Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AUTO REVIEW zoekt autokenner van het jaar!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AUTO REVIEW zoekt autokenner van het jaar!

NIJMEGEN, JANUARI 2009 - Auto Review heeft voor de autokenners van Nederland en België een bijzondere uitdaging. Op dinsdag 7 april vindt tijdens een wervelende show op de AutoRAI de Autokenner van het jaar-verkiezing plaats. De presentatie van deze quiz zal in handen zijn van Bavo Galama, onder meer bekend van het TV-programma Gek op wielen. De strijd wordt mede mogelijk gemaakt door RAI Vereniging en Jeep.
    Hoe word je autokenner van het jaar?
    Vanaf 15 januari kunnen deelnemers zich aanmelden via de speciale website www.autokennervanhetjaar.nl Eenmaal aangemeld ontvangt de deelnemer elke week automatisch een linkje naar de tien Vragen van de Week. Worden de vragen goed beantwoord, dan dingt de deelnemer automatisch mee naar een felbegeerde plaats in de quiz samen met de 200 grootste autokenners van Nederland. De spelshow vindt plaats in een van de zalen van de RAI. Na de finaleronde van de spannende quiz is de Autokenner van het Jaar 2009 bekend.
    Arjan Kropman, hoofdredacteur van Auto Review: “De deelnemer zal het niet makkelijk krijgen voordat hij doordringt tot de finaleronde. Maar de beloning is uiteindelijk vorstelijk, want de hoofdprijs is een jaar lang gratis rijden in een Jeep Patriot.”

Wie neemt de handschoen op ?
    Last edited by Joshua; 15-01-09, 13:17. Reden: te snel..

Een autokenner zou vermijden om de prijs te winnen ;)
    2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Wat een afgrijselijke flutprijs, hee.

Als het nou een F430 was...
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

F&L Magazineshop is de webshop van F&L Media, een van grootste uitgeverijen van Nederland. Al 25jaar brengt F&L Media kwalitatieve tijdschriften op de markt die inspelen op de trends.

Pfoei... ;-)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
          NIJMEGEN, JANUARI 2009 - Auto Review heeft voor de autokenners van Nederland en België een bijzondere uitdaging. Op dinsdag 7 april vindt tijdens een wervelende show op de AutoRAI de Autokenner van het jaar-verkiezing plaats. De presentatie van deze quiz zal in handen zijn van Bavo Galama, onder meer bekend van het TV-programma Gek op wielen.
          Nuf said
          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ja, gelijk dat wybertje al, in vraag 1 op de link van W220L. (heb je 'm trouwens al weer ?)

Comment

uhh?
              U heeft reeds deelgenomen aan deze enquete. U kunt dit slechts eenmalig doen.
              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                Ja, gelijk dat wybertje al, in vraag 1 op de link van W220L. (heb je 'm trouwens al weer ?)

Off-topic.

Nope, de auto staat nu in Stuttgart.( sinds 09-01-09 )
                Onbekend wanneer de auto terug is ( als ie nog terugkomt ;-) ), tot die tijd rijd ik in een benzine S lange wielbasis ( zgan...) rond.

Verbruik scheelt niet zoveel, slechts zo'n 4l/100km meerverbruik.... :-)
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik ben natuurlijk een enorme autokenner, maar wat is een Jeep Patriot???

:)

<zo even 't lijstje afgewerkt en doorgestuurd, moeilijk is anders>
                  Last edited by Dennis Cavallino; 15-01-09, 14:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                    Meteen een fout in de quiz: het is Losange, niet Losagne
                    When men were men

Comment

Ow dus niet Lasagne? :)

Comment

Ik vond een raam als loga anders wel een vondst.

Comment

Een Jeep Patriot. Een of andere fruitvlieg bij mij in de straat heeft er ook een, zag ik. Wat een ziekenfondsgebakje is dat zeg. Te laag om een echte Jeep te zijn, een styling waarbij vergeleken een Hyundai Carens nog geil lijkt. GEDROCHT, kortom. Echt de, euh, Bavo Galama onder de schraap-SUV's. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Dennis, als het goed is, hebben ze die al verbeterd. Klopt, zien ik.
                            Last edited by Joshua; 15-01-09, 18:06.

Comment

Ja, die Patriot moet je van houden idd.
                              Ik vind hem ook vreemd qua vorm en proporties.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

"Hyundai Carens"

[ ] Geschikt
                                [X] Ongeschikt

Helaas, als gevolg van deze blunder door de Premium merken Kia en Hyundai te verwisselen gaat u niet door voor de überpremium Jeep.
                                Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

ROFL, nou ja, de Kia Trajet dan? :):)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

haha, die jaspert:)

Comment

He Cav....wat zie ik bij de winnaars van week 1?

Dhr. D. Drenthe
                                      Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Dat ben ik niet. Dat is iemand anders, dat is een neger! http://dennis653.hyves.nl/?ref=sr
                                        :)

Comment

Niels zit er ook bij zie ik. Ik heb nog geen mail gehad ofzo.

Comment

Ik zit er ook bij.
                                            Alleen heb ik voor de meeste vragen google gebruikt.
                                            Is het dan handig om te gaan? :-)

Comment

Ja, dan maak ik meer kans op die fantastische Jeep :)

Net een mailtje gehad en zie de kaartjes voor de Autorai dus wel tegemoet.

Comment

Ach ik ben vast niet de enige.

Wel een mooi keuze formulier trouwens.

JA / NEE, ik kom WEL / NIET op 7 april ’s avonds naar de finale in de RAI.

JA , ik kom NIET op 7 april ’s avonds naar de finale in de RAI.
                                                of
                                                NEE, ik kom WEL op 7 april ’s avonds naar de finale in de RAI.

Toch? :-)

Comment

haha, inderdaad, zit dr ook bij ja :).

Die kaartjes voor de Rai zijn altijd meegenomen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                                    Ja, dan maak ik meer kans op die fantastische Jeep :)

Net een mailtje gehad en zie de kaartjes voor de Autorai dus wel tegemoet.
                                                    wist jij al die vragen uit je hoofd Dennis? Dan maak je denk ik wel kans!
                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Viel mij ook al op. Mijn oma had daar ook altijd een handje van als ze belde: 'Is je moeder er niet?' Moest ik dan antwoorden: Ja ze is er niet, of nee ze is er niet. Altijd een lastig dilemma. :)

Comment

@ET: Zo moeilijk is het niet hoor, toch?! Hier en daar een gokje, zoals met dat automerk, ik dacht Chinees, dat bleek goed te zijn. Als je me nu vraag welk merk dat was, ben ik 't alweer vergeten. Dat logo van Renault wist ik echt niet als ik dat uit mijn hoofd had moeten noemen, maar met 3 mogelijke antwoorden, waarvan 1 Lasagne, is het wel makkelijk hahaha.

Ik heb die lijst die nu online staat ook ingevuld. Ik denk dat ik die ook wel goed heb. Zo moeilijk is het allemaal niet als je het autonieuws een beetje bij houdt. Maar je twijfelt soms aan hele stomme dingen, zoals het Audi logo: Ik dacht, heeft 'ie nou 4 of 5 ringen, maar 5 is van de Olympische spelen dacht ik, dus toen maar 4 ingevuld. Multiple choice is makkelijk. Open vragen zijn soms wat moeilijker, dan mis je soms de hints.

Comment

Ha... voor die 2e had ik 7x Google nodig. :-)

Comment

Waarom voor de tweede keer invullen als je er toch al heen gaat? Je kan maar 1 keer winnen.
                                                            Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

ik dacht dat je iedere week een lijstje in moest vullen. Ik had dat mailtje toen nog niet gehad. Zo is t wel heel makkelijk.

Comment

Hehehe ik zag dat laatst ook in dat blad staan. Leek me wel geinig. Dus ik even kijken wat de prijs was... nou joehoee.. zo'n pleurishok om mee te rijden. Zo'n prijs na al die vragen en tijdens de autorai nog eens 200 mensen mee laten doen.. alsof je een gloednieuwe Porsche kunt winnen.
                                                                Zorg dan voor een leuke auto als prijs.. zou nog blijer worden van die autorai kaartjes:))

Comment

Working...
                                                                X