Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sjonnie-look goed voor milieu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Sjonnie-look goed voor milieu

Wat zag ik toen mijn oog vanochtend bij toeval viel op een stukje over de Polo BlueMotion?

"De lagere bumpers geven de auto een extra stroomlijn, wat bijdraagt aan het lagere brandstofverbruik. Ook moet u uitkijken bij verkeersdrempels, want de Polo ligt een stuk lager op de weg dan de gemiddelde Polo."

Dus de volgende keer dat mijn Fietstas met kritische ogen wordt bekeken, heb ik hét tegenargument. :)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

wat denk je wat je aan energie kwijt bent om zon plastick bumper te moeten fabriceren ,nadat petje em voor de zoveelste keer stuk rijdt op een drempel als ie weer imponerend hard weg wil rijden bij een groep hangjongeren ;-)

lijkt de linkse kerk wel met die misplaatse gelegenheids milieu argumenten ;-)
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
      wat denk je wat je aan energie kwijt bent om zon plastick bumper te moeten fabriceren
      Weet ik veel, moet je aan Volkswagen vragen! :)

Ik denk trouwens dat Sjonnie weinig appetijt heeft voor deze Blue Motion, want hetzelfde stukje deed gewag van bakverhoudingen die langer zijn dan, ja wat was 't ook alweer, een draadje van Jasper?
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Enige manier waarop die dingen goed voor het milieu zijn, is als ze zaterdagnacht met 4 puisterige pettemansen aan boord een boom koppen. :)
        You know that reality is immaterial

Comment

De Superb2 Greenline heeft standaard een verlaagd sportonderstel en (bescheiden) achterspoiler om de luchtweerstand te verminderen en dus brandstof te besparen. Daarom ligt mijn Octavia ook 4cm lager dan standaard, alles voor het MILIEU !!

*rent naar de schuur om van triplex een gigantische achtervleugel te maken voor de Buick om eindelijk 1 op 5 te halen*
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
            Enige manier waarop die dingen goed voor het milieu zijn, is als ze zaterdagnacht met 4 puisterige pettemansen aan boord een boom koppen. :)
            Dan moet de boom wel blijven staan, hè?

Comment

Meestal wint de boom wel hoor. :)

Maarre, probeer je ons voor te bereiden op fotos van de E36 na de DF make-over?
              You know that reality is immaterial

Comment

Ik heb 't milieu sowieso al gespaard door dat ding van de sloop te redden. :)

Comment

"Sjonnie-look goed voor milieu"

Klopt helemaal, ben al jaren goed bezig:-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

[Geelhoed-mode]
                    Bewezen onwaar. Door de verstoring van de stroomlijn treedt een hogere CW-waarde op en neemt de drag-coëfficient.. blabla...met deze cijfers wordt onomstotelijk...blabla...cosinus...Wortsalat...ik zal het zo even uittekenen en door de plotter gooien...blabla...(waar is die passer nu ook alweer)...mavo-niveau...mediaan...blabla...stupiditeit...blub...
                    [/GH-m]
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                    X