Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verboden voor niet-VW's
Collapse
X
-
Lijkt me ubercool om met een VW-huurwagen een dik contract binnen te halen, en vervolgens de hele fabriek plat te leggen omdat de just-in-time onderdelen worden tegengehouden aan de fabriekspoort omdat ze op Mercedes vrachtwagens geladen zijn :).
Serieuzer: dit is dikke bullshit. Stel je maar eens voor dat zetelmaker Lear een heel wagenpark moet onderhouden voor alle verschillende klanten, en moet bijhouden welke transporteur met welke vrachtwagens rijden. Vind het weer een socio-nationalistische bedoening...Last edited by wooter; 05-02-09, 10:28.
Comment
-
... Dan kunnen ze weer een hoop arbeiders aanwerven die 30 uren per week gaan werken om alle troep van de stoep naar de fabriek te brengen.
Iedereen wint! :)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk berichtGeloof het of niet: ik ben een keer met mijn 155 het Daimler-terrein in Unterturkheim binnengereden. Mijn stagiar-pasje was voldoende voor toegang. :-)
Was wel een mooi gezicht, 1 Alfa tussen 1000-en Benzen.
"Wer einmalig bei uns vorbeikommt, wird nur freundlich darauf hingewiesen. Aber von ständigen Partnern erwarten wir, dass er sich kooperativ zeigt und unsere Autos fährt, sagte der Sprecher: "Wen wir beschäftigen, der soll auch uns beschäftigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk berichtGeloof het of niet: ik ben een keer met mijn 155 het Daimler-terrein in Unterturkheim binnengereden. Mijn stagiar-pasje was voldoende voor toegang. :-)
Was wel een mooi gezicht, 1 Alfa tussen 1000-en Benzen.
*snapt nu waar de roestproblemen bij bepaalde typen Benz vandaan komen*
Comment
-
Is typisch voor elke sector, hoor, en wordt met een mooi woord 'reciprociteit' genoemd, door bazen in peptalks aan hun accountmanagers vaak in één adem gebruikt met de woorden 'moeten we niet bang voor zijn'.
Laatst hoorde ik 't ook weer. 'Wij hebben al onze pensioenen en ziektekostenverzekeringen daar-en-daar lopen. En nu we zijn gefuseerd, hebben we nog meer inkoopkracht. We moeten ons er niet voor schamen om dat in onze verkoopgesprekken te gebruiken.'
Een ander woord voor zulke grootschalige wederkerige chantage is ook wel 'strategisch partnership'. :)Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Ik snap dit soort dingen nooit zo goed. VW's zijn de laatste tijd redelijk uit het inspiratieloze tijdperk getrokken en nu gaan ze er weer voor zorgen dat er bij al het personeel geen enkele emotionele prikkel wordt opgewekt, tenzij ze die van 'vasthouden aan wat je hebt en denken binnen het kader' bedoelen. Wellicht zorgt dat voor succes, maar ik verwacht dat VW qua leuke modellen nu dus op het hoogtepunt zit. Dat is jammer, ik had er meer van verwacht: meer diversiteit en originaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichtlol, dus als Wiedeking met z'n Cayenne aan komt tokkelen, kan hij mooi weer omkeren om z'n Passat op te halen? :D
Comment
-
Hij zegt dat er geen VW trucks in Europa zijn.
Trouwens, bij de Audi fabriek is het ook vergelijkbaar, kennis (die in de Audi fabriek werkt) had een E34 BMW 520i in Duitsland, toen vroegen ze ook aan hem waarom ie geen Audi kocht :) nu heeft ie een A6 trouwens :)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk berichtHij zegt dat er geen VW trucks in Europa zijn.
Nee, dat heb ik stiekem even ge-edit na het bericht van Woka...
Comment
-
Bij Ford werd je als arbeider ook scheef bekeken, en bij de volgende aankoop profiteerde je gewoon van de werknemerskorting. Maar leveranciers mochten nog altijd leutig met andere merken rijden.
Ford executives reden tot voor enkele jaren met Jaguar, totdat de Mondeo MK3 uitkwam. Toen kreeg iedereen een ST220 :).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht... toen vroegen ze ook aan hem waarom ie geen Audi kochtOliestoken voor het goede doel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk berichtOk dat had ik dus niet gezien :p
Stond in de kleine lettertjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk berichtGing lastig dwars? Of was dat geen argument? :)
;-)
Comment
Comment