Hebben we dit topic al ?
Ik schiet even af.
2x ging het net goed met de Seat gered dankzij de ESP (1x bij 80km/u gewoon haaks op een flyover)
Vandaag de subaru uit de stalling gehaald.
Van de week de 18" jetsers met T1-R erop er weer onder, de driftset zat op -1mm profiel oftewel canvas, dat leek me gevaarlijker dan met zomerbanden rijden.
Mooi P op industrieterrein gevonden, beetje ijs en sneeuw, ik denk dit is mijn kans, geen auto te zien, kan ik eindelijk eens een beetje kijken wat m'n verstelbare middendif doet, eea icm rukje aan de handrem. Nou dat was gewoon heel gaaf. Heb de juiste settings nu wel te pakken, Super slowmotion maar zo leer je het natuurlijk wel. Goed na een uur klooien naar huis. Middendif weer open, dwz 65% bias achter, 35 voor.
Rijden rijden (zie Cor Dame nog rijden in zijn schitterend getunede C6), kom bij T aan, linksaf was vrij dus in 1x doorsturen, shit ik ga rechtdoor. Ik geef een dot gas en whoehaaaaa drift in de gloria maar dat ging van kwaad tot erger dus tik rechtachter tegfen trotoir, hij veert weer terug (reed blijkbaar op massief ijs) gaat 180 in de rondte en schraapt met linksvoor ook langs de stoep. Gevolg 2 velgen elk met ca 50% van de omtrek stoeprandschade. Ze zijn nog recht maar daar sta je dan met je ultralichte Speedline Turnini's die 450 euro per stuk kosten...................
Fuk.
E
Ik schiet even af.
2x ging het net goed met de Seat gered dankzij de ESP (1x bij 80km/u gewoon haaks op een flyover)
Vandaag de subaru uit de stalling gehaald.
Van de week de 18" jetsers met T1-R erop er weer onder, de driftset zat op -1mm profiel oftewel canvas, dat leek me gevaarlijker dan met zomerbanden rijden.
Mooi P op industrieterrein gevonden, beetje ijs en sneeuw, ik denk dit is mijn kans, geen auto te zien, kan ik eindelijk eens een beetje kijken wat m'n verstelbare middendif doet, eea icm rukje aan de handrem. Nou dat was gewoon heel gaaf. Heb de juiste settings nu wel te pakken, Super slowmotion maar zo leer je het natuurlijk wel. Goed na een uur klooien naar huis. Middendif weer open, dwz 65% bias achter, 35 voor.
Rijden rijden (zie Cor Dame nog rijden in zijn schitterend getunede C6), kom bij T aan, linksaf was vrij dus in 1x doorsturen, shit ik ga rechtdoor. Ik geef een dot gas en whoehaaaaa drift in de gloria maar dat ging van kwaad tot erger dus tik rechtachter tegfen trotoir, hij veert weer terug (reed blijkbaar op massief ijs) gaat 180 in de rondte en schraapt met linksvoor ook langs de stoep. Gevolg 2 velgen elk met ca 50% van de omtrek stoeprandschade. Ze zijn nog recht maar daar sta je dan met je ultralichte Speedline Turnini's die 450 euro per stuk kosten...................
Fuk.
E
Comment