...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Einde van een tijdperk, begin van een nieuwe :-)
Collapse
X
-
Groep 3 4 of 5 leaserd, zolang je nog dezelfde rijvaardigheden vertoont als de gemiddelde Scenic rijder heeft het weinig zin natuurlijk:
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
Bochtje uit driften gaat natuurlijk nergens over. Dat kan toch wel beter?''Thank God for the internet experts''
Comment
-
Altijd even charmant, die TSM.
Dé fout van de beginnende ondernemer: direct een dure auto. Let maar op dat wordt huilen!
;-pAll rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
TSM, Jeroen is geen groep 1 leaser, en is het ook nooit geweest. Ik krijg enkel een beetje km. vergoeding voor het rondrijden in m'n Golf diesel van 1500 euro met roestplekken op de zijkant.
Goed dat je snel erbij zet dat het je allereerste pogingen waren, want het kwam niet overeen met je altijd stoere verhalen. Maar we zien je wel op Papenburg denk ik? Zou ik leuk vinden (serieus).''Thank God for the internet experts''
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk berichtAltijd even charmant, die TSM.
Dé fout van de beginnende ondernemer: direct een dure auto. Let maar op dat wordt huilen!
Maar ik zou voor de 535i gaan!
Comment
-
Die SRT8 is trouwens serieus snel!
Een XC90 wist ik alleen te waarderen op het moment dat ik 'm kreeg als vervangende auto. Maar weet niet hoe die V8 rijdt.Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
De groep 3 rijder was er toch al? Die heb ik ooit eens op het oude gummen geintroduceerd toen ik een auto van de baas kreeg. Krijgen ja, dus mijn naam op het kenteken en alle kosten naar de werkgever, zonder eigen bijdrage natuurlijk. Alleen die verrotte bijtelling bleef wel...
Maar goed, die werkgever is inmiddels falliet, en het was maar een oude Mondeo :-)
Van de auto's in je shortlist zou ik er geen kiezen voor dat geld.
Comment
-
2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
Comment
-
@TSM
Zal niet meevallen om een groep 3 auto te kiezen die een beetje mooi naast de low budget petjes WRX kan staan.
Dus in principe ga je een mooi vlaggeschip uitzoeken die bij een modderschuit moet passen.
Veel succes ;-)
Tja ik heb dat probleem niet zo. Een sjieke 159 naast een 320D HE naast een Cobra. Het kan slechter he. LOL.Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Maaruuh, kom je nou nog langs op Papenburg?Let's kick some ass and chew bubblegum...
----------------------------------------------------------------------------
'71 Alfa Romeo Giulia Super
'72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
'00 BMW E39 528iA Touring
'06 BMW Z4M Roadster
'96 BMW E36 328i trackracer
'07 Aprilia Tuono Factory
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk berichtGoed verhaal, E. XC lijkt me juiste keuze ook qua imago. Kan je net mee weg komen hier in NL ;)
Last edited by NICO!; 10-01-09, 15:57.Nico
"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein
Comment
-
Stoere praat, en je dan toch druk maken wat "kan"? Toch Nederlandser dan je dacht, dus. :)
Succes met je business, spannende tijden om voor jezelf te beginnen. Maar daarmee ben je wel de lafaards voor die "de gok wel durven wagen" wanneer alles himmelhoch jauzend is.
Ik zou zelf een mooie zakensedan importeren en geen SUV, maar als 't dan toch een SUV moet zijn dan maar die Volvo.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk berichtLOL @ typische NL reacties.
Als ik wil blaffen pak ik de WRX wel.
E
Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk berichtDan is het nu tijd om de mannen van de jongens te scheiden. Er rijden er hier al enkelen rond. Je bepaalt zelf de regels de budgetten, noem maar op.
DE GROEP 3 RIJDER.
Met andere woorden de wagen van de DGA.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk berichtWelnee man. Die tijd is allang geweest. Toen alle Groep 3-rijders van hier massaal naar DF vertrokken.
Comment
-
Nee, dat is Groep 4, zeg maar de 'oud geld'-versie van groep 3. ;)Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
Comment