Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onbemande tankstations met kromme openingstijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onbemande tankstations met kromme openingstijden

Bij mij in Amersfoort kwam ik laatst wat 'leuks' tegen... Achter het centrum zit een klein Tango stationnetje met 4 pompen, onbemand. Prima, lekker goedkoop, pinnen aan de pomp en op de motor niet mijn helm en alles af hoeven doen. Probleem echter, tot ergens vorig jaar gingen na 1900 alle 4 de pompen uit... Tegenwoordig is het aangepast, nu gaan 2 pompen om 2300 uit, en de andere 2 nog steeds om 1900. Whu? Wat is daar nou weer het nut van :X

Heeft iemand vaker dit soort dingen gezien, en vooral, heeft iemand er een verklaring voor? Het ding is onbemand, heeft geen personeel dat wakker moet blijven en geld wil zien, waarom niet gewoon 24/7 openhouden dan? De huidige situatie verschillende openingstijden per pomp zie ik al helemaal de logica niet van in.

Iemand? :)
    2008 VW Golf V 2.0 TDI (voorloophok, bak in de soep) | 2008 Suzuki GSX650F | 1993 Kawasaki ZZR-600

Dat is gewoon raar, hier in Amsterdam kan je bij de meeste onbemande pompen volgens mij gewoon 24/7 pinnen?

Staat het op een heel afgelegen plaats ofzo? Misschien zijn ze bang voor misbruik of skimming ofzo?

Comment

Wonen er mensen naast?
      fka v164

Comment

Het is inderdaad in bewoond gebied, dus het zou vanwege geluidsoverlast kunnen zijn. Blijft nog wel krom dat er verschillende openingstijden per pomp zijn...

Skim-apparatuur plaatsen kan juist alleen maar makkelijker als ze uitstaan lijkt me? Geen kans dat iemand die komt tanken je 'werk' verstoort :)
        2008 VW Golf V 2.0 TDI (voorloophok, bak in de soep) | 2008 Suzuki GSX650F | 1993 Kawasaki ZZR-600

Comment

De pompen die om 2300 uur uit gaan staan net iets verder van woonhuizen af? (10cm kan al genoeg zijn) Zal met de hinderwetvergunning te maken hebben.

Comment

Dat er eerst 2 pompen uitgaan om 19.00 uur, kan ook gewoon met energiebesparing te maken hebben. Als 2 pompen voldoende is, om het aantal klanten te handelen, waarom zou je dan meer pompen dan nodig inschakelen?
            Die sluiting na 23.00 zal wel met de woonwijk te maken hebben.

Comment

Working...
            X