Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doppen op een gepantserde 7 serie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Doppen op een gepantserde 7 serie?

Ik zag vandaag bij het binnenhof een gepantserde 7 serie rijden (met het type bestuurder en bijrijder waar ik geen ruzie mee wil maken). Wat mij opviel:

Schuin boven/voor de voorwielen zaten er doppen in het zijscherm, 1 per kant. Ze waren rond, paar centimeter in dorsnede en ze staken een stuk uit, het had wel iets weg van hoe sommige automatische brandblussres in plafonds eruit zien. (er zat een soort naar binnen wijzend trechterje voor het gat zeg maar). Ik heb het de hele dag niet los kunnen laten: waar is dat voor?

Zit er een speaker achter voor een sirene? (onlogische plek dan)
    Kan je er een James Bond rookscherm mee leggen? (wederom, onlogische plek, dat zou je achter verwachten)

Verder kon ik niets verzinnen eigenlijk.

dat zijn de kogelgaten..............het zit iig niet standaard op een 7 Protection volgens mij
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Voor de vlaggetjes die sommige diplomatieke gasten voeren?
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
        Voor de vlaggetjes die sommige diplomatieke gasten voeren?
        Dat is wel een logische plek, maar ze zagen er niet uit alsof er iets aan bevestigd zou moeten worden.

Edit: en als kogelgaten dat formaat hebben gaan ze de auto niet meer repareren vermoed ik.

Comment

camera's ?

;)
          Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
          A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Goeie vraag. Nu we het toch over gepantserde auto's hebben.. Had laatst wat van die gasten achter me op de A1. Mercedes S-klasse helemaal links, Audi op de middenstreep een paar meter er achter. Zwaailichten in de gril, constant groot licht seinen en echt hard rijden en drukken. Letterlijk de weg schoonvegen, lijkt me ook wel een keer mooi om te doen :)

Comment

Ja, dat schoot lekker op...
              Veritatis simplex oratio est

Comment

ik had ze ook op de e60's zitten rechtsvoor. Vlaggetjes lagen standaard in de kofferbak. Tijdens bepaalde gelegenheden mag er een vlaggetje op volgens de geldende protocollen. Ze roesten wel lelijk en worden door de bmw dealer geleverd.

Comment

Voor het betere schoonmaak-werk :-D
                  Attached Files
                  E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                    Ja, dat schoot lekker op...
                    :-)

Ik zag laatst ook een Audi rijden met schuin erachter zo'n dikke Landcruiser. Wel mooi om te zien, vind ik. Eentje rijdt wat meer naar links, andere wat meer naar rechts en dan wel vlak achter elkaar. En dan een beetje door het normale verkeer heen laveren.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Dus toch vlaggetjes, rare montage dan.

Stond ook een hele dikke (denk ik) X5 met een wel heel erg functioneel uitziende bullbar. Als je die in je spiegel ziet met haast heb ik wel een vaag idee hoe ze langs je gana komen als het echt moet.

Comment

Working...
                      X