Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camry hybrid?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Camry hybrid?

Deze zag ik laatst rijden:

Begint al een beetje op een auto te lijken, goede zaak dat er meer keuze begint te komen. Ik zie mezelf never in een gedrocht als een prius rijden (lelijk, smalle bandjes, te langzaam etc.), maar laten we zeggen een variant met meer vermogen, met een wat klassiekere vorm, dan begint het interessant te worden. Deze camry is met 45K natuurlijk wat prijzig, maar in die klasse een interessant alternatief natuurlijk, mits de overheid die 14%/20% regeling wat verder uitbreidt :)

Zo hee, ik denk ik post wat over een nieuwe auto op de Nederlandsche wegen... wat een overweldige hoeveelheid reacties.

Zou dit ook het imago probleem van toyota mooi kenmerken? :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
      Zo hee, ik denk ik post wat over een nieuwe auto op de Nederlandsche wegen... wat een overweldige hoeveelheid reacties.

Zou dit ook het imago probleem van toyota mooi kenmerken? :)
      Zoals Jasper al opmerkte is dit grijze import uit Amerika en niet via de huistuinkeukenlease te krijgen, da's het grootste probleem.

Overigens zie ik zo'n Camry regelmatig op de A1 in de file voortsukkelen.
      Veritatis simplex oratio est

Comment

ik vind het oude model ook niet eens lelijk om te zien, als je een 2e hands 3.0V6 koopt, heb je een superbetrouwbare limo voor weinig wed ik...

Comment

Toyota's zijn altijd zo saai. De nieuwe Avensis is het ook weer net niet wat mij betreft. Ook al hebben ze Vivky van stal gehaald om m te promoten..
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Gisteren zag ik zo'n oude jaren '90 Camry rijden en vroeg me toen af: die auto's waren zo enorm goed, konden nog wel decennia mee, maar je ziet ze echt niet meer rijden. Op die ene uitzondering na dan. Volgens mij komt dat puur en alleen door de styling van Toyota. Als Toyota auto's zou maken met een tijdloze natural-beauty uitstraling, ipv enkel tijdloos, dan zouden die auto's tot in de gloria rond blijven rijden. Nu schrijven ze gewoon rap af tot 0 en worden gesloopt. Zonde, want je vernietigt gewoon iets wat nog goed is. Toyota bekijkt 't milieu nog niet helemaal zoals ik 't zou willen zien.

Comment

Och, de gemiddelde Camry uit de jaren 90 is niet gesloopt, die is met zijn tweede ronde in Afrika bezig, net als corolla's, carina's etc.
              Last edited by Steven; 02-03-09, 14:11. Reden: +e
              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
              Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ow ja, dat zag ik even over 't hoofd.

Comment

Absoluut, er zijn genoeg mensen die maar wat goed weten dat het superauto's voor weinig zijn, zeker als ze ruim genoeg zijn voor een taxi.

Zelfde verhaal met de Audi type C4 (100/A6), ik vroeg me dat destijds af, zijn allemaal taxi's in oost europa nu...

Comment

In Amerika hebben ze bijna van Toyota van elk type een Hybride.

Comment

Nee joh. Ze hebben de Prius (en da's een dedicated hybrid natuurlijk), de Camry, en sinds kort de Highlander. Al het andere is gewoon op dode dino's lopend. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Nop....net zelf gezien.

Camry zag ik 6 maanden geleden al.
                        Zo'n 4x4
                        En nog ééntje....

Comment

Nou, ik hoor het graag van je, maar volgens hun site hebben ze de door mij genoemde drie modellen. Mijn laatste tripje US was in oktober, dus wie weet is er wat nieuws, maar dat zou dan toch wel op hun site staan?
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎