Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vicki vs van Hennie van der Most
Collapse
X
-
Vicki vs van Hennie van der Most
Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nlLabels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtVooral leuk omdat Hennie meedoet. :-)Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
inderdaad!! Ook de prijzen van de Avensis even gezien, dat wordt niet mijn volgende auto, pffffffVolg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk berichtinderdaad!! Ook de prijzen van de Avensis even gezien, dat wordt niet mijn volgende auto, pffffff
Ik hoorde zoiets al. Niet alleen de uitstraling, maar ook de prijzen schijnen naar Lexus toe te kruipen.
Maar Dick, niet alleen Toyota gaat upmarket. Je kunt Volkswagen qua prijzen toch ook niet meer een wagen voor het volk noemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk berichtHa, die Gummers;
Upmarket gaan lijkt me nogal ambitieus dezer dagen; überhaupt op de markt blijven lijkt me voorlopig al een aardige kluif.
Klopt, maar ik neem aan dat de nieuwe Avensis al bijna of helemaal klaar was toen de malaise in gang kwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtO jee, Vicky heeft haar ziel verkocht aan Toyota zo te zien.
Jammer hoor.
Wel leuk filmpje, dat wel.
@ TSM: die verlepte kop heeft ze al jaren... Als ze niet deed wat ze doet (met dat giegeltje erbij) zou heel gummen jaren geleden al geroepen hebben dat ze de hond er nog vanaf zouden trappen etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk berichtik vind dat Vicki een ouwe afgelikte kop begint te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtO jee, Vicky heeft haar ziel verkocht aan Toyota zo te zien.
Jammer hoor.
Wel leuk filmpje, dat wel.
5th gear is dan wel geen slecht programma, maar uiteraard wel commercieler dan top gear. Dus vind het wel bij VBH passen hoor :-)Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht@ TSM: die verlepte kop heeft ze al jaren... Als ze niet deed wat ze doet (met dat giegeltje erbij) zou heel gummen jaren geleden al geroepen hebben dat ze de hond er nog vanaf zouden trappen etc.
Ze doet leuk maar die centenbak en dat gnoomhoofd maak je niet zomaar goed.
En 36??
Dan is ze net zo oud als ik en ik zie er nog prima uit hoor ;-)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Dat komt omdat jij een man bent en je dus niet verder kijkt dan het puntje van je neus (Quote uit de cursus mannen voor vrouwen van de RVU). ;-)Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Nee, ze doet het wel leuk hoor en ik zie haar liever dan Sabine, maar ze is geen eye-candy. En bij 36 beginnen sommige vrouwen vaak pas echt mooi te worden (kijk maar in het MILF-draadje).Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Wel een grappig filmpje. VBH, tja ... het blijft een Engelse vrouw hé. What can you say, op een bepaald momen komt die beperkte genepool toch om de hoek kijken, dat heb je met eilandbewoners :-) LOL
Is die Avensis zo duur? Ze gaan redelijk snel over het dashboard, dus dat zal waarschijnlijk weer ruk zijn.Rock on. RS.
Comment
-
I'm with TSM en PACO, ik loop er niet echt warm voor. Als hese commentaarstem voor Discovery-programma's is ze wel leuk (of is dat een soundalike?), maar het plaatje mis ik dan niet echt...Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtEn bij 36 beginnen sommige vrouwen vaak pas echt mooi te worden (kijk maar in het MILF-draadje).Auto's: veel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red205 Bekijk berichtJe zegt het goed: SOMMIGE vrouwen. 99% Van de vrouwen begint gewoon te verleppen vanaf hun, pakweg, 35ste.Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Jammer, een beetje auto-journalist (en zeker iemand met een programma als top gear of 5th gear) die mag wel een klein beetje objectief proberen te lijken.
Je weet van haar gewoon dat de avensis IN 5th gear of TG hoogstwaarschijnlijk met de grond gelijk word gemaakt. Of gewoon genegeerd:-)
Dat ze hier niks van meent ligt er wel duimendik bovenop.
Even los van hoe goed/slecht de avensis tegenover de concurentie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtGelukkig zijn en blijven jullie allemaal jonge goden met het bijpassende lichaam he..... ;-)Auto's: veel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk berichtIk heb alleen nog maar een enorme toplul over. De rest was niks, is niks en wordt niets. :)
Comment
Comment