Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dus zo goed zijn de Duitsers en Japanners niet meer!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dus zo goed zijn de Duitsers en Japanners niet meer!

Zie o.a. VW en Suzuki.

2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Heb ik weer, koop ik een Mazda... :-)

Comment

Wees blij met jouw Mazda, ik heb net een VW aangeschaft.... ;-)
      "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Je had natuurlijk kunnen weten dat een Buick of Jag een verstandiger keuze was geweest ;-)
        Let's kick some ass and chew bubblegum...
        ----------------------------------------------------------------------------
        '71 Alfa Romeo Giulia Super
        '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
        '00 BMW E39 528iA Touring
        '06 BMW Z4M Roadster
        '96 BMW E36 328i trackracer
        '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Dat er geen Franse en Italiaanse merken tussen staan, vertekend het beeld lekker..

Comment

Heb ik al jaren, dat ik moet lachen als er weer iemand begint over die JD Power bullshit...

Comment

Da's duidelijk een Amerikaans lijstje, gezien het gebrek aan Frans en Italiaans. :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik denk dat ze bij mijn Renault de schaal van de grafiek hadden moeten aanpassen en dat ineens alle andere merken boven gemiddeld hadden gescoord.

Anyhow, WTF is JD Power en welke deal hebben ze met Buick gesloten?
                Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Toyota en Lexus bovenin, Scion ver onderaan...
                  Audi en VW wel erg ver uit elkaar...

JD Power is gewoon een marketing bedrijf, verdient geld met dit soort 'ondezoek'.

Comment

Nou ja, als dat 100% waar is, waarom staat Toyota-projectje Scion dan zo laag?
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Blijkbaar is het 'onderzoek' niet zo gedegen.

Ooit stonden op dezelfde manier de Ford Galaxy, de VW Sharan en de Seat Alhambra ver uitelkaar. Zelfde auto, dus hoe kan dat dan?
                      Onderzoek is natuurlijk op basis van klanttevredenheid, wellicht stelde de Seat rijder veel lagere of hogere eisen en vulde die het onderzoek anders in dan de VW rijder.
                      Maar welke waarde heeft die info dan nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                        Nou ja, als dat 100% waar is, waarom staat Toyota-projectje Scion dan zo laag?
                        Misschien word die in de US gereden door alleen maar sjonnies die er met koude motor plankgas vandoor gaan en alleen maar burnouts trekken voor de Mac?

Comment

Mag ik hieruit concluderen, dat dit lijstje linea recta de open haard in kan. Net zoals die lijstjes van de Autoweek tevredenheidspoll of hoe dat ook heet.

En dat wij Gummers het natuurlijk veel en veel beter weten dan al die andere figuren :-)
                          2 x ouwe premium meuk
                          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Precies, daarom rijden wij ook allemaal in van die mega betrouwbare auto's die nooit stuk gaan, nauwelijks afschrijven, en TOCH een BTG-tijd van onder de 8 minuten boeken. DUSSSSS. :)
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                            X