Vanmiddag zag ik dat er een auto de weg af was gehaald door een zeer onopvallende C270 CDI, nog een oud ding ook. Dan realiseer je je weer even dat je het echt niet altijd in de gaten hoeft te hebben. Zeker bij Mercedes verwacht ik niet dat het een VROS is, ook al weet ik dat ze er zijn, net zoals Audi's.
Laatst ook al een keer een Astra gezien.....ook zo vreselijk onopvallend.
Nu hou ik me de laatste tijd toch al meer aan de snelheid, maar zo zie je maar weer.......je kunt er zo makkelijk met 150 voorbijknallen zonder dat je er erg in hebt en een paar kilometer later aan de kant staan door zo'n apparaat.
Ik heb het zelf nu 2 keer gehad dat ik van de weg werd gehaald (in 5 jaar tijd) en beide keren had ik het wel in de gaten, maar te laat.......
Laatst ook al een keer een Astra gezien.....ook zo vreselijk onopvallend.
Nu hou ik me de laatste tijd toch al meer aan de snelheid, maar zo zie je maar weer.......je kunt er zo makkelijk met 150 voorbijknallen zonder dat je er erg in hebt en een paar kilometer later aan de kant staan door zo'n apparaat.
Ik heb het zelf nu 2 keer gehad dat ik van de weg werd gehaald (in 5 jaar tijd) en beide keren had ik het wel in de gaten, maar te laat.......
Comment