Alleen overleeft je lichaam niet door de vertraging.
Hoe zit het dan met de vertraging van bijvoorbeeld F1 coureurs? Die knallen soms ook ergens met hoge snelheden tegen aan, en komen er meestal ongeschonden uit.
Hoe zit het dan met de vertraging van bijvoorbeeld F1 coureurs? Die knallen soms ook ergens met hoge snelheden tegen aan, en komen er meestal ongeschonden uit.
Meestal inderdaad, maar soms ook niet. Bij Stefan Bellof bijvoorbeeld, waren geen uiterlijke verwondingen te ontdekken. Maar door de plotselnge vertraging schijnt inwendig alles tot moes geworden te zijn.
Jup, en of je een superfitte coureur bent, of een ouwe papzak.
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Volgens mij verliest de ctd in de 500 wel zijn hoofd.....
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Wat ik echt opmerkelijk vind is die Opel Corsa B. Ik wist niet dat die kleine wagens ZO veilig waren? Ik had gewoon verwacht dat ie gewoon tot moes gereden zou worden tegen die betonnen vangrailing...
Die Corsa was juist heel onveilig
CTD registreerde bizarre vertragingen
Als hij iets meer in mekaar had gezeten had je het wellicht met 2 gebroken poten overleefd.
3punts gordels zijn feitelijk levensgevaarlijke dingen.
Google eens op de verwondingen tgv 3punts gordels en je vreet heel je leven geen macaroni met kaas meer
:-P
E
Comment