Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Audi S5
Collapse
X
-
Ja lekker handig, ik doelde op het panorama-dak.
Ben d'r nog niet over uit of ik dat nou mooi vind.
Heeft iemand die B&O installatie wel eens gehoord? Is dat de moeite waard of vooral een hoop munten voor niets? Zoals Harman Kardon bij BMW?
Comment
-
-
Wel cool iig met die omhoog schuivende tweeters :-)All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Romo Bekijk berichtBij S5 denk ik altijd;
X niet geschikt.
:-)
Comment
-
-
B&O in de A5/S5 is in de verste verte niet te vergelijken met dat in een A8/S8. Meen dat Daniel op DF dat ook in z'n A5 3.2 heeft zitten en er niet echt heel erg van onder de indruk is. Meer zoals Bose voorheen en kennelijk HK in de BMW. Individual audio van BMW van tegenwoordig schijnt ook op een hoger niveau te staan.
Verder een gaaf ding zo'n S5. Denk alleen dat ik 'm in het zwart net zo mooi vind. Die velgen zijn wel een must, niet de originele S5 wielen iig.
Comment
-
-
S5 en wel de mooiste Audi momenteel, maar ik laat hem toch staan voor een 3er coupe
Voor dat ik er weer gezeik over krijg; nee, een R8 vind ik niet mooier........:-)If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!
When they say nothing's wrong that's when you run
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht"S5" Was je naar geelhoed aan het Googlen, Rutger? :)
Mijn intelligentie viel buiten het gewenste interval voor dienstplichtigen. :p$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk berichtIk had geen S5 maar I5. :D
Mijn intelligentie viel buiten het gewenste interval voor dienstplichtigen. :pVeritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Mijn intelligentie viel buiten het gewenste interval voor dienstplichtigen. :pYou know that reality is immaterial
Comment
-
-
Mijn intelligentie viel buiten het gewenste interval voor dienstplichtigen. :p
Bij I5 valt ie er nog binnen lijkt me........................:-)
Dus zo uitzonderlijk is het nu ook niet....................If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!
When they say nothing's wrong that's when you run
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Romo Bekijk berichtBij I5 valt ie er nog binnen lijkt me........................:-)
Dus zo uitzonderlijk is het nu ook niet....................
S 5, psychisch instabiel, mocht het dan meest berucht zijn, feit is dat er meer jongens werden afgekeurd wegens onvoldoende intelligentie, met I 5 zo'n 7,4 % tegen 2,4 % met S 5.... "Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Maaruh, zo'n S5. Die kosten hier nog wel flink munten. Dld import lijkt met BPM betaling een interessante optie.
Wat denkt de gummert?
S5 in het wit of zwart (liefst wit) eind 2007 begin 2008. 30/40k op de teller.
Wat doet een M3'tje, dealeronderhouden NL auto met 160k op de klok. 20k bij inruil, 16k bij zo verpatsen? En hoe ga ik van dat hok afkomen als ik Dld ga shoppen? Dan zal ik de auto zelf moeten verkopen in NL neem ik aan? Een NL auto bij een Duitser inruilen en een mof terugkopen is niet echt een succes?
Comment
-
-
Ha, die Rutger;
Een auto naar Duitschland exporteren is meestal geen succes; vanwege de lagere nieuwprijzen daar zal de geboden inruilprijs een stuk lager liggen. Anders kan het worden bij auto's die pas na oktober 2007 (ook gebruikte) voor het eerst op NL-platen zijn gezet, want daarvan kun je bij export de BPM deels terugvorderen.Scherven brengen gelul.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk berichtHa, die Rutger;
Een auto naar Duitschland exporteren is meestal geen succes; vanwege de lagere nieuwprijzen daar zal de geboden inruilprijs een stuk lager liggen. Anders kan het worden bij auto's die pas na oktober 2007 (ook gebruikte) voor het eerst op NL-platen zijn gezet, want daarvan kun je bij export de BPM deels terugvorderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk berichtWeet je wel zeker dat dat 'm gaat worden zo'n S5? Jouw referentiekader mbt niet-uitschakelbaar ESP/Quattro e.d. kennende...
Sneu he?
Comment
-
-
jemig word je oud Rutger?Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk berichtNou ik rij de laatste paar jaar als een oud wijf en circuitbezoek zit er ook niet echt meer bij dus ik denk dat ik daar wel mee kan leven. DSC in de M3 staat eigenlijk ook altijd aan.
Sneu he?
Comment
-
-
Dat gedoe met benzine is wel veiliger voor de beentjes :-)Let's kick some ass and chew bubblegum...
----------------------------------------------------------------------------
'71 Alfa Romeo Giulia Super
'72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
'00 BMW E39 528iA Touring
'06 BMW Z4M Roadster
'96 BMW E36 328i trackracer
'07 Aprilia Tuono Factory
Comment
-
-
''Thank God for the internet experts''
Comment
-
-
Hahaaha, staat die ellende zelf op het illustere Youtube kanaal?
Wat een kut-dag was dat zeg. 's morgens de M3 lek rijden voor een dagje Niederrhein. The good old days.
Tegen beter weten in er dan wat van proberen te maken met een onderstuurd Haldex-hok ;-) (zonder haldex)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
Savety
Yep Duitschers en de Engelse taal....Last edited by w220l; 17-04-09, 14:24.Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Comment