Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlanglijst zeer aangename opties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verlanglijst zeer aangename opties

1. Stoelverwarming: heb wel leer, maar geen stoelverwarming :-(
    2. Standverwarming: lijkt me heerlijk!
    3. Koplamsproeiers en dan met name in combinatie met:
    4. Xenon: beter zicht.
    5. 4WD, ter voorkoming van doorslippende wieltjes, maar goed, dan ook:
    6. Winterbanden

En als het weer wat warmer wordt:
    7. Schuifdakje, liefst panoramadak
    8. Geventileerde stoelen :-))))

Andere aangename opties?
    En dan heb ik het niet over essentials als PDC, RWD en 200+pk.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

alleen 2 + verwijderbaar dak.

Wat is pdc?
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik ga voor 2, 6 & 7.
      Waarbij huidige auto 6 & 7 al heeft.

Rest vind ik niet belangrijk.

*krijgt een idee voor nog een draadje :-)*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
        Wat is pdc?
        Park Distance Control
        (parkeerhulp voor mietjes)

Comment

Stuurverwarming, had vanochtend echt kouwe klauwen:-)
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
            (parkeerhulp voor mietjes)
            Oh ja, :-)))

Comment

Muv 8 (niet echt nodig, zit al Climate in) heb ik lekker alle (ook de door beantwoorders genoemde) opties in de P......

Comment

Panda, je bent een watje. Vierwielaandrijving. Hier ligt 20 cm, deels geruimd, deels niet. En dat was geen enkel probleem met rwd en winterbanden...
                Ok, de oprit af over de bergen opgevroren opzij geveegde sneeuw was ff lastig.

Verder zijn stoelverwarming en standheizung ook watjesopties. Als je dat nodig hebt, moet je ijskrabben en als je ijskrabt laat je hem al stationair lopen, dan is ie zo warm binnen...
                You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                  1. Stoelverwarming icm leer
                  2. Standverwarming: heerlijk!
                  3. Koplamsproeiers en dan met name in combinatie met:
                  4. Xenon: beter zicht.
                  5. Winterbanden ( en dan nog dwars gaan.. ;-) )
                  6. Schuif/kanteldak glas
                  7. Geventileerde stoelen
                  8. Active Cruise Control
                  9. Massagestoelen
                  zo....
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Goh, op het oude gummen had je ook al zo'n kneuzen- en mietjesdraadje. Miste je 'm zo erg?

Graag steek ik je in dat geval de loef af met voorruitverwarming. Wat een genoegen dezer dagen.
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                      Graag steek ik je in dat geval de loef af met voorruitverwarming. Wat een genoegen dezer dagen.
                      Ja die mis ik wel sinds ik geen Ford meer rij.
                      E1n nadeel, soms zat ik heel erg tegen die draadjes aan te kijken, maar dat nam ik wel voor lief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                        Panda, je bent een watje. Vierwielaandrijving. Hier ligt 20 cm, deels geruimd, deels niet. En dat was geen enkel probleem met rwd en winterbanden...
                        Ok, de oprit af over de bergen opgevroren opzij geveegde sneeuw was ff lastig.

Verder zijn stoelverwarming en standheizung ook watjesopties. Als je dat nodig hebt, moet je ijskrabben en als je ijskrabt laat je hem al stationair lopen, dan is ie zo warm binnen...
                        Beste Stephan, niet alle wagens worden zo snel warm als jou benzine torretje hoor. En dan is stoelverwarming en standheizung (laatste heb ik jammergenoeg niet, maar wel gebruikt bij andere wagens) wel verdomd lekker.

En Dutch, met dit weer ben ik echt jaloers op die Ford rijders met die optie derop, want ik haat ijskrabben :(

Comment

Ja die mis ik wel sinds ik geen Ford meer rij.
                          E1n nadeel, soms zat ik heel erg tegen die draadjes aan te kijken, maar dat nam ik wel voor lief.
                          Hier nog één. Ik mis de voorruitverwarming van de Focus nu behoorlijk, moet ik zeggen. Die draadjes vond ik nooit zo'n probleem. Gelukkig is mijn (dagelijkse) auto wel uitgerust met stoelverwarming en open dak
                          Auto's: veel...

Comment

Die draadjes? Hoe scheel moet je kijken om die te zien, Ruud? Ja, met m'n neus erbovenop zie ik ze ook wel, maar voor de rest heb ik er totaal geen last van.

Is het patent op dat idee inmiddels niet verlopen trouwens? Subaru heeft ook het alleenrecht op de hillholder niet meer. (En dus hebben andere merken 'm nu ook.)
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Geen draadjes nodig met een standkachel.... :-)

Comment

Ha, die Gummers;

Een olietemperatuurmeter in de plaats van eerdergenoemde nerveuze analoge verbruiksmeter. Net als bij een M5 dus.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                  Ha, die Gummers;

Een olietemperatuurmeter in de plaats van eerdergenoemde nerveuze analoge verbruiksmeter. Net als bij een M5 dus.
                                  Yup. Maar dan op mijn E30.

Comment

Ha, die NAS;

Tellersetjes van een E30 M3 worden nog wel eens aangeboden.
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Stoelverwarming is voor bejaarden.

Absoluut wenselijk:
                                      - leer
                                      - navigatie
                                      - cd-wisselaar (or 13 gig harddisk will do nicely , thank you)
                                      - xenon
                                      - meer dan 4 cylinders

Standkachel lijkt me heerlijk. Automatisch dimmende binnenspiegel en PDC zijn handig maar verre van noodzakelijk. Winterbanden hoeft wat mij betreft niet (ik doe niet aan wintersport).

Groet
                                      GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                                        Stoelverwarming is voor bejaarden.
                                        GJ
                                        Klopt, je kent me dus:-)
                                        2 x ouwe premium meuk
                                        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                          Die draadjes? Hoe scheel moet je kijken om die te zien, Ruud? Ja, met m'n neus erbovenop zie ik ze ook wel, maar voor de rest heb ik er totaal geen last van.
                                          Meestal had ik er geen last van, maar soms (waarschijnlijk was ik dan moe of zo) had ik moeite met focussen (ik heb 1 plus oog en 1 min oog), dat is soms lastig. En je zag soms schittering als je een laagstaande zon had.

Maar als gezegd, ik vond de voordelen groter dan de nadelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                            Geen draadjes nodig met een standkachel.... :-)
                                            daarom was er ook dit draadje

En nog even reageren op Schnitzel-S:
                                            Standheizung is geen watjesoptie, het is (behalve het comfort, wel belangrijk) ook zeer goed voor het behoud van de motor, geen koude start meer.

Comment

Ok, vanuit dat oogpunt heb je gelijk. :)
                                              You know that reality is immaterial

Comment

Niet noodzakelijk maar wat ik zelf erg prettig vind: night panel zoals in de Saab. Met één druk op een knop gaat alle dashboardverlichting met uitzondering van het licht van de snelheidsmeter uit. Ik heb een hekel aan die kerstboomverlichting in allerlei kleuren in auto's, zoals bijvoorbeeld in een Civic.
                                                www.carscoffeecigars.nl

Comment

Oh, ik was de regensensor nog vergeten als handige maar niet noodzakelijke optie (als je tenminste zelf de keuze hebt om in of uit te schakelen zoals op de Volvo en de BMW).

Ook nog handig het automatisch 3x knipperen van het knipperlicht of is dat geen optie?

Groet
                                                  GJ

Comment

Op de Mondeo is Voorruitverwarming inderdaad de beste optie ever - zat er standaard op trouwens, net als de stoelverwarming (gebruik het vaak, maar zou het niet missen), de Xenon is onmisbaar (punt). Nightpanel MIS ik gewoon - al heb ik het nooit gehad, die Mondeo is zo'n fokking kerstboom, ik draai alles altijd uit tot laagste lichtniveau en nog maakt dat ding me blind. Ik zou ZO bijbetalen voor nightpanel functie.
                                                    En Stuurverwarming: get out of here, is voor pussy. Masserende stoelen alleen voor W220L die godganse dagen in zo'n ding moet zitten en de rest is luxe :-)
                                                    Rock on. RS.

Comment

Ik bedoelde met "draadjes" de draadjes in de ruit...

Waeco setje uit dat door jouw vermelde draadje is reeds besteld voor de Golf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                                        Ik bedoelde met "draadjes" de draadjes in de ruit...
                                                        begreep ik, dus vandaar liever een standkachel ;-)

En die Waeco wilde ik ook wel, alleen heb ik geen vaste plek bij huis...
                                                        Last edited by Ruud; 06-01-09, 19:48.

Comment

Kijk, en dat heb ik nu wel.....

Plek zat :-)

Comment

Voorruitverwarming is idd een zegen van Ford voor de Mondeo.
                                                            Ga ik zeker missen over een aantal weken.
                                                            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ha, die Gummers;

Stoelverwarming (een must i.c.m. leer) is niet alleen erg comfortabel en goed voor de onderrugspieren, de kachel kan lekker lang uitblijven en dat is weer goed voor het verbruik en het opwarmen van de motor....
                                                              Verwarmde voorruit was inderdaad geweldige op mijn Mondeo. De Vijf staat gelukkig vlak naast het huis en in de luwte dus ik heb nog geen ijs hoeven krabben.
                                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Ik heb in e1n auto stoelverwarming gehad, maar heel even de kou uit de stoel was lekker, maar dat was maar een paar minuten op de laagste stand. Daarna ging die uit. Als nou alleen de rugleuning aan kon, was die vast vaker gebruikt.

Gelukkig heb ik nu geen leer meer.

Comment

Working...
                                                                X