Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Tip van de dag: de uitverkiezing tot 'woord van het jaar' is voor de doorsnee gummert het signaal om de onderhavige uitdrukking vooral nooit meer in het openbaar te bezigen....
Tip van de dag: de uitverkiezing tot 'woord van het jaar' is voor de doorsnee gummert het signaal om de onderhavige uitdrukking vooral nooit meer in het openbaar te bezigen....
lol
Zo zie je maar, niet iedere gummert is een doorsnee gummert ;)
Nou, we zullen het begin komende week maar weer eens in de groep gooien.
Is er btw ook nog interesse voor die geweldige superdeluxe donateurs presentjes?
In het kader van de kredietcrisis die zelfs bij jou is toegeslagen John (A5) denk ik dat we dat maar on hold moeten zetten. In deze bittere tijden........
In het kader van de kredietcrisis die zelfs bij jou is toegeslagen John (A5) denk ik dat we dat maar on hold moeten zetten. In deze bittere tijden........
:-)
Nee toch? Als wij NL'ers tegenwind krijgen gaan we toch gewoon harder trappen, toch? Las ik ergens geloof ik :)
Comment