Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooie snelwegbochten (combinaties) in Europa
Collapse
X
-
Die snelweg van Lyon naar Albertville, die wordt op het laatst ook lekker kronkelig. Best leuk scheuren. :)Last edited by Jasper; 12-06-08, 12:37. Reden: ... en verder eigenlijk, naar Moutiers, zie ik op de kaart!Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
-
-
Italiaanse A15 tussen Parma en La Spezia. Nog mooier dan het stuk tussen Milaan en Genua. En rustiger. GoogleMaps
Leuk is ook het stuk tussen Bologna en Prato. Wordt wel veel gecontroleerd :-S GoogleMaps
En de weg tussen Florence en Sienna, ook mooi. GoogleMaps
En in Zwitserland zit meen ik op de weg naar Bolzano een leuk stukje van een paar kilometer met haarspeldbochten in de snelweg. Heel apart, omdat je daar echt rap daalt. <-- Nee, da's onzin, dat ligt heel ergens anders. Maar ik herinner me wel van een vakantie lang geleden een snelweg in Zwitserland met haarspeldbochten. Als iemand het weet, meld het me dan even :-)Last edited by Ali; 12-06-08, 13:03.
Comment
-
-
Hier in de buurt ergens:)
"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk berichtNu het kan, linkjes naar google-map plaatjes oid, graag :-)
Comment
-
-
Ik bedoel volgens mij de A7.
De eerste helft vanaf Milaan is neit zo boeiend, maar het 2e stuk tot aan Genua is echt gaaf.
Prachtige bochten en een heerlijk kronkelende snelweg.
Daarna kom je langzaam in Genua en dat is ook mooi.
Liggen allemaal wijken tussen de bergen/heuvels in.
Toen wij daar reden (in de Mini) was het ieg schitterend mooi weer en lekker rustig qua verkeer.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
De A51 onder Grenoble was een prachtige weg, weet ik nog van onze terugrit uit Monaco. Ook omdat je daar zo bruut mooi het dal inrijdt.
En de Duitse A7 tussen Kassel en de kruising met de A4 is über.
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Comment