Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe leasebak....Droevig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Nieuwe leasebak....Droevig

    Titel zegt al een hoop.

    Ten eerste droevig om feit dat verleden jaar een nieuw leasecontract is gemaakt tussen mijn werkgever en een nieuwe leasemaatschappij. (De oude beviel me prima, service was top)

    Uiteraard moest er geld bespaard worden (lullig, ten tijde dat het leasecontract werd gemaakt hadden 'we' mondiale top winsten die alle kranten haalden....) dus werd het contract wat uitgeknepen. Wat minder auto's op de lijst, wat hogere eigen bijdrages, meer eisen waaraan de auto's moeten voldoen, minder veraangend vervoer...etc etc.

    Toen begonnen de brandstofprijzen te stijgen. Maandelijks vlogen de leaseprijzen de lucht in. Droevenis 2 dus. Bij oude leasecontract werd er 1 keer per jaar een prijscalculatie gedaan, die dan zo'n beetje werd opgeheven door bedrijf waar ik voor werk. Nu zag je elke maand wat veranderen en dus auto's uit de shortlist vallen omdat ze 'te duur' waren geworden.

    Droevenis 3: uiteraard de crisis. Prijzen die door brandstofverhoging omhoog schoten gingen niet meer omlaag toen brandstof goedkoper werd. Angst zit er blijkbaar diep in. Tevens kan ik er redelijk zeker van zijn dat bij a.k. 2-jaarlijkse leasenorm-aanpassing 'mijn' bedrijf er vast niet iets bijop zal gooien ter compensatie.

    Gevolg van deze 3 droevenissen: ik kan voor meer geld een klasse lager gaan rijden. Ach ja... Er zijn ergere dingen. Het blijft voor mij nog steeds gunstiger dan alleen zakelijk rijden en er prive een fatsoenlijke auto bij te nemen.


    Droevenis 4 is eigenlijk de grootste. Nu ik moet gaan uitzoeken, maak je voor jezelf een shortlistje, Veel op internet snuiven, naar een dealer toestappen, rond een auto baggeren en uiteraard een proefrit plannen voor een paar auto's die zeer hoog op de shortlist staan en die moeite waard zijn om even mee te rijden (daarmee bedoel ik dat ik niet hoef proef te rijden in een auto waarvan ik wel kan voorspellen hoe het rijd...alleen een auto waarbij ik twijvels heb - neem bv de golf 6 1.4tsi dsg, dat 20% model, daarvan wil ik weten of hij ruim genoeg voor me is en hoe zo'n kleine turbomotor en de dsg bak rijd).

    Kom ik bij een dealer binnen, na een minuutje babbelen komt de vraag: zakelijk of prive. Ik leg keurig uit hoe het zit (mijn volgende leasemij koopt centraal in, dus geen garantie dat de auto bij DIE dealer besteld word)...en dan word het gesprek direct afgekapt. Geen foldertje, geen koffie, geen vragen meer (zeker geen proefrit).... bam, alsof je dan word weggekeken.

    Leuk zo'n sfeer. Daar sta je dan als autoliefhebber met 30k euro 'op zak' die een auto wil uitzoeken waar hij zeker 3 jaar met plezier in moet gaan rijden.

    Ik schaam me dood voor het contract dat mijn werkgever heeft afgesloten....
    Zo bouw je een leuk contact op met 'je dealer' ...

  • #2
    edit/toevoeging achteraf, nu ik het zo teruglees is het net alsof ik door de VW dealer beleefd werd weggestuurd. Dat was iig niet zo. De VW dealer belde me net zelfs op dat ik a.s. zaterdag kan gaan proefrijden, ondanks dat hij er niet zeker van is of ik hem bij hem bestel, al zou hij het wel prettig vinden dat ik als het die auto word wel bij hem kom voor onderhoud. Hij haal de auto zelfs even voor me op bij andere vestiging.

    Ik werd zo'n beetje weggestuurd door toyota dealer die er geen belang bij had om tijd te besteden aan een klant die de auto elders zou bestellen (waar ik hem eigenlijk groot gelijk in geef)
    Als ik toch met een avensis wil proefrijden dan regel ik het wel via de leasemij. Laat die dan maar de proefrit voor me regelen... Ik wil niet weer voor lul staan bij een dealer.

    Comment


    • #3
      Allereerst: kut voor je, hopelijk valt er toch nog wat leuks te vinden.

      Wat betreft centrale inkoop: dat zal toch niet de eerste keer zijn dat die Toyo-schuivert dat meemaakt? En is het niet zo dat een garagebedrijf veel meer verdient aan het onderhoud dan aan de levering? Beetje domme zet dus, al is de teleurstelling wel "voor te stellen".
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

      Comment


      • #4
        Boris,
        hoe sneu het ook is voor de dealer dat jouw werkgever een centraal contract heeft, hij hoeft zich daardoor niet zo zielig op te stellen. De markt veranderd enorm, ook bij auto's, en het is naief als je dan als dealer blijft denken dat je volgens de oude regels moet blijven werken.

        Laat die Toyo snurker gewoon zijn stinkende best doen om jouw in die Toyo te krijgen. Zodat jij daar terug komt voor onderhoud. En als hij echt "erkenning" wil kan hij desnoods jou vragen de importeur een email te sturen dat jij die auto besteld hebt omdat die dealer zijn best gedaan heeft. (Kan hij misschien 1 auto van zijn quoot afschrijven, de marge op die centraal ingekochte auto is toch niet al te best)
        Fährst du quer - Siehst du mehr

        Comment


        • #5
          Om verhaal compleet te maken. Binnen 1 en 3 maanden (ik mag er 2 maanden over doen om er 1 uit te zoeken nadat ik dat verzoek ertoe krijg - over een maand ongeveer) bestel ik waarschijnlijk 1 van de volgende auto's (ja ik weet het, dat is een stap terug van 38k aan alfa naar ongeveer 30-32k aan auto die of kleiner is, of motorisch een fikse stap terug)

          Shortlist:
          *A3 sportback ambition pro line 1.4tfsi 125 (met achteraf JD chip naar 150)
          *Renault Megane 5d 180 Tce (+intro pack, nav, mett)
          *Golf VI 1.4 160 tsi dsg7 (+ diverse pakketten richting ’full’ ops)

          Tja: kans is groot dat 1 van deze 3 toch te klein bevonden worden...dan blijven 1 van deze over:

          *Skoda Octavia Combi 1.8 tsi 160 (evt. dsg) Eleg. Buss (+mett. en 17”)
          *Toyota Avensis Wagon 1.8 vvti 147 dynamic (+mett, nav buss.)
          *Skoda Superb 1.4tsi 125 amb. Buss. (+mett en achteraf chip naar 150)

          Comment


          • #6
            Boris, het kan vast wel zonder Centrale Inkoop bestellen, alleen dan wordt het natuurlijk (nog) duurder voor je :-).
            Tsja, Nederlanders willen voor een duppie op de eerste rang zitten en willen zoveel mogelijk korting. Dat het uit de lengte of uit de breedte moet komen, willen we niet begrijpen.
            Tel daar inderdaad de credietcrisis bij op (we hebben jaren op te grote voet geleefd natuurlijk) en tel uit je teleurstelling.

            Wel kort door de bocht van zo'n dealer om je zo weg te sturen, dom zelfs. Hoe weet hij nu of je misschien ook wel een autootje voor de vrouw zoekt? Misschien kan hij het onderhoud wel doen, daar zit nog wel marge op, verkoop nieuw niet.

            En het is onzin dat die brandstofprijzen niet zijn gedaald. Het is nu 1,33 langs de snelweg, dat was een tijdje terug 1,70... Dat merk je dus wel in de leaseprijs, alleen zal het meer zijn dan 4 jaar terug misschien.

            Comment


            • #7
              Heb geen idee wat je nu rijdt, maar een A3 sportback, of als het groter moet, die Octy, zijn beide geen straf om in te rijden hoor...

              Snap alleen niet waarom dat er een Megane tussenstaat, wat moet je daar nu mee...?
              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

              Comment


              • #8
                en overigen op longlist:

                BMW 118i 143 high exe (+radio, mett, 17”)
                Fiat Bravo 1.4T-jet 150 Sport + (+mett, elec stoelen)
                Lancia Delta 1.4T-jet 150 Platino (+tech)

                en de wat ruimere:

                Ford focus wagon 2.0 16v 145 titanium (+nav, x-pack2, mett)
                Opel Insignia ST 1.8 (142) Buss (+ intr buss –> nav +18”, mett, mistlamp)
                Citroen C5 2.0 16v 143 business (+mett)


                Enige kleine vorodeel is dat ik benzine mag leasen als ik onder de 40k blijf...nu weet ik niet helemaal zeker of dat lukt, maar kan iig m'n best doen:-)

                Je wil namelijk niet weten wat er anders aan dieselspul overblijft.... Denk dat ik dan in een octy 1.9tdi terrecht kom ofzo....maar even niet aan denken.

                Comment


                • #9
                  Lenny.

                  Wat ik qua brandstofprijzen bedoel... de leaseprijs-verhogingen doorgevoerd door de hoger wordende brandstofprijs, die zie ik nu niet dalen. De brandstof prijs daalt wel. De brandstoftoeslag in het lease-bedrag ook vast wel (daar ga ik vanuit) maar die word toch wel weer opgeheven door iets anders dan...(crisis? angst dat het weer gaat stijgen?)

                  Dit weet jij wel: krijgen de leasemij's nu ook hogere kortingen bij bestelling? (centraal of niet)...want hoe dan ook...gedurende de afgelopen 6 maanden zie IK alleen maar leaseprijsstijgingen (bij dezelfde auto's). De eerste maanden was de reden: brandstofprijs. Wat de reden nu is...weet ik niet.

                  En wat betreft dat centraal inkopen: echt NIET mogelijk om zelf de dealer te bepalen. Collega van mij heeft het geprobeerd. Zijn vaste dealer (al 30 jaar) heeft leasemij opgebeld met de vraag of hij de auto niet mocht leveren voor zelfde condities als dat gebruikelijk was....hij kon de zin bijna niet afmaken. Kon niet, mocht niet...en aub niet meer storen...dat was zo'n beetje het antwoord.


                  Even terzijde: ik wil niet de leasemij hier de schuld aan geven. Het is ongetwijfeld het contract en de afspraken met het bedrijf waar ik voor werk.

                  Comment


                  • #10
                    Henk: Megane? Waarom zou die niet tussen het rijtje: golf, octy, bravo, focus en delta staan?

                    Voor grofweg hetzelfde geld heb je in die megane een erg mooi dashboard vol met luxe en een 180pk motor. De rest komt 'maar' tot 150-160. Formaat hetzelfde. Zeer goede recenties (ook kwalitatief). Dat hij niet heel erg mooi is ben ik met je eens...maar is een octy, golf of focus dat dan wel?


                    Dat er ook een audi of bmw instaan zegt niet heel veel. Deze zijn kariger uitgerust, hebben veel minder vermogen (alsof je met een 118i als een BMW rijder rond kan rijden....) Zijn zeker niet ruimer en zeker wel duurder.

                    Wat dat betreft gaat die vergelijking wel weer op. Gaat ten slotte aan het eind om prijs en kwaliteit/kwantiteit vergelijking.

                    Ben met je eens: de octy is geen straf. maar had toch liever mn alfa 159 gehouden.

                    (zelfs de 1,8 mpi in kaalste uitvoering is nu van leaselijst verdwenen...te duur)

                    Comment


                    • #11
                      Geen reden tot paniek.
                      Er zijn ook mensen die hun 159 moeten inleveren en in een dikke Polo moeten stappen.

                      Zijn best leuke auto's bij.

                      Ferrari 308 GTB QV (1983)
                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                      BMW 320Ci (van GF)



                      Comment


                      • #12
                        Restwaarde Boris, Restwaarde...............

                        Wij pakten begin 2008 500 euro boekwinst (2007 was het nog meer) op een auto bij verkoop einde contract. Medio 2008 nog 0 euro en inmiddels fietsen we er 1000 euro achteraan...

                        Die restwaardes hebben we natuurlijk moeten bijstellen, anders gaan we failliet over een paar jaar. Dus ga maar eens 2000 euro minder resultaat uitsmeren over 48 maanden. Da's al bijna 42 euro per maand.

                        Rente Boris, Rente.........

                        4 jaar geleden rekende we nog met minder 4%, nu met 6 tot 7 %...
                        Dat kan ook zomaar enkele tientjes schelen.

                        Comment


                        • #13
                          Van dat rijtje zou ik de Golf pakken. Lekker lage maandlasten, stuurt naar het schijnt prima en is ook nog eens lekker snel. In 7,8 sec naar de 100 volgens de AMS. En die DSG is ook niet verkeerd.

                          En een Megane? Die zou ik alleen al vanwege die digitale tacho laten staan.

                          Comment


                          • #14
                            Een megane blijft uit zichzelf staan, hoef je niets voor te doen (behalve gebruiken).
                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

                            Comment


                            • #15
                              Een Bravo en Delta, ook met chip?
                              http://squadra-tuning.nl/NL/alfa/mit..._16v_tjet.html

                              Comment


                              • #16
                                Kan je de Alfa niet per einde contract overnemen en obv km-vergoeding rijden?

                                Verder, Golf VI lijkt me prima keuze. Modern, mooie materialen, stil, prima motor en DSG.
                                Waarom een A3 als de Golf iets moderner is en qua 'premium'interieurgevoel er nauwelijks voor onderdoet?
                                All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

                                Comment


                                • #17
                                  Of ga all the way (down) en bestel een 500 Abarth?
                                  fka v164

                                  Comment


                                  • #18
                                    Ik heb 2 weken geleden een proefrit gemaakt in een Golf 6 1.4tsi 160pk dsg. Echt een super fijne auto. Mega stil. Stationair hoorde je alleen de fans van de ventilatie draaien. De motor in ieder geval niet! Ook tijdens het rijden een zee van rust. Een stuk stiller in vergelijking met een Golf V. Strak geveerd, maar niet stuiterend. Daarbij komt ook nog dat hij met 160pk ook nog eens redelijk vooruit gaat. Met een chip er in zit je op 193pk geloof ik. Een aanrader in ieder geval!

                                    Comment


                                    • #19
                                      dit is net zoals een volgevreten youp van het hek , die boven afrika vliegt en loopt te zeuren om extra nootjes

                                      man ik rij in een oude roestige bmw , prima gelukkig mee
                                      dat kruideniers geleuter over een paar centen meer , voor een auto, die je prive niet eens voor dat geld zou kunnen rijden

                                      en de crisis?
                                      mensen verliezen hun banen of moeten bij tnt 15 procent loon inleveren
                                      wat kan jou zon middelmatige kut wagen van je baas schelen
                                      rij em dan alleen zakelijk
                                      en koop wat prive is ook nog een optie , maar dat zal wel wat duurder uitvallen... zelfs als je een ouwe bak gaat rijden met al het onderhoud
                                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

                                      Comment


                                      • #20
                                        YES!!! Ik zat er op te wachten, super. :)
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

                                        Comment


                                        • #21
                                          Nu ja, het is weer eens een andere insteek. :)
                                          You know that reality is immaterial

                                          Comment


                                          • #22
                                            Lenny (blijf stug volhouden aan je oude naam):

                                            Kijk, dat verklaart iig waarom gestegen prijzen (door brandstoftoeslag) niet dalen (lagere brandstoftoeslag nu word opgeheven door rente en restwaarde...).

                                            Hoe dan ook....waar het ook door komt, ik blijf droevig. Haha.

                                            Vind het niet erg om meer te moeten betalen voor een auto die ik leuk vind. Maar als ik zo de golf/a3 te klein vind...tja: dan moet ik zo fors meer gaan betalen (terwijl mn werkgever minder is gaan betalen, ik betaal dus direct de bezuiniging van de werkgever, versterkt door financiele malaise aan leasemij kant) voor een avensis/insignia/C5 die ik EN niet erg leuk vind EN stukken trager over de weg dweilt dan wat ik gewend ben.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Misschien maar een apart draadje over de leasehoer voor Boris starten :-)

                                              Maar als ik zo naar het lijstje kijk zie ik ook een paar erg leuke auto's...
                                              Fährst du quer - Siehst du mehr

                                              Comment


                                              • #24
                                                Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                                                Of ga all the way (down) en bestel een 500 Abarth?
                                                met een gezin? lol

                                                een kale mini cooper clubman cooper S (of een goed aangekleedde cooper) is ook mogelijk.

                                                Maar met gezin en hobby gaat dat niet werken.

                                                Nee, als ik er over twijvel of een golf wel groot genoeg is, dan gaat kleiner zeker niet werken.

                                                En ik moet minimaal een 4 deurs hebben. (contract eis). 3 deurs hatch-auto's zijn uitgesloten.

                                                net als cabrio's, grijs kenteken auto's of auto's zonder: climate controll, mistlampen voor, airbags voor alle inzittenden incl zijairbags, centrale vergrendeling met AB, electrische ruiten, hoofdsteuen voor alle zitplaatsen, etc etc etc

                                                Comment


                                                • #25
                                                  en anders je weg laten kopen door de concurrent en een 325i nemen ;-)
                                                  precies, gewoon eieren voor je geld kiezen , en weer terug in de hoek
                                                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                                                    Kan je de Alfa niet per einde contract overnemen en obv km-vergoeding rijden?

                                                    Verder, Golf VI lijkt me prima keuze. Modern, mooie materialen, stil, prima motor en DSG.
                                                    Waarom een A3 als de Golf iets moderner is en qua 'premium'interieurgevoel er nauwelijks voor onderdoet?
                                                    KM vergoeding is niet toegestaan. Ik mag geen zakelijke kilometers declareren als ik recht heb op een leaseauto. Wat ik dus heb, ik voldoe aan de voorwaarden om te mogen leasen; dus moet ik het.

                                                    Zou de A3 niet iets ruimer zijn? Weet het niet...ben nog niet wezen kijken.

                                                    Eigenlijk staat op mn eigen 'eisen-lijstje' - die lang niet zo lang is als de lease-eisen-lijst, dat ik toch een redelijk ruime auto nodig heb. De 159 SW voldoet. De vorige megane station voldeed, ook de laguna station.... Tja: een golf is toch wel degelijk minder ruim.

                                                    Puur om de redenen zoals geschreven in 1e post heb ik toch maar een aantal ruimere hatchbacks in de shortlist gezet. Hopelijk vallen ze er niet uit als ik een keer ga passen en meten. Anders blijven alleen de ruimere stations over, waarvan alleen de octy station overblijft als mooie mix tussen luxe, ruimte en voldoende vermogen (met jd chip gaat ie zelfs naar 210 pk)

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                      dit is net zoals een volgevreten youp van het hek , die boven afrika vliegt en loopt te zeuren om extra nootjes

                                                      man ik rij in een oude roestige bmw , prima gelukkig mee
                                                      dat kruideniers geleuter over een paar centen meer , voor een auto, die je prive niet eens voor dat geld zou kunnen rijden

                                                      en de crisis?
                                                      mensen verliezen hun banen of moeten bij tnt 15 procent loon inleveren
                                                      wat kan jou zon middelmatige kut wagen van je baas schelen
                                                      rij em dan alleen zakelijk
                                                      en koop wat prive is ook nog een optie , maar dat zal wel wat duurder uitvallen... zelfs als je een ouwe bak gaat rijden met al het onderhoud
                                                      Jij klaagde niet toen het leven ineens een stuk minder leuk werd? ;-)

                                                      Ik zit hier niet de hele dag te janken hoor...is alleen een stap terug. In frankrijk zouden ze ervoor gaan staken en het hele land platleggen;-)

                                                      Hehe...goeie post, bedankt...beetje aktie kan geen kwaad

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Dit draadje is ook alleen een tussenstapje:-) Als ik zo de polo green tdi bestel dan is de klap niet zo groot van 159 naar polo. Dan is het psychologisch beter te dragen nu ik aan een golf denk. Golf naar polo basis nog altijd beter dan 159 naar polo

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Oorspronkelijk geplaatst door NoStra Bekijk bericht
                                                          Mega stil. Stationair hoorde je alleen de fans van de ventilatie draaien. De motor in ieder geval niet! Ook tijdens het rijden een zee van rust. Een stuk stiller in vergelijking met een Golf V
                                                          Deze valt dus ook af Djurre. Ik weet hoe fijn je het vindt om een lekkere brul in de uitlaat te hebben.
                                                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                            wat kan jou zon middelmatige kut wagen van je baas schelen
                                                            rij em dan alleen zakelijk
                                                            en wat nou als boris 80.000 km per jaar rijdt? (wat het geval is)
                                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                                            Comment


                                                            • #31
                                                              Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                              Deze valt dus ook af Djurre. Ik weet hoe fijn je het vindt om een lekkere brul in de uitlaat te hebben.
                                                              ik heb nog ergens een mp3 liggen met die BRM V16 geluiden....dan zet ik die wel op.

                                                              Comment


                                                              • #32
                                                                Nou, er staan aardige auto's in de overblijflijst anders...

                                                                Golf met 122pk kun je laten tunen naar 160pk. Prijsverschil met 160pk is bijna 5k toch?

                                                                Toch valt het best mee hoor. Ik rij nu al 4000km in een 3d 205 1.4 na een gechipte 5d Golf V GTI DSG, en eigenlijk mis ik alleen maar motorvermogen. De rest van de rot-zooi zal me een rot-zorg zijn eigenlijk.
                                                                Kinderen passen er ook nog in, zeuren niet over gemis aan deuren schuifdak en gescheiden airco die echt nooit aanstond, stoelverwarming en 10 speakers, de auto koste 3% in aanschaf van een Golf.
                                                                Mwahhh... verwennerij went te snel eigenlijk.
                                                                Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X