Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vacature bij Autovisie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vacature bij Autovisie

Ik ben helaas geen hts'er, verre van zelfs, dus iemand hier die zich geschikter acht? :)

Vacature op Villamedia: testredacteur bij Autovisie

Autovisie is een Nederlands autoblad, dat al meer dan 50 jaar een
    toonaangevende positie op de markt inneemt. Autovisie is onafhankelijk en
    objectief en belicht de automarkt in de volle breedte, maar focust zich op
    de autoliefhebber.
    De redactie van Autovisie bestaat uit een doelgericht, enthousiast team van
    12 medewerkers, die samen met een aantal freelancers de productie van dit
    toonaangevende autotijdschrift verzorgen. Autovisie is onderdeel van
    Telegraaf Media Nederland.
    Functie:
    Je bent in deze functie een van de technische raspaarden van de redactie
    van Autovisie. Je beoordeelt auto´s en schrijft testen voor Autovisie.
    Verder maak je reportages over uiteenlopende onderwerpen, maar altijd
    verband houdende met auto’s. Je werkzaamheden worden op onregelmatige
    tijdstippen uitgevoerd en je bent vanzelfsprekend regelmatig ‘buiten de
    deur’.
    Profiel:
    Van kandidaten wordt verlangd dat ze over een grote technische autokennis
    beschikken, bij voorkeur verworven via een autotechnische opleiding (HTS of
    MTS, IVA), dat ze een hoge schrijfvaardigheid en een uitstekend
    journalistiek inzicht hebben, dat ze een hoge rijvaardigheid hebben en zich
    uitstekend in het Engels kunnen uitdrukken. Beheersing van de Duitse en
    Franse taal strekt tot aanbeveling.
    Informatie
    Meer weten over de functie? Neem dan contact op met Ton Roks,
    hoofdredacteur van Autovisie: 020-5852912.
    Jouw sollicitatie
    Stuur je sollicitatiebrief per mail voorzien van CV voor 9 april naar De
    Telegraaf Tijdschriften Groep, afdeling P&O, t.a.v. Karina Brouwer naar:
    [email protected]

Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

leuk!

Ik heb er nog stage gelopen, dus als iemand iets wil weten. PM me maar ;)
    Forza!

Comment

Dat lijkt me toch wel een hele leuke baan ja!
      Maar ook ik heb geen HTS oid.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Cool.

Als vaste baan is het voor mij niet echt een optie, maar misschien hebben ze nog een bijklussende schrijver nodig natuurlijk.

Mailtje aan gewaagd.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

't Is jou wel écht op 't lijf geschreven, even los van de vraag of je wel goed genoeg kan sturen... ;p

Eigenlijk plaatste ik de vacature hier ook zodat iedereen de kans had om te roepen: "BRUUUUUUUN!!!"

:)
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Op zich wel hè. Maar ik zou daar niet in vaste dienst willen gaan.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Volgens mij moet je wel je schrijfstijl wat aanpassen als je een review in de AV schrijft, brun. Of juist niet, lachen! Gewoon voor de maximale gemeenplaatsenbokaal gaan, gelardeerd met Gummen-speak.

Godv... ehm. Potjandosie, nog 's an toe. Ahem. Uw scribent pleegt zich met regelmaat in begeerlijke auto's te plaatsen, al dan niet beroepsmatig. Maar slechts zelden raakt ondergetekende zo opgewonden van een voiture, dan van het lijdend voorwerp van deze impressie.

De nieuwe Renault Scenic.

En oh, oh, OH. Wat GAAN we dit door stakende slakkenzuigers in mekaar gescheten stuk neo-Gaullistisch buitenwijkenverdriet op z'n oren 's lands klaverbladen afjagen, dames en heren. Nondeju. Gelijk een bezetene zal ik dit prullerig sneetje middelmatigheidsambitie tot op de laatste schroef uit mekaar rijten. Want zeg nou zelf: iets wat de aandrijving op de verkeerde wielen heeft, 600 kilo te zwaar is, en de hoogte heeft van iets wat voor CS dient stand te houden met de tekst "199 Schiphol Plaza" erop, verdient het om binnen een zo klein mogelijk aantal kilometers tot een zo groot mogelijke hoop onderdelen gereduceerd te worden.

Want alleen ZO voorkom ik dat Renault ons volgend jaar weer zo'n kliko ter beschikking stelt. Lees verder op pagina 58!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

ROFL!

En een doekje voor mijn laptopscherm
                ------------------------------------------------
                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Tranen rollen over mijn wangen hier van het lachen.

Comment

ROFLOL, Jasper. Precies. Zo had ik me het ook voorgesteld. Even grasduinen in het gemeenplaatsendraadje, wat jatten uit eerdere artikelen en we kunnen schrijven.

De nieuwe Tata Nano is een bijzonder wagentje. Zo vermelden de specificaties een optimistisch 'ja' bij de opgave voor 0-100 km/uur. Dat moet toch sneller kunnen, dachten wij van de redactie, en namen de 33 trappelende paardjes in het vooronder eens goed bij de teugels.

Zeg nu zelf: voor 3000 euro een nieuwe auto, waar koop je dat nog? En daarvoor hebt u een wagentje met alles erop en eraan: een stuur, vier wielen, wat deuren. Ook in het interieur is de tijdsgeest perfect getroffen: crisis waar u maar kijkt. Dat is goed, want alles wat er niet op zit, kan ook niet stuk, en weegt bovendien ook nog minder.

Helaas is er voorlopig geen klaverblad in de buurt waar de Nano op z'n fietswieltjes over kan worden gejaagd. Uw scribent bevindt zich nog op de provinciale weg achter een tractor die dient te worden gepasseerd. Zodra het verkeer het toelaat, zetten we de versnellingsbak twee stappen terug en trappen het gas zo ver door de bodemplaat dat het asfalt langs onze pas gepoetste schoenen schuurt. Onder het motorkapje breekt een hels gekrijs los, dat nog het meest vergeleken dient te worden met het gekerm van de kip die weet dat hij dadelijk in de Curry Cashmiri zal worden verwerkt. Het motortje ontbeert werkelijk elke trekkracht en grijpt tevergeefs naar het toerenplafond, waarbij het wagentje naar adem hapt als een vis op het droge. Een totaal gebrek aan trekkracht dat welhaast de oorzaak is van het wegtrekken van het bloed uit m’n hoofd.

Kortom: we breken de inhaalmanoeuvre maar af, om de aanstormende tegenligger niet te veel te hinderen. Een verstandige keuze, want de Nano wordt af-fabriek met een rijk palet aan afwezige opties uitgerust, waaronder de NCAP-ster. Ja, de enige ster die dit wagentje produceert, is uw eigen rusty sheriff's badge, die u de dealer toont als u gillend van de lach over zo veel voordeel wegrijdt in uw nieuwe Nano.

Het kost niks, maar dan heb je ook niks. NEXT!
                    Last edited by brun; 24-03-09, 13:10.

Comment

*vraagt zich af hoe nuttig het nog is om dit linkje ter aanbeveling aan TTG door te sturen*

Comment

Zeer nuttig! Kom. Top Gear is met dit soort shit rijk geworden. :-)

Comment

Serieus. Ik zou betalen voor dergelijke eerlijkheid. Serieus.
                          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Salarisindicatie: drie keer modaal?
                            $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

LOL!

Als autovisie gevuld wordt met dit soort onzin, dan word ik weer abonnee! ;-)
                              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

En kan AV auto's van allerlei merken voortaan op zijn buik schrijven. :-)

Ik heb zelden echt kritische verhalen gelezen over een auto, want die bladen zijn toch altijd ook afhankelijk van de fabrikanten en importeurs.

Ja, die Landwind hebben ze afgebrand met zijn allen, maar dat was ook simpel en ongevaarlijk. En misschien de onveilige Opel Sintra, maar dat zag Opel zelf ook wel in toen.

Zo'n Tata moet je niet met de Gummen-bril bekijken en afbranden natuurlijk. Die moet je bekijken en beoordelen uit het oogpunt van de mogelijke klandizie voor zo'n ding. Gehandicapten en bejaarden dus :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ja man, dat kan leuk worden. Eindelijk eens eerlijke tests.

Ik zie de lezersbrieven al binnenstromen.

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                  Autovisie Lezersbrieven

Test, of treurnis?

Geachte redactie,

Zojuist las ik het stuk prul van uw nieuwe medewerker, de heer Brun. In deze tenenkrommende 'test' van de nieuwe Tata Nano wordt deze wagen tot op het uiterste mishandeld, opdat het punt van de heer Brun, dat het hier om een wagen van slechte kwaliteit gaat, maar onderstreept kan worden!

Ik ben inmiddels 87 jaar, en rijd al auto sinds ik 18 werd. En als ervaren automobilist moet 't mij van het hart: een dergelijk treurniswekkend artikel heb ik van m'n levensdagen nog niet onder ogen gekregen. Het is een schande wat uw eens zo mooie blad vandaag de dag aan haar lezers presenteert!

Ik ben standvastig van mening dat een Tata een uiterst betaalbaar vervoermiddel is die volstrekt voldoet aan de eisen van bijvoorbeeld bejaarden en gehandicapten. Maar wellicht is het de heer Brun ontgaan dat er in deze samenleving ook mensen wonen die het zich niet kunnen veroorloven om tienduizenden euro's uit te geven aan de nieuwste Duitse of Franse wagens.

Voor mij is de maat vol. Ik heb besloten mijn abonnement op de Autovisie op te zeggen. En dat na een abonnementschap van zegge en schrijve 21 jaar!

Met minder vriendelijke groeten,

Harry H.
                                  Veenendaal

Beste heer H,

Met onsteltenis hebben wij uw brief ter kennis genomen. Maar niet heus, haha! Dáár is het gat van de deur. Tot nooit weer ziens - de redactie.

Comment

Harry is toch al lang verhuisd uit 't Veen?
                                    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                      En je zou het soms niet zeggen, maar Harry is ook nog geen 87. Zlefs John is nog geen 87!
                                      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Rofl :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                          Hij is alleen vergeten zijn adreswijziging door te geven aan de AutoVisie :-).

Wel weinig spelfouten Brun voor een echter lezersbrief.

Comment

Lol!

Is het niet voor Autovisie, maar wat dacht je van een blog?
                                            brunsvisieopautos.blogspot.com oid? Gegarandeerd 50.000 hits per dag!

Enne, motorkap? Waar dan? Die brommermotor ligt achterin.

Comment

LOL :-)

Super! Laat maar komen, Autovisie nieuwe stijl :-)

Maar serieus, sommige auto's moet toch ook zo over geschreven worden? Af een toe word je toch kotsmisselijk van die politiek correcte tests.
                                              Last edited by Martijn; 24-03-09, 17:53.
                                              Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

;-))

Ja, zo hoort het!
                                                Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                                  Lol!

Is het niet voor Autovisie, maar wat dacht je van een blog?
                                                  brunsvisieopautos.blogspot.com oid? Gegarandeerd 50.000 hits per dag!

Enne, motorkap? Waar dan? Die brommermotor ligt achterin.
                                                  Okee. Daar heb ik dus geld voor over... Zelfs als arme student!' ;)

(mag dan nog niet zolang meedraaien hiero, maar voor de proza die brun hier neerpoot heb ik groot respect).
                                                  Last edited by Toon van Driel; 24-03-09, 20:05.
                                                  '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

rofl :)

ik ben wel benieuwd wie weg is bij de redactie eigenlijk. Of zal het een aanvulling zijn? (wat ik me niet kan voorstellen met de huidige situatie van de Telegraaf)
                                                    Forza!

Comment

*kuch* volgens mij zijn er nog wel wat kandidaten bij het ex-gto.*kuch*
                                                      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Working...
                                                      X