Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll: rond 100 pk en 13k € nieuw prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Poll: rond 100 pk en 13k € nieuw prijs

Polletje voor als je het als low budget-Gummer met één (dus allround) auto moet doen:
    Renault Twingo GT TCE
    Dacia Logan MCV 1.6 16V Lauréate

Toevoeging:
    Suzuki Swift 1.5 Comfort
    Fiat Panda 1.4 100HP Sport

Of nog iets anders, uitgaande van bovenstaande beperkingen? Vraag is uitgaand van nieuw-aanschaf wat ik nooit zou doen overigens. Maar anders komen alle bekende auto's weer voorbij.
    En waarom?
    Last edited by slibbe; 31-12-08, 17:34.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Suzuki Swift?
    Meer smaken zijn er niet, volgens mij.

Comment

Panda 100hp!!!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Thx heren :) Hoe meer keus hoe beter.

Waarom de Dacia ertussen staat? Andere maat, minder sportief, maar wel speels weggedrag, zo niet listig. En als het de enige auto is, is het lstig kiezen natuurlijk.

Voor het woonwerkverkeer zijn de kleintjes ook prima, misschien wel beter, qua gummen zijn de kleine bommetjes zeker interessant. Maar ja, als je ook wel iets wat groots te vervoeren hebt, dan komt de Logan natuurlijk in beeld. En ja, ik heb dat af en toe :)

Dus ik vind het een lastige keuze.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

denk dat je als man in een leuk aangeklede swift het minst voor lul rijdt :)

Meest volwassen auto van het rijtje ook denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
            denk dat je als man in een leuk aangeklede swift het minst voor lul rijdt :)
            Tja, dat interesseert mij dus helemaal niets. Geen zuurstokroze, dat is wel het enige.

Comment

Slibbe is van de Berlingo's en de roeifietsen en heeft dus een voorkeur voor Dacia's en AMC Pacers.
              Echt iets leuks neemt hij echt niet, hoor. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Zou voor een zwarte Panda gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                  Slibbe is van de Berlingo's en de roeifietsen en heeft dus een voorkeur voor Dacia's en AMC Pacers.
                  Echt iets leuks neemt hij echt niet, hoor. :-)
                  Zegt de Il Mostro meneer. Dank u wel, meneer Hoving. Nee, een 205 GTI was ook helemaal niet leuk. Of de 306, ook al zo'n verschrikkelijk saaie wagen.

Jij ook de Beste Wensen, Harry :)

Comment

Panda 100HP, helemaal vergeten. Die zou het worden voor mij dan, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                      Zegt de Il Mostro meneer. Dank u wel, meneer Hoving. Nee, een 205 GTI was ook helemaal niet leuk. Of de 306, ook al zo'n verschrikkelijk saaie wagen.

Jij ook de Beste Wensen, Harry :)

lol, geintje man!!
                      205GTI is absoluut leuk idd!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Panda 100hp is echt leuk!

From www.gummen.orgNice movie from an accellerating Fiat Panda 100hp sport. This is a great little car! Drives great, 200% fun and sounds nice too!

Qua prijs/prestatie leuker dan een Fiat 500.
                        Alleen die 500 ziet er zo lief uit he? Althans dat hoor ik thuis altijd. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Da's dan mooi... Ik zit ook met een schuin oog te kijken naar de Panda 100 of een Swift. Er stond een leuke 100 te koop voor een heel nette prijs, hier niet te ver vandaan (http://www.speurders.nl/overzicht/au...-44248629.html).
                          Gisteren nog naar een vanille Panda Climbing http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...8&o_id=5056238 gekeken, maar dat lijkt me niet vooruit te branden. Wagentje was helemaal als nieuw.

Zit nu heel erg te twijfelen of ik morgen bij deze ga kijken: http://www.delest.nl/html/detail/dc00000554.htm
                          Ding is afgeprijsd onder de 4k nu, maar als 'ie meekan voor 3,5....
                          Motoren van die dingen schijnen echter nogal slecht te zijn.

Maar on-topic: Panda 100 lijkt me de meest aardige uit de rij. Dacia ga je heel veel op afschrijven denk ik.
                          Last edited by NoTVR; 01-01-09, 14:41.
                          Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                            Dacia ga je heel veel op afschrijven denk ik.
                            Tja, in de prognoses van Autoweek valt dat wel mee. Daarentegen zouden ze in dat geval wel voor weinig te vinden moeten zijn. Maar ja, blijft het ook nog heel? Renault onderdelen met de Roemeense slag, dat klinkt bepaald niet vertrouwenwekkend.

Ik wil wel eens een blokkie om met zo'n Twingo GT.

Van de Roemeense auto-industrie vind ik de kleine ARO modellen wel weer aardig: een Jeepje op basis van Renault 12 onderdelen. Maar dat wil je niet on a daily base.
                            Last edited by slibbe; 01-01-09, 15:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                              Panda 100hp is echt leuk!

From www.gummen.orgNice movie from an accellerating Fiat Panda 100hp sport. This is a great little car! Drives great, 200% fun and sounds nice too!

Qua prijs/prestatie leuker dan een Fiat 500.
                              Alleen die 500 ziet er zo lief uit he? Althans dat hoor ik thuis altijd. :-)
                              Me in my Panda 100HP passing by on the Nürburgring Nordschleife.

Lief er uit zien, duurder en minder ruimte, dat zijn geen pré's.

Comment

Working...
                              X