Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raar achterlicht BMW 3-serie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Raar achterlicht BMW 3-serie

Ik reed een paar dagen terug achter een BMW 3-serie. Huidige type, voor de facelift, sedan. Eerst dacht ik dat de achterlichtunit links stuk was, maar toen ik er voorbij reed zag ik dat dat niet zo was.

In plaats van overwegend rood, was de lichtunit overwegend "wit" zeg maar, doorzichtig dus eigenlijk, met linksbovenaan een vierkant groen lampje. Heel maf. Het zal vast een doel hebben... iemand enig idee wat?

Bestuurder was een dame achter in de 20, geen uniform of wat dan ook.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Soort Lexus achterlicht dus?

Maar wat echt belangijk is: heddegij een fautau van die dame???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
      geen uniform of wat dan ook.
      Naakt !!!!????? :-)
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

lol, is dat jouw auto wooter?

Comment

:):)

Ik bedoel, die lichtunit zag er uit alsof het een speciaal doel had. Weet ik het, als een voertuig met een bepaalde functie, of zo. Dus ik verwachtte de dame misschien in politieuniform of zo. Ze was wel aangekleed. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Misschien kan de auto zo meerijden als begeleidingsvoertuig in een militaire colonne? Zo'n colonne wordt toch ook gemarkeerd met blauwe en groene lampen op de auto's?
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Zoiets dacht ik dus ook brun.
                Mini Cooper Clubman
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                X