Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verboden voor niet-VW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verboden voor niet-VW's

Dit is ook een mooie. Volkswagen weigert toeleveranciers en andere zakelijke partners voortaan de toegang als ze niet in een VW komen aanrijden.

Nachrichten aus Deutschland und aller Welt mit Kommentaren und Hintergrundberichten.

Daar heeft iemand toch echt het principe van goed zakendoen even niet begrepen. :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Dus met je Porsche, Audi, SEAT, Škoda, Lamborghini, Bentley en Bugatti kom je er niet meer in.

Kut is dat ;)

Comment

Das Haus doet al jaren hetzelfde toch? Niet welkom voor vrachtwagens van andere merken.
      Ik weet dat Koops destijds speciaal daarvoor één Mercedes vrachtwagen had.
      Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Dat was dik 10 jaar geleden ook al zo. Terecht trouwens. Er is gewoon echt niks gavers dan een Golf SDI. Period.
        You know that reality is immaterial

Comment

Lijkt me ubercool om met een VW-huurwagen een dik contract binnen te halen, en vervolgens de hele fabriek plat te leggen omdat de just-in-time onderdelen worden tegengehouden aan de fabriekspoort omdat ze op Mercedes vrachtwagens geladen zijn :).

Serieuzer: dit is dikke bullshit. Stel je maar eens voor dat zetelmaker Lear een heel wagenpark moet onderhouden voor alle verschillende klanten, en moet bijhouden welke transporteur met welke vrachtwagens rijden. Vind het weer een socio-nationalistische bedoening...
          Last edited by wooter; 05-02-09, 10:28.
          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Gezien het andere bericht mag je dus alleen met Scania bij de VW fabrieken binnen rijden, anders wordt het lastig want er zijn geen VW-vrachtwagens in europa.
            Last edited by Ruud; 05-02-09, 11:49. Reden: Woka's berichtje

Comment

Overladen op Transporters dan?
              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ha, die Kiwi;

Welnee, op de stoep flikkeren die zooi!
                Scherven brengen gelul.

Comment

... Dan kunnen ze weer een hoop arbeiders aanwerven die 30 uren per week gaan werken om alle troep van de stoep naar de fabriek te brengen.

Iedereen wint! :)

Comment

Geloof het of niet: ik ben een keer met mijn 155 het Daimler-terrein in Unterturkheim binnengereden. Mijn stagiair-pasje was voldoende voor toegang. :-)

Was wel een mooi gezicht, 1 Alfa tussen 1000-en Benzen.
                    Last edited by Taeke; 05-02-09, 16:36. Reden: typo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                      Geloof het of niet: ik ben een keer met mijn 155 het Daimler-terrein in Unterturkheim binnengereden. Mijn stagiar-pasje was voldoende voor toegang. :-)

Eenmalig is geen probleem Taeke:

"Wer einmalig bei uns vorbeikommt, wird nur freundlich darauf hingewiesen. Aber von ständigen Partnern erwarten wir, dass er sich kooperativ zeigt und unsere Autos fährt“, sagte der Sprecher: "Wen wir beschäftigen, der soll auch uns beschäftigen.“

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                        Geloof het of niet: ik ben een keer met mijn 155 het Daimler-terrein in Unterturkheim binnengereden. Mijn stagiar-pasje was voldoende voor toegang. :-)

*snapt nu waar de roestproblemen bij bepaalde typen Benz vandaan komen*

Comment

Is typisch voor elke sector, hoor, en wordt met een mooi woord 'reciprociteit' genoemd, door bazen in peptalks aan hun accountmanagers vaak in één adem gebruikt met de woorden 'moeten we niet bang voor zijn'.

Laatst hoorde ik 't ook weer. 'Wij hebben al onze pensioenen en ziektekostenverzekeringen daar-en-daar lopen. En nu we zijn gefuseerd, hebben we nog meer inkoopkracht. We moeten ons er niet voor schamen om dat in onze verkoopgesprekken te gebruiken.'

Een ander woord voor zulke grootschalige wederkerige chantage is ook wel 'strategisch partnership'. :)
                          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Wordt dan nog lachen, als de bazen bij VW binnenkort verplicht van Porsche in een Scania van de zaak moeten gaan rijden. :-)
                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

lol, dus als Wiedeking met z'n Cayenne aan komt tokkelen, kan hij mooi weer omkeren om z'n Passat op te halen? :D
                              Forza!

Comment

Ik snap dit soort dingen nooit zo goed. VW's zijn de laatste tijd redelijk uit het inspiratieloze tijdperk getrokken en nu gaan ze er weer voor zorgen dat er bij al het personeel geen enkele emotionele prikkel wordt opgewekt, tenzij ze die van 'vasthouden aan wat je hebt en denken binnen het kader' bedoelen. Wellicht zorgt dat voor succes, maar ik verwacht dat VW qua leuke modellen nu dus op het hoogtepunt zit. Dat is jammer, ik had er meer van verwacht: meer diversiteit en originaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                  lol, dus als Wiedeking met z'n Cayenne aan komt tokkelen, kan hij mooi weer omkeren om z'n Passat op te halen? :D
                                  Phaeton dan he.

Comment

"want er zijn geen VW-vrachtwagens"

Jawel hoor, worden in Zuid-Amerika gebouwd. Kijk maar eens:

Comment

Hij zegt dat er geen VW trucks in Europa zijn.

Trouwens, bij de Audi fabriek is het ook vergelijkbaar, kennis (die in de Audi fabriek werkt) had een E34 BMW 520i in Duitsland, toen vroegen ze ook aan hem waarom ie geen Audi kocht :) nu heeft ie een A6 trouwens :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                                        Hij zegt dat er geen VW trucks in Europa zijn.

Nee, dat heb ik stiekem even ge-edit na het bericht van Woka...

Comment

Ok dat had ik dus niet gezien :p

Comment

Bij Ford werd je als arbeider ook scheef bekeken, en bij de volgende aankoop profiteerde je gewoon van de werknemerskorting. Maar leveranciers mochten nog altijd leutig met andere merken rijden.

Ford executives reden tot voor enkele jaren met Jaguar, totdat de Mondeo MK3 uitkwam. Toen kreeg iedereen een ST220 :).

Comment

... toen vroegen ze ook aan hem waarom ie geen Audi kocht
                                              Ging lastig dwars? Of was dat geen argument? :)
                                              Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ok dat had ik dus niet gezien :p

Stond in de kleine lettertjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                                                  Ging lastig dwars? Of was dat geen argument? :)
                                                  Knot had toch ook nooit problemen om dwars te gaan met een FWD?
                                                  ;-)

Comment

*Is een paar weken geleden nog het heiligdom in Wolfsburg binnen gevallen met een oer Hollandse/Amerikaanse Daf.*

Dat de tenten bouwers met 5 Mercedes busjes kwamen aanzetten vonden ze dan weer wat minder geslaagd. :-)
                                                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Working...
                                                    X
                                                    😀
                                                    🥰
                                                    🤢
                                                    😎
                                                    😡
                                                    👍
                                                    👎