Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergelijke autoreclame's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ergelijke autoreclame's

Heropening van een topic (kan het iig niet vinden hier):

De mini lease reclame "voorkom een depressie bij een recessie, lease een mini".

Alsof je in die financiele situatie zit als je een leasewagen hebt. Vind het een belediging voor mensen die daadwerkelijk in de situatie zitten dat ze eigenlijk geen geld hebben om een cadeautje te kopen voor hun kind.

Voor diegenen die hem niet gehoord hebben:
    "Volgende week wordt mijn dochtertje drie. Dus wat doe je dan, dan pak je de pop die ze met Sinterklaas heeft gekregen en die pak je in. Dat merkt ze toch niet. Toch?"

Er zijn meer varianten - ook niet leuk - maar deze is imo wel het ergst.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

En nu ik toch bezig ben: die ford focus milieureclame (flexifuel) is ook tenenkrommend.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

Grote 1 serie billboards die reppen over 20% bijtelling. Het lijkt net of de auto 20% duurder is ofzo. Slechte marketing imho.

De Nissan Quashqai reclame op tv. Klaar voor de city jungle. Wat een kutreclame.

Comment

Niet van een auto, maar die van lenen.nl
        " een zilvere" zegt dochterlief.
        Kom op muts, het is gewoon een muisgrijze gezinscontainer
        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

nog erger:

'een hele grote, een zilveren'

Ja, ik zie 'm te vaak en verbaas me ook over het enthousiasme voor een zilvergrijze Avensis.
          Forza!

Comment

Die reclame op de radio van de Polo Blue Motion.

*brokkel-de-kots*

"Met deze Polo" valt u in de 20% leasecategorie!"

Wat een pure kolder wordt hier vertolkt. WTF is een 20% leasecategorie?
            Leasecategorie?!?
            Het heeft er werkelijk niets mee te maken.

Comment

Die Renault reclame, waarin een of ander afgrijselijk nieuw model een R4tje uit de blubber trekt. Blerghh...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                Heropening van een topic (kan het iig niet vinden hier):
                Je bedoelde deze misschien?
                ------------------------------------------------
                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                  Niet van een auto, maar die van lenen.nl
                  " een zilvere" zegt dochterlief.
                  Kom op muts, het is gewoon een muisgrijze gezinscontainer
                  DWDD had er wel een leuke variant op gemaakt met grotendeels de zelfde beelden. (Iets donkerder sfeer.) In de trant van "hier even tekenen..."

En dan de link in beeld van www.lenen.hell.

Vond hem wel grappig.
                  ---------------------------
                  Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                    Ja, ik zie 'm te vaak en verbaas me ook over het enthousiasme voor een zilvergrijze Avensis.
                    Die is simpel: ze krijgen er geld voor :)
                    Oliestoken voor het goede doel

Comment

Die radioreclame van Hyundai geloof ik. Zoiets van "Je hebt kinderen, dus je wilt Zweedse veiligheid, maar je wilt ook Italiaans design... dus met je Hollandse nuchterheid kies je een Hyundai Santa Fe". Anyway, een compleet kaasverhaal in elk geval. SUKKELS!
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Die van: "Weet je nog, dat je meisjes stom vond?" "Weet je nog, dat je zei dat je nooit een Renault zou kopen?"

??? Goed, ze geven nu dus ook in hun commercials toe dat ze jarenlang troep hebben gebouwd. Komt bij dat kennelijk alleen mannen de doelgroep voor de Megane zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                          Ook niet gevonden, maar die bedoelde ik toch niet (moest wel over AUTOreclames gaan nl :-) ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                            Die van: "Weet je nog, dat je meisjes stom vond?" "Weet je nog, dat je zei dat je nooit een Renault zou kopen?"

??? Goed, ze geven nu dus ook in hun commercials toe dat ze jarenlang troep hebben gebouwd. Komt bij dat kennelijk alleen mannen de doelgroep voor de Megane zijn.
                            Ja die!! Je was me voor.

Comment

Opel gunt iedereen een Opel. Goedkope rip-off van 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend".

Die radio-commercial waarin allerlei verschillende stemmen door elkaar heen leuteren.
                              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Working...
                              X