Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
micro v8
Collapse
X
-
micro v8
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--JasperLabels: Geen
-
-
Ach, dat is zo'n laf knutselwerkje op perslucht... :)
check hier een paar V8 blokjes, die echt werken:
The title says it all!Edit: Thanks for the comments and viewsbut it's not my engine and to find engineslike this go to Google and type in Minature V8
En zelfs een V12!
Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kZieNix Bekijk berichtAch, dat is zo'n laf knutselwerkje op perslucht... :)
check hier een paar V8 blokjes, die echt werken:
The title says it all!Edit: Thanks for the comments and viewsbut it's not my engine and to find engineslike this go to Google and type in Minature V8
En zelfs een V12!
http://nl.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM
ik geef het je te doen zon klein frummel werkend mechaniekje te maken op een draaibank en freesmachine
komt wel een gers pruttelend v8 geluidje uit trouwens ;-)"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
-
Ik dacht dat die handgemaakte volledig werkende Ferrari al wel bij zou staan, maar blijkbaar niet.
Heeft al vaak op Gummen etc gestaan, maar dat was echt zo'n levenswerk van een super-knutselaar.
Complete Ferrari racer (512?) omgebouwd naar schaal 1:4 oid. Echt fantastisch en alles werkt, dus ook de tellers en de bak etc etc.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Last edited by Gijs; 29-12-08, 08:08.Oliestoken voor het goede doel
Comment
-
Comment