Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wegmisbruikers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wegmisbruikers

Dit draadje bestond toch ook, toen Gummen nog Old Skool,was? Maar eens reanimeren dan.

Vanavond weer zitten kijken en 'k moet zeggen.............het is bloeddruk verhogend om te zien.

Voorbeeld van koppensnellen was wel met die motorrijder. De knaap reed inderdaad op en over het randje, maar de filmsterren van director Koos Spee waren ook helemaal in hun rol. Vooral toen de motorrijder voor de 2e keer aan de kant werd gezet vond ik vooral de toon die werd aangeslagen wel heel erg belerend. Die diender kwam op mij iig mediageil over en het lijkt me sterk dat dit een juiste werking heeft op de aangehoudene.

Och, man. Wat heb ik zitten vloeken bij dat fragment. Waarom kijk ik ook? Tja, 't is na de Simpsons, da's mijn excuus. :)

Die motorrijder deed weinig verkeerd behalve dan slecht kijken, maar de juten gaven ook gewoon GAS in een situatie waar ik in elk geval 100% van mijn gas was gegaan omdat die vrachtwagen naar links kwam. Je WEET dat die motorrijder naar links wil, en je weet dat dat een kwetsbare verkeersdeelnemer is. En wat doen ze? Ze halen hem in, juist daar, just to prove a point.

Wat een losers. En dan dat tweede keer aanhouden voor "onfatsoenlijk wegrijden" of wat dan ook... hebben die sukkels wel door hoe snel een motor op 100 kmh zit? Hij pakte gewoon een gat wat er was.

Gezien de omstandigheden vond ik dat die gozer ENORM beleefd bleef, ik weet niet of ik dat had opgebracht.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
      Gezien de omstandigheden vond ik dat die gozer ENORM beleefd bleef, ik weet niet of ik dat had opgebracht.

Ja, schitterend. Diepe bewondering voor die knaap. Ik voelde me op dat moment net "Knot" en zat te bedenken dat ik die arrogante juut voor z'n harses had geramd als het mij was overkomen. Werkelijk waar.

Comment

Heb 't ook gezien.

Die kale juut en z'n schandknaapje mogen wat mij betreft tegen de muur. Wat een eigengeile, betweterige Spee-kloontjes zeg. En dan even die motorfiets afsnijden door bij 120 per uur nog snel gas bij te geven, zodat ie niet meer naar links kan. For the record: op dat punt van de A2 geldt dus een maximum snelheid van 90 hè. En we zien allemaal het filmpje: er is geen ENKELE reden voor de agent om daar harder te rijden.

Inderdaad respect voor die motorrijder dat ie er zo beheerst onder blijft.
        Last edited by brun; 20-12-08, 10:22.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Beheersd, zelfs. Maar 't is al laat, 't was een lange dag naar Grun, en de wijn smaakt goed. Dus ken 't skeel'n. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Och, man. Wat heb ik zitten vloeken bij dat fragment. Waarom kijk ik ook? Tja, 't is na de Simpsons, da's mijn excuus. :)

Die motorrijder deed weinig verkeerd behalve dan slecht kijken, maar de juten gaven ook gewoon GAS in een situatie waar ik in elk geval 100% van mijn gas was gegaan omdat die vrachtwagen naar links kwam. Je WEET dat die motorrijder naar links wil, en je weet dat dat een kwetsbare verkeersdeelnemer is. En wat doen ze? Ze halen hem in, juist daar, just to prove a point.

Wat een losers. En dan dat tweede keer aanhouden voor "onfatsoenlijk wegrijden" of wat dan ook... hebben die sukkels wel door hoe snel een motor op 100 kmh zit? Hij pakte gewoon een gat wat er was.

Zo waar... Ik heb ook zitten vloeken op die lui. Ja, hij had beter moeten kijken, (hoewel hij wel keek, anders had hij erop gezeten, alleen hij had eerder moeten kijken).

Maar dat invoegen had ik niet anders gedaan. Hij maakte goed vaart, bleef niet onnodig lang op de (altijd smerige = lekke band) vluchtstrook en voegt goed in.

Ze riepen dat hij zich moet realiseren dat hij model staat voor alle motorrijders als hij daar rijdt, ze haddem zich moeten beseffen dat zij model staan voor alle politie zo met hun dominante gedrag op TV.

Comment

Ha, die Jasper;

Beheersd, zelfs. Maar 't is al laat, 't was een lange dag naar Grun, en de wijn smaakt goed. Dus ken 't skeel'n. :)
              De beheersde motorrijder? En jij bent niet eens nar Grun heen en erug geweest; foei ende schande!
              Scherven brengen gelul.

Comment

En elke week maar weer kijken met zijn allen, en ons ergeren aan die propaganda.

Ik laat de tv liever uit en doe net of die ellende niet bestaat. Helpt ook niet, ik weet het, maar de ergernis is een stuk minder...

Comment

Ik zou 100% zeker een klacht hebben ingediend tegen die lui. Staan ze een beetje tegen je te bleren alsof je een schooljongen bent. GTFOH.

"Hij reed als een gek weer weg" Hoezo?? Nergens in de wet staat dat je niet in 3 sec naar de 100 mag sprinten. Veilig invoegen heet dat.

Comment

Eerst zetten ze hem stil op de vluchtstrook, wat al levensgevaarlijk is en vervolgens zetten ze hem nog een keer aan de kant omdat ie vlot moet invoegen op een erg drukke snelweg. (dankzij die zelfde politie)

Comment

OMG!

iets met bloed en nagels....
                      E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                        "Hij reed als een gek weer weg" Hoezo?? Nergens in de wet staat dat je niet in 3 sec naar de 100 mag sprinten. Veilig invoegen heet dat.
                        't Leek me meer 0-80 in 5 seconden of zo, maar zelfs dat is al "snel" vergeleken met een auto. In elk geval deed-ie niks verkeerd nee.

*doet net of-ie Hans' terechte opmerking niet ziet, inderdaad, laat en wijn...*

:)
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Waar het om gaat

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

*Klikt hem halverwege weer af*

GODVER wat een lijers. Tering. :)
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Gummers;

Vast een héél saaie dienst geweest tot op dat moment. Wat voor gebaar er werd gegeven had meneer "even niet helder meer"; da's lekker als zo'n pliesie na een maand of wat mag komen getuigen.... Netjes dat die knaap zichzelf zo in toom houdt, want met name bij die passeerbeweging zaten die blauwen toch echt goed fout. En dat invoegverhaal is helemaal kul; er kwam bovendien een afrit aan, dus zoveel ruimte om gang te maken (wat hij m.i. nog beschaaf deed) had hij niet eens meer. Afstand bewaren was wat minder, maar spreek hem dáár dan ook puur op aan.

Het zou deze parel van de beeldbuis trouwens sieren als ze op de diverse reacties op deze uitzending zouden reageren, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Zou Blok Op De Weg nog wel sportief genoeg voor zijn.
                              Last edited by Hansv; 20-12-08, 17:45.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Blok op de weg had dit niet eens uitgezonden....
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Die 'snelheidsduivel' op die motor bleef er erg rustig onder inderdaad. Knap stukje zelfbeheersing. Als hij ook zo op de motor zit, doet hij het goed.

Comment

ik rijd daar dagelijks 2x
                                    het is werkelijk te bezopen voor woorden dat je daar iemand op de vluchtstrook stilzet
                                    en dan dat invoegen
                                    wat een eikels
                                    als ie nu een wheelie had gemaakt (had ie van mij applaus gekregen trouwens)
                                    tranentrekkendtenenkrommend
                                    enige is dat de motorrijder wellicht ook had kunnen remmen ipv tegelijkertijd knipperen, van baan wisselen EN kijken (deed hij dus wel alleen een beetje laat)

wil ik aan toevoegen dat het uiteindelijk altijd de motorrijder zijn ding is om van baan te wisselen, of er nu een auto rijdt of niet................

E
                                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Klopt ook wel, en ik denk dat die jongen zelf ook wel weet dat-ie er te veel van uit ging dat die auto wel zou blijven hangen. Neemt niet weg dat die juten, door juist DAAR die inhaalmanoeuvre te doen, terwijl ze drie seconden eerder die vrachtwagen de knipper aan zien flikkeren (rijopleidingen, verbeterd verkeerinzicht, "wij mogen zo rijden omdat we getraind zijn"...) laten zien OF 0 verkeersinzicht te hebben, OF geen zak om het leven van die motorrijder te geven. Waarbij de tweede optie waarschijnlijk ietsje erger is.

Anyway, de wijze les voor motorrijders: altijd lekker op de linkerbaan blijven hangen, dan gebeurt je dit niet...
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Agenten zijn niet overdreven netjes, zeker niet bij de tweede staande houding.

Ik vind die motorrijder redelijk netjes rijden, maar er je ziet wel dat ie een beetje teveel op 'routine' rijdt. Te dicht op de voorligger, te snel inhalen als de auto voor hem naar rechts gaat, dat soort dingen.
                                        Dat die agenten het gat dicht rijden bij die vrachtwagen is misschien wel waar, maar dat doen zoveel andere auto's ook in zo'n situatie. Wat dat betreft is het wel verstandig om beter te kijken voor ie de vrachtwagen in wil gaan halen.
                                        Voor wat betreft het wegrijden na de eerste staande houding. Tsja...
                                        Hij rijdt wat vlot weg, maar niet wereldschokkend. Oom agent had daar meer een punt gehad als ie was begonnen over het feit dat de auto waarvoor hij weer invoegt de rem even aan moet tikken om voldoende afstand te houden.

Mijn grote irritatie bij dit filmpje zit hem vooral in de houding van de agent bij de tweede staande houding. Juist van de getrainde professional mag je verwachten dat ie de-escalerend optreedt. En deze joker doet precies het omgekeerde.
                                        Echt restpect voor de zelfbeheersing van deze motorrijder.

Overigens, het gesprek in de videowagen vind ik wel een stuk beter. Dat komt allemaal veel redelijker over.
                                        Als ze daar nou mee begonnen waren, in plaats van met die tirade...
                                        Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Comment

Nou die motorrijder rijdt zeker niet netjes naar mijn mening. Bloedirritant zoals ie zit te kleven en door het verkeer heen zigzagt.

Dat die wouten m vervolgens kansloos klem rijden en betweterig aan de kant zetten (2x) dat is inderdaad ook tenenkrommend irritant. En dan die kale die zich dr mee gaat bemoeien. Doet ie wat fout? Geef m dan een boete en zeik verder niet zo door.
                                            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Die vrachtwagen tettert hem gewoon voor zijn neus. Dan is qua motorrijder wat mij betreft alles geoorloofd om je in veiligheid te brengen. Dat 'ie vlak daarvoor zo ongeveer in de achterruit van die Daewoo kruipt is dan minder handig maar de politie had hun inhaalactie gewoon af moeten breken.
                                              ------------------------------------------------
                                              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

on-topic

Rij ik vandaag naar m'n werk, en ja hoor.... weer een agent met lasergun: . Ik reed
                                                maar een kleine 35 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent
                                                mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek
                                                vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
                                                "Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
                                                "En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
                                                "Ik ben penisverlenger." zei ik.
                                                "Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe
                                                doet u dat?"
                                                "Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we
                                                hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot
                                                ongeveer één meter tachtig."
                                                "Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van één
                                                meter tachtig?!"
                                                "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"

Boete voor 35 km/h te snel rijden: 187 euro
                                                Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 50 euro
                                                De blik in z'n ogen: onbetaalbaar!!!!!

Comment

*kende 'm al, want had 'm ooit zelf gepost in het gummen-moppentrommeldraadje, maar moet toch lachen :-)) *
                                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Brun

'k Was er al bang voor, maar vond hem toch wel passend in dit draadje ;-)

Comment

Ha, die Gummers;

"Een lul van één meter tachtig" en "passend" in hetzelfde draadje?

[confused....]
                                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Hansv gaat teveel met CM om.

Comment

Ha, die Ton;

Nou, die zou volgens mij anders helemaal niet confused zijn maar juist uitermate plastisch van een voorbeeld getuigen.
                                                          Scherven brengen gelul.

Comment

Eerder spastisch.

Comment

Ha, die Ton;

En uiteindelijk orgastisch.
                                                              (Ja, hoor eens: iemand moet het toch doen?)
                                                              Scherven brengen gelul.

Comment

*zet weer eens de slijpmachine aan*

*en haalt de schaatsen uit het vet* :-)
                                                                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                                                                X