Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Gear NL?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Top Gear NL?

Ha, die Gummers;

Naar aanleiding van het Top Gearskifragment: stel dat er een Nederlandse zuster van Top Gear zou worden opgezet door hetzelfde productieteam; wie zouden het ideale presentatietrio vormen? En wie zou onze ideale Stig zijn? Denk daarbij niet aan een kopie, maar aan een Nederlandse interpretatie van het origineel.
    Voorzetje; Michel Romeijn, Herman Koch en Kees Prins als presentatietrio en Tim Coronel in het witte pak. Kan aardig sturen en is een leven als tweede violist gewend.
    Scherven brengen gelul.

4 Lama's? En de Stig? We hebben toch een leuke nederlandse rijdster?

Comment

Kleintje

Liane Engeman is niet zo jong meer. ;-)

Comment

Ha, dat Kleintje;

Leuke rijdster; dat schiet lekker op in een raceoverall met een full-face helmpje op....
        Scherven brengen gelul.

Comment

Ik vond die dochter van Frans Verschuur best ok eigenlijk :-)

Comment

a.u.b. geen lama's. Dat was alleen in het begin grappig, vond ik.

Er moet in elk geval 1 serieuze 'anorak' bij zijn die misschien zelfs niet zoveel met auto's heeft.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik geloof eerder dat de Paus het Joodse geloof gaat aanhangen dan dat er een leuke NL-versie van TopGear op de buis verschijnt....
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik zie het ook al voor me:

"Top Gear Nederland wordt mede mogelijk gemaakt door Kia, Hyundai en Kwikfit..."
                www.carscoffeecigars.nl

Comment

en mede geproduceerd door Michael Pylatsic of hoe die mafketel ook mag heten
                  When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Ha, die Gummers;

Bij gebrek aan enthousiasme en meedenken van het vaderlandsch kijkerspubliek is dit schitterende idee dus ook maar weer veroordeeld tot een verblijf in de vergetelheid....
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Lijkt me zeker wel gaaf hoor. Maar ik zag van de week toevallig een aflevering van Fifth Gear Europe met een Nederlandse presentator. (Frank Jacobs van Autoweek?)

Niks mis met het artikel...maar dat Engels van hem, daar zakt m'n broek van af. Wát hij zegt klopt allemaal, maar de manier van uitspreken doet me een beetje aan Patturijn-achtige reclameflimpjes denken. Probeer er dan een beetje mee engels accent bij in te spreken.

Dit filmpje dus:
                      http://www.youtube.com/watch?v=3mEFadqk9VY
                      Giulia 1600 Super '65
                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

Ha, die Veloce;

Dat is ook weer een voordeel; in een Nederlandse editie hoef je je niet aan iemands gebrekkige Engels te ergeren. Niet dat ik in TGNL een rol voor Frank 'tuf-tufclub' Jacobs weggelegd zie....
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Dan heeft FJ's eerdere ontmoeting met JC hem toch geen windeieren gelegd...
                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Frank Jacobs heeft zelf nog aangeboden z'n uitspraak van de Engelse taal te verbeteren dmv een cursus oid, maar dat werd door de producenten van de hand gewezen ivm de authenticiteit van het programma....

Daarom heet het ook Fifth Gear Europe.

( natuurlijk is het leuk om FJ af te branden, maar het ligt dus iets anders)

Comment

Autoblog schijnt hun filmmateriaal de TV op de willen slingeren. Ze gebruiken daarvoor een samenwerking met het kindje van Geenstijl, PowNed. Weet niet helemaal wat ik daar nou weer van moet verwachten.
                              2019 Volvo V60 T6

Comment

Niks van verwachten, kan het altijd meevallen ;-)

Comment

Toevallig heb ik afgelopen vrijdag voor het eerst een stukje van PowNed gezien, en daar kwam inderdaad een artikel van Autoblog langs. De test van de C63 AMG was dat. Leuk om ook eens op tv te zien.
                                  Giulia 1600 Super '65
                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
                                  X