlossende telefoontje van de leasemij. De auto (Renault Grand Scenic) is "beyond repair". Ik rij nu 2 weken (naar volle tevredenheid) in een schitterende gloednieuwe full options Laguna station maar mag deze morgen omruilen tegen een VW Touran (snifsnif) tot dat mijn nieuwe leasert wordt geleverd (Maart 2009).

Iets met een pakking die er uit is geblazen en olie door het hele motorcompartiment. Anyhow, zal morgen even vragen wat er nu echt met het autootje aan de hand is.

Ongelooflijk. Auto kostte een kleine 33K euro, is pas vier jaar oud en ik heb vier jaar lang zo'n beetje maandelijks bij de garage er mee gestaan en nu is ie dus opgegeven.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Onwaarschijnlijk inderdaad. Maar gezien de staat van de drie jaar oude Scenic waarin ik afgelopen weekend meereed naar Luxemburg, verbaas ik me nergens meer over. Trouwens sowieso niet na alle Renault-verhalen in mijn omgeving...
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

ach ja. Renault.

Forza!

Comment

Working...
      X