Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trackday Zweden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Trackday Zweden

A weekend on a fantastic swedish racetrack. Shot with a Canon HF10 and no accessories.

Zomaar een trackday op de Gotland Ring in Zweden. Erg gaaf.
    Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
    Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Goh, ik dacht even dat iemand hier iets leuks ging organiseren.

Jammer
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Leuk filmpje alleen ik mis het geluid van de auto's zelf. Dat is altijd mooi om erbij te horen.

@PACO: Ik heb vorig jaar met Gotland Ring gebeld om eens te informeren om iets te organiseren. Stond toen een artikel in AV. Zoals je ook aan de video kunt zien staan ze er voor open. Praktische voor ons NLers is dat het 1,5 dag reizen is om er te komen en daardoor nogal kostbaar, ook omdat de circuithuur zelf kostbaar is.

Ze zijn trouwens nog bezig met financiering voor hun 'south loop', dus ik hoop dat dat nog gaat lukken:

Ze hebben ook een soort lidmaatschap waar je dan voor 600 SEK per 2-4 uur kunt rijden. Dat is ongeveer €60 en dat is dus wel te overzien.

Comment

Aha, maar dan moet je dus wel in het bezit van een trackday tool zijn. Zoiets als een Lotus Elise ofzo...
        ;-)

Het lijkt me trouwens ook wel eens mooi om te gaan ijsdriften op wat bevroren meren daar in het noorden.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

@1e: Ja, maar dan ben er nog steeds niet helaas. Moet er ook nog tijd en geld zijn om er heen te kunnen gaan natuurlijk ;)

IJsdriften is volgens mij ook wel te doen als je dat verhaal van Top Gear vorige week in Finland voorbij zag komen. Gewoon een weekje daar op vakantie gaan en integreren met die Finnen, in plaats van zo'n €5K reisje met Porsche...

Comment

@PACO: Ik ga in april wel langs Gotland varen als ik vanuit Stockholm naar Talinn ga varen. Hier trouwens nog een mooie video van de Gotland Ring:

The video to Rick Astley's 1987 No1 single "Never Gonna Give You Up" with some interesting facts about the man himself and about the video....

Comment

Kijk, DAT is nog eens een geluidje! :-p

Comment

jemig wat gaaf zeg....driften met een Veyron!!
                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎