Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ariel Atom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ariel Atom

Deze sportieve Ariel Atom-wagen moet even langs de garage. Hij belandde in de vangrail op de A4 ter hoogte van de Plaspoelpolder.

"Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
    The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Volgens mij al de 2e in die in NL crasht.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nr 3 volgens mij.

Volgens het Nu.nl bericht is het een KTM :)
      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Dat komt omdat de doorsnee joker die in zo'n ding rijdt denkt dat je tweekeer zo hard een bocht om kan dan met een normale auto.

Valt mij vaker op als mensen in een 'supercar' rijden. Dat ze denken dat je daar veel harder mee een bocht om kan.

Anyway, jammer van zo'n vet ding! Zou d'r ook graag eens een stukje in willen rijden want volgens mij jankt 't erover!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
          Dat komt omdat de doorsnee joker die in zo'n ding rijdt denkt dat je tweekeer zo hard een bocht om kan dan met een normale auto.
          Welke bocht?
          fka v164

Comment

Is wel een gekke plaats om eraf te gaan.
            Zou ie vanuit plaspoelpolder gekomen zijn richting A'dam? Na de mooie oprit bocht (tiPanda kom er maar in) gaat het vrij scherp weer naar rechts als je daar de achterkant kwijtraakt sta je met je neus in de vangrail.

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
              Welke bocht?
              Nou die dus.... :)

Comment

Een Engelsman komt van de Hoek........ boot..... dus die maakt geen bochten. Komt bij Naaldwijk de A4 op, denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Datman Bekijk bericht
                  Een Engelsman komt van de Hoek........ boot..... dus die maakt geen bochten. Komt bij Naaldwijk de A4 op, denk ik...

Comment

Je moest eens weten hoeveel kitcars op engels kenteken rijden in Nederland.
                    Zo te zien staat hij inderdaad op de hoofdrijbaan en niet op de baan voor naar Rotterdam.

Comment

Zo te zien zou geneigd zijn te denken rechtuit ri A'dam
                      fka v164

Comment

Als ik me niet vergis, zou dat wel eens Jon Reeves kunnen zijn.

D'r zat een 300pk K series blok in en een seq. bak.

Meerjaren project dat ding. Ongetwijfeld onderweg naar de Ring.

Comment

Ik ken dat stuk. Is inderdaad een verdomd verradelijke bocht. Zo op 't oog lijkt 't net rechtdoor, maar hij knijpt gemeen. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Vandaar die file dus vanmorgen. Op de A12 onder het PC-plein was het ook al feest, was een (oude) Mini op een Golf geklapt.

Comment

nee

sorry mensen hou maar op. het is een atom 1 met 400 pk, de eigenaar heet Rob Janssen en heeft die auto net een week hij ree gwn hard en gaf beetje gas die ding heb zoveel power dat die begint te spinnen en ze grip verloor dus ga maar weg met jon revees ofzo en met 300 pkXDXD
                              het is me pa

Comment

Ja man sgoe man. Aight niggah!
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hebben we een invasie van fok ofzo?

Mot john bij de donaties binnenkort toestemming van de ouders gaan vragen. ;-)
                                  http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

dat ding is eg vetkeigaav man spinnu met 400peekaas
                                    pautarain hijs dan pas fijn

:-S
                                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

lol :-)

Maar 400pk in zo'n Atom is wel veel natuurlijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

'tuurlijk is 400 pk veel, en niet iedereen kan er mee omgaan.
                                        neemt niet weg dat een hoop mensen graag zo'n ding zouden willen kunnen betalen en zullen dus des te harder roepen als er een keer een in de muur gaat

neemt niet weg dat dit een gummer natuurlijk noooit gebeurt zou zijn :-)
                                        When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Working...
                                        X