Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De geneugten van het nieuwe forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De geneugten van het nieuwe forum

Naast de berg nadelen aan dit nieuwe forum zitten er natuurlijk ook voordelen aan :-)

Voordat Harry CS alles opruimen en uitzetten

Edit, toch handig
    Linken, toch leuk
    Ignor, ideaal :-)
    -
    -
    -
    fka v164

En wat dacht je van PM's
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ja, die Pützmeisters zijn perfect...
      Veritatis simplex oratio est

Comment

- Kalender
        - Direct zien wie het meeste post

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
          - Kalender
          - Direct zien wie het meeste post
          Vooral dat laatste he..... ;-)

Handig hoor, overal internet.

Comment

De ignore/struisvogelknop : ideaal om je vijanden te verbergen en alleen met fatsoenlijke gummers te communiceren.
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Wat ik prettig vind, is dat ik sinds de ignore knop alleen nog maar met fatsoenlijke Gummers hoef te communiceren!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Leuk, om je eigen nieuwsgierigheid te kunnen bedwingen om niet te gaan kijken wat CM te melden heeft.

Blijft er toch nog een beetje spanning bestaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                  Wat ik prettig vind, is dat ik sinds de ignore knop alleen nog maar met fatsoenlijke Gummers hoef te communiceren!
                  <TM>

Loop naar de waterpomp.

<TM>
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Jammer is alleen dat de opmerkingen toch te lezen zijn als er gequote wordt...

Maar ja, je kan niet alles hebben he.

Comment

Wie weet roept ie wel om hulp omdat hij met niet werkende achteruit vooruit de garage ingereden is.
                      Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                        Naast de berg nadelen aan dit nieuwe forum zitten er natuurlijk ook voordelen aan :-)

Voordat Harry CS alles opruimen en uitzetten

Edit, toch handig
                        Linken, toch leuk
                        Ignor, ideaal :-)
                        -
                        -
                        -
                        [conservatiefmodus]Het ontbreken van die edit was één van de charmes van het oude forum[/conservatiefmodus]
                        Linken kon al
                        Ignore geldt niet voor admins :-(

Quote is verdomd handig
                        Last edited by Steven; 12-06-08, 15:02. Reden: Quote mogelijkheid vergeten, dom dom
                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steven Bekijk bericht
                          [conservatiefmodus]het Ontbreken Van Die Edit Was één Van De Charmes Van Het Oude Forum[/conservatiefmodus]

Quote Is Verdomd Handig Last Edited By Steven; Today At 16:02. Reason: Quote Mogelijkheid Vergeten, Dom Dom

Lol
                          ..
                          fka v164

Comment

DIt vind ik dan wel weer erg storend, had liever helemaal niets gezien:
                            View Post Today, 14:52
                            Cobraman
                            This message is hidden because Cobraman is on your ignore list.
                            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Hoe werkt die ignore modus dan?? ;)

M.vr.gr.,
                              Sander AKA ZKH
                              Last edited by Prins Claus; 12-06-08, 20:42. Reden: Smiley
                              Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                                DIt vind ik dan wel weer erg storend, had liever helemaal niets gezien:
                                View Post Today, 14:52
                                Cobraman
                                This message is hidden because Cobraman is on your ignore list.
                                Goh ben je daar nu pas achter ;)

@zkh: in user cp kan je een ignore list samenstellen. Alleen (en ik blijf het zeggen) mag je users met de status admin niet op die lijst zetten.....
                                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                  Goh ben je daar nu pas achter ;)

@zkh: in user cp kan je een ignore list samenstellen. Alleen (en ik blijf het zeggen) mag je users met de status admin niet op die lijst zetten.....
                                  Jij wil echt heel graag Harry op de ignore-stand hebben merk ik ;-)
                                  2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht

Nee Steven wil graag admin. worden :-)
                                    fka v164

Comment

Zou het dan beter gaan ??? ;-)

Comment

Steven en Toyota, en je weet het Toyota, beter wordt het niet :-)
                                        fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                          Er zijn meer admins hier dan alleen Harry ;)

Comment

- search over alle subfora heen vind ik ideaal. Naarmate het aantal topics wordt dit alleen maar handiger.
                                            - edit
                                            - new posts functie. Heerlijk.

***nu naar andere topic toe om de nadelen ff neer te pennen.***
                                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ondanks dat het design nu wel heel generiek is moet ik zeggen dat ik wel vrij makkelijk gewend geraakt ben aan Gummen in de nieuwe look-and-feel.
                                              2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                                @zkh: in user cp kan je een ignore list samenstellen.
                                                Heb je het plaatje in mijn post gemist??

M.vr.gr.,
                                                Sander AKA ZKH
                                                Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Working...
                                                X