stelletje kleine kinderen
wat is daar nou "geil" aan om met 160 over de vlucht strook te moeten zigzaggen in de spits ? daar kunnen rolstoel met joystick ongelukken van komen.. of erger een houten winterjas
pluim dat het goed is gegaan , maar daar kunnen ook ongelukken van komen... al is het alleen al omdat die opgejaagde idioten in die audi ,wellicht helemaal niet kunnen rijden
helicopter op afstand volgen is een stuk veiliger , en daar kun je valstrikken met spijkermatten mee plannen op de juiste plekken
of beter een geblindeerd busje in de berm met een gattling die helemaal leeggejakkerd wordt ;-) in dit geval van schietende overvallers (als het " veilig" is he)
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Tuurlijk maar je moet dan eerst de heli ter plaatse krijgen. Een Audi zoeken in een (audi)mierenhoop is niet makkelijk. Spijkermatten - te veel Amerikaanse films???? Heeft de NL politie überhaupt spijkermatten??
"Colourful fearsome cars were roaring in the woods again. The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
het verhaal loopt af dat die lui in die audi zich zo in het nauw gedreven voelen dat ze beginnen te schieten in het drukke verkeer
alhoewel ze graag sensatie uitzenden bij die kutprogramma's , heeft de politie dat stukje nou net gecensureerd om kamervragen te voorkomen
hetzelfde als bij andere absurde (onnodige) achtervolgingen met die kutcameraploeg in de auto, waar het zo lang mogelijk moet duren voor de sensatie beelden voor kwijlende sbs6 kijkers
worden op strategische momenten geknipt ,zodat je niet ziet dat zon politie auto met 160 door rood rijdt in een dorpskern op een onoverzichtelijk kruispunt
in het filmpje ging het nog om overvallers , dit soort toeren halen ze ook uit met puistenkoppen met konthaarsnorretjes die met hun petjes auto met taartschep willen vluchten na een onbeduidende overtreding
terwijl ze het kenteken al hebben , en ze gewoon even later langs zn huis kunnen gaan
maar nee loeiende motoren en retorische kreten van andre van der toorn wil het caravan publiek van sbs6 horen
belachelijk dat daar politie voor wordt ingezet
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Klopt, maar dit is wel even een heel ander geval.
Tevens hadden ze deze RS4 kunnen laten gaan en via het kenteken zijn huis kunnen opzoeken, maar dit was natuurlijk een gejatte auto met boeven erin.
Dit zitten niet in dat huis op de politie te wachten. :-)
En ook die petjes moet je soms op heterdaad betrappen, want ze kunnen ook gedronken hebben wat later niet meer is vast te stellen.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Tja, als ze ze hadden laten gaan had het internet vol gestaan met verongelijkte reacties dat de politie watjes zijn die niet achter boeven aan durven.
zo ver ga ik niet
de beelden zijn louter voor sensatie vrijgegeven
beetje misplaatst als je ziet aan welke gevaren inclusief kogels onschuldige weggebruikers ongewild aan zijn blootgesteld
Tevens hadden ze deze RS4 kunnen laten gaan en via het kenteken zijn huis kunnen opzoeken, maar dit was natuurlijk een gejatte auto met boeven erin.
En ook die petjes moet je soms op heterdaad betrappen, want ze kunnen ook gedronken hebben wat later niet meer is vast te stellen.
Uhm daar dacht ik ook gelijk aan. Met een gestolen wagen heb je niks aan het kenteken he.
criminelen die een overval hebben gedaan zullen idd niet op kenteken te traceren zijn
maar een petje dat niet stoppen wil en een dodelijk projectiel wordt inclusief de sensatie brigade van regenjas koos en zn commerciehoererende pijp kabouter met geverfde krullen die er achteraan moet
is die extra bekeuring niet waard voor al die gevaren
je kunt dat indirect voorkomen/bestraffen door extreem hoge straffen op vluchten voor de politie in te voeren
Tja, als ze ze hadden laten gaan had het internet vol gestaan met verongelijkte reacties dat de politie watjes zijn die niet achter boeven aan durven.
Niet als dit soort beelden niet worden vrijgegeven aan de sensatiezoekende media. De politie moet zijn werk doen en daar horen dit soort acties ook bij. Maar het lijkt er wel op dat ze met het vrijgeven van dit soort beelden het respect dat ze de afgelopen decenia hebben verloren willen terugwinnen. En dat vind ik een slechte zaak.
Uhm daar dacht ik ook gelijk aan. Met een gestolen wagen heb je niks aan het kenteken he.
Doet de plisie zijn werk, is het nog niet goed.
Wat een zeikende volk zijn wij zeg :s
het kenteken verhaal ging alleen op voor het petje met taartschep
zware criminelen hebben een andere aanpak nodig
helicopters, barrett .50 spijkermatten kontje tikken met de neus door achtervolgende auto op rustig stuk weg
o ja en mandaad natuurlijk
het verhaal loopt af dat die lui in die audi zich zo in het nauw gedreven voelen dat ze beginnen te schieten in het drukke verkeer
alhoewel ze graag sensatie uitzenden bij die kutprogramma's , heeft de politie dat stukje nou net gecensureerd om kamervragen te voorkomen
hetzelfde als bij andere absurde (onnodige) achtervolgingen met die kutcameraploeg in de auto, waar het zo lang mogelijk moet duren voor de sensatie beelden voor kwijlende sbs6 kijkers
worden op strategische momenten geknipt ,zodat je niet ziet dat zon politie auto met 160 door rood rijdt in een dorpskern op een onoverzichtelijk kruispunt
in het filmpje ging het nog om overvallers , dit soort toeren halen ze ook uit met puistenkoppen met konthaarsnorretjes die met hun petjes auto met taartschep willen vluchten na een onbeduidende overtreding
terwijl ze het kenteken al hebben , en ze gewoon even later langs zn huis kunnen gaan
maar nee loeiende motoren en retorische kreten van andre van der toorn wil het caravan publiek van sbs6 horen
belachelijk dat daar politie voor wordt ingezet
Ok, dat is hoe jij er over denkt. Prima, dank dat je dat met ons deelt ;)
Ok, dat is hoe jij er over denkt. Prima, dank dat je dat met ons deelt ;)
Maar, hoe liep dit nu af?
en ze dat niet meer wouden uitzenden
sjongejonge wat een frustratie in jouw posts motroosje, wil je wat kwijt ofzo?
Natuurlijk heb je voor een deel gelijk en is het inderdaad sensatie, maar ik zie hier alleen maar de juiste manier van acteren van de politie? Dat andere zaken in dit programma niet goed worden opgelost in jouw ogen doet er hier toch niet toe? Hadden ze hem dan moeten laten rijden?
En hogere straffen voor ontsnappen aan de politie werkt inderdaad hartstikke goed, dat zie je in de USA.......NOT
het kenteken verhaal ging alleen op voor het petje met taartschep
zware criminelen hebben een andere aanpak nodig
helicopters, barrett .50 spijkermatten kontje tikken met de neus door achtervolgende auto op rustig stuk weg
o ja en mandaad natuurlijk
Die heli had dus ingezet moeten worden op het moment dat die agenten die auto over de vluchtstrook zagen vliegen. Enig idee hoe lang het duurt voordat dat ding de lucht in is? En als ze er dan niet op deze manier achteraan hadden gemogen.......hoe weten ze dan waar 'ie zich bevindt?
Spijkermatten en kontje tikken gaat lekker op een drukke snelweg.
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Vraag me trouwens ook af of deze achtervolging niet een tikje te ver gaat... ik bedoel, die vluchtstrookacties, kweenie. Respect dat het zo goed gaat hoor, maar is het pure kunde of een deel geluk?
En dat het uitgezonden wordt in Wegmisbruikers is te hypocriet voor woorden natuurlijk.
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
En dat het uitgezonden wordt in Wegmisbruikers is te hypocriet voor woorden natuurlijk.
Is het wel uitgezonden in Wegmisbruikers ???
Ik weet wel dat afgelopen week de beelden pas op tv Noord-Holland zijn geweest, in het programma Ter Plaatse.... ( en zij hadden de beelden als eerste beschikbaar gekregen, voor het verkrijgen van informatie )
Ik zie ook alleen het logo van boevenvangen.nl in beeld, en hoor niet het commentaar van de gorgelende gnoom....
De Goorn, 04-12-2008 o Woensdagmiddag 3 december 2008 vond rond 16.15 uur een gewapende overval plaats op een postagentschap aan de Dwingel. De daders vernielden de ruit van het pand en gingen naar binnen.
Op het moment van de overval waren er drie personen in het postagentschap. Zij bevonden zich tijdens de overval alle drie in een ruimte achter het agentschap en hebben de daders niet gezien.
De overvallers maakten een klein bedrag buit en gingen ervandoor in een vluchtauto. Een getuige gaf het kenteken van de auto door aan de politie. De auto met de overvallers werd door de politie van Zaanstreek Waterland achterhaald op de A7. Er volgde een achtervolging waarbij twee auto's werden gecarjacked en enkele agenten werden beschoten. Twee verdachten konden worden aangehouden. Op dit moment heeft de politie in onderzoek hoeveel daders er precies bij de overval betrokken waren.
Getuigenoproep
De politie is op zoek naar getuigen die meer informatie hebben die van belang kan zijn voor het onderzoek. Heeft u iets verdachts gezien rond het tijdstip van de overval of in de uren, of dagen voorafgaand hieraan? Neemt u dan contact op met Politie Noord-Holland Noord, Regionale Recherche via 0900-8844 (lokaal tarief).
Comment