weer een leuke blunder, nu live vanaf de nokia met internet. Vanochtend gratis in amsterdam geparkeerd. En nu vast in de modder. Wachten op de wegenwacht. Shit. Foto via mobiel inplakken werkt trouwens niet helaas. Up ik wel in mijn album hier. Have fun.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
daar sta je dan
Collapse
X
-
Huh? Dat verwacht je toch niet?
Kon je daar echt niet uit komen? Lijkt niet echt diep namelijk. :-)
Ik heb met mijn 147 JTD 16V eens een half grasveld omgeploegd. Was tijdens de F1 van Belgieland en het had geregend.
Fatsoenlijke parkeerplaatsen hebben ze niet, dus iedereen verhuurt zijn grasveld etc. Sta je dus op zo'n knollenveldje waar in de zomer kansloze gekken gaan staan in een plastic huisje op wielen.
Wat een drama man! Maar met ASR en veel wielspin etc kwam ik er wel gewoon uit.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Hier hebben we het over...Attached FilesVeritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk berichtD'r was ook niemand in de buurt die even een sleepkabel had om je er even uit te sleuren?
Daar heb je je ANWB voor, omdat tegenwoordiger iedereen te beroerd is om überhaupt te vragen of ze kunnen helpen.Forza!
Comment
-
-
Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtlol, waar is dat?
Vlakbij Sogeti in Z-O was ook zo'n grasveld, waar regelmatig auto's vast kwamen te zitten als het regende. Altijd mooi. ;-)All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Ik zie het al voor me: Kiwi komt aan bij de modder poel:
Kom er niet uit ^#%^$%^$# Goedverdoemme #$@%!!#@% hoge heren in den haag $&%$$# moet niet gekker worden $#!%#$% van mijn belasting centen in plaats van bestrating een snoepeisje naar de antillen #$^%#!@$^%
:D$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
-
Op de foto lijkt het minder modderig dan in werkelijkheid. Nou ja, ik ben weer thuis, goed geholpen door de ANWB (ook al moet je 5 kwartier wachten). Schommelen enzo uiteraard tal van keren geprobeerd, zonder enige vorm van grip is het nogal zinloos....
Voortaan inderdaad met de kont naar achteren parkeren, weer wat geleerd.Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others
Comment
-
-
Nee schrale haas, gewoon een normale parkeerplek zoeken :-)Let's kick some ass and chew bubblegum...
----------------------------------------------------------------------------
'71 Alfa Romeo Giulia Super
'72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
'00 BMW E39 528iA Touring
'06 BMW Z4M Roadster
'96 BMW E36 328i trackracer
'07 Aprilia Tuono Factory
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boertje Bekijk berichtNee schrale haas, gewoon een normale parkeerplek zoeken :-)$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boertje Bekijk berichtNee schrale haas, gewoon een normale parkeerplek zoeken :-)
Kiwikniep volgende keer ff doorrijden naar Diemen-Zuid/ Winkelcentrum Kruidenhof.
Gratis....
( en jij hebt de meeste modder zelf gemaakt op die plek, ik ben net langsgereden :-)) )
Overigens heb je mazzel, Milieupolitie en Stadswachten willen nog weleens uit pure verveling een bonnetje plakken op die plek. ( ook aan de andere kant bij de voormalige opslag van de Domeinen)Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht( en jij hebt de meeste modder zelf gemaakt op die plek, ik ben net langsgereden :-)) )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk berichtHij had jou gewoon even moeten bellen :-)Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Maar euh, desondanks.
Ik had dus een reactie hier geplaatst, met het woord 'quattro' en een smiley. Verscheen ook in het draadje. En een paar minuten later was het weer weg. Even voor de zekerheid, heren van de gummen-gestapo: mag dat soms niet ofzo? :-)Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
-
A. ziet er niet al te erg uit, beetje duwen/schommelen inderdaad, iets achter de voorwielen leggen. Wel lastig als je alleen bent en niets in de buurt kent.
B. Achteruit inparkeren! (komt zeker door de jaren in dat damesgebakje :) Altijd opletten waar je aangedreven wielen staan! In dit geval had ik ze net op het verhard gezet, dan maar een beetje aso...
This is nothing, je had de sneeuw/modder parkings moeten zien waar JC en ik vaststonden tijdens de WRC Zweden vorig jaar. En vooral ook de kick als je weer op asfalt staat, deels geduwd door dronken Finnen, bierblikje in de hand voor het middaguur :)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtMaar euh, desondanks.
Ik had dus een reactie hier geplaatst, met het woord 'quattro' en een smiley. Verscheen ook in het draadje. En een paar minuten later was het weer weg. Even voor de zekerheid, heren van de gummen-gestapo: mag dat soms niet ofzo? :-)
Lijkt mij serieus onzin. Misschien heb je per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt en krege je de preview te zien.
Wij halen zelden iets weg en zeker niet zulke dingen.
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk berichtHad ik nou echt nooit last van :-)
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtLijkt mij serieus onzin. Misschien heb je per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt en krege je de preview te zien.
Wij halen zelden iets weg en zeker niet zulke dingen.Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
-
Ha, dat doet me wel denken aan een leuke vrijdagmiddagspits recent. Eindhoven uit langs het Evoluon (Strijpsebaan/Tilburgseweg?) stond een enorme file. Nu hebben ze daar ook alles net opnieuw aangelegd ivm de werkzaamheden aan de randweg. Vroeger was alles macadam/betonplaten met een zeer stevige midenberm. U voelt hem al? Een ongeduldige A3-rijder besloot dat het verstandiger was te via (de nog zeer zachte) middenberm om te keren om zijn weg in tegenovergestelde richting te vervolgen. Jammer alleen dat deze haastige medemens tot aan zijn assen in de modder stond. :-)))) Zielig natuurlijk want het duurt wel even eer je daar weer weg bent, maar ik vind het priceless.
Groet
GJLast edited by GJ; 17-02-09, 12:33.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk berichtJammer alleen dat deze haastige medemens tot aan zijn assen in de modder stond. :-)))) Zielig natuurlijk want het duurt wel even eer je dar weer weg bent, maar ik vind het priceless.
Groet
GJ
dat is inderdaad priceless :)Forza!
Comment
-
Comment