Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achterbumper Golf II GTI/G60 kwijt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Achterbumper Golf II GTI/G60 kwijt?

Hij ligt tussen Bodegraven en Gouda langs de A12 in de bosjes...

Mijn god wat was dat schrikken, gisterenavond rond 21:00 uur.

Reed zelf een lekker gangetje van rond de 150km/u toen ik in mijn spiegels een paar koplampen zag verschijnen. Een verlaagde donkergroene Golf II GTI of G60 met van die dikke bumpers kwam voorbij. Ik weer naar de linker baan om overig verkeer in te halen....vliegt bij die kerel die hele achterbumper ineens onder z'n wagen vandaan, rakelings langs mijn dak van de e60.
    Heb nog even geknipperd, maar bestuurder had waarschijnlijk last van tunnelvisie.

In mijn spiegels zag ik de bumper in ieder geval over de vangrail heen waaien...succes met zoeken

Ja, leuk he, die imitatie-dikkebumpers uit het Oostblok.

2x boven de 180 en de klemmetjes beginnen te scheuren. :-)

Mazzel dat je niet geraakt bent.
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Dat is vast schrikken idd!

Ik kreeg eens een wieldop over mijn hele auto heen, toen ik langs een weg stond te wachten in de auto.
      Toen dacht ik al dat ik werd aangereden man! Maakt aardig wat kabaal zo'n ding die over je dak stuitert.

Je wilt echt geen bumper op je voorruit of dak hebben als je 150 rijdt hoor.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik heb eens een nummerplaat tegen mijn voorruit gehad. Een Duitse ook nog! En of andere ouwe Mercedes verloor hem voor me, WATS, vol op die ruit, ik zag hem achter me op de snelweg flikkeren. Gestopt om de schade te inspecteren, maar wonderbaarlijk had het ding geen blik geraakt. Ruit was ook onbeschadigd!

Een hele bumper, sodeju, dan zou ik wel even een schone boxershort nodig hebben denk ik. Tering. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
        X