Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
A5 dus voor mij, 100% zakelijk, niet al teveel toeters en bellen, gewoon redelijk standaard, paar kleine opties, wit. In de lease dan, kost echt 2x niks.
Hé, geen automaat diesel?
Dan had je Jasper echt een hak kunnen zetten.... (slechts 2500 berichtjes geloof ik).
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Gaat-ie een beetje goed door de blubber, john, die A5?
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Kijk, waarom is de ene een succesvolle ondernemert in het Rotterdamse en de volgende een wanhopig proberende menedjert bij een willekeurig petflessenbedrijf of *fill in any company*?
*DAADKRACHT*
Geen 2.500 posts over wat zou en kan ... gewoon doen!
Jack, dus deze daarom ook keer deze keer niet Fully Loaded.
Neem genoegen met het ProLine pakket, daar zit nl ook die geweldig gave bling/bling feestverlichting bij.
Jack, dus deze daarom ook keer deze keer niet Fully Loaded.
Neem genoegen met het ProLine pakket, daar zit nl ook die geweldig gave bling/bling feestverlichting bij.
Ik heb nog wel neon voor je liggen om dat povere pakket wat extra punch te geven. ;-)
Comment