Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lease shortlist GJ (part 2)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lease shortlist GJ (part 2)

Goed, afgelopen dinsdag een dagje een V70 2.5T geartronic meegekregen voor het droogfappen of zo. Auto was redelijk compleet (geen summum), maar wel BLIS (blinde hoek waarschuwing oid), navigatie (nog sneleer geworden bij Volvo, een duidelijke verbetering tov de nav in de V50), cranberry-rood ledâh, active bi-xenon (niets van gemerkt) en pdc voor en achter (voor als je blond met tieten bent ;-)) en four-C adaptief onderstel, 17 inch.

Wat valt op aan de auto:
    - extreem comfortabel zelfs op sport en advanced stand. Mij te zacht geveerd. Auto gaat als op rails maar echt vertrouwen geeft het op een of andere manier niet
    - Geluid van de zalige 5 cilinder is nog verder onderdrukt dan op de V50. Iets meer sound zou mogen
    - Geluidssysteem (high performance is zeer goed), doet me afvragen hoe het Dynaudio-systeem dan wel niet moet zijn.
    - Stoelen zitten fantastisch (sportstoelen zijn niet persé nodig, sportstuur zou wel fijn zijn (zie onder sturen hieronder))
    - de auto stuurt vrij indirect en gevoelloos, zelfs met de bekrachtiging op de laagste stand. Misschien dat grotere wielen helpen. Stuur is ook vrij groot wat mij een beetje ene hoepelgevoel gaf. Graag een sportstuur indien mogelijk.
    - automaat is niets voor mij. Er zit wat mij betreft teveel vertraging op. Handmatig schakelen met automaat is niet mijn ding heb ik gemerkt (afgezien van het feit dat het pookje verkeerd om schakelt, nar je toe moet wat mi9j betreft opschakelen zijn),

Valt de auto dus af? Nee, hij viel me op bepaalde punten niet mee, maar als geheel zou de auto met wat aanpassingen zeker kunnen volstaan.

Ik denk, bij ander inzien dat Summum met bijv R-design erbij niet uit kan in de lease. Men kijkt nog wel na of R-design ook met uni-ledâh kan ipv bicolor maar dan zit je nog steeds met die glimmende spiegelkappen.

De tweede verkoper kwam met de oplossing die olle-met-streepje ook al gaf. De hele koets met verlagingsveren verlagen (ca. 30 mm) en dubbele uitlaat er later opzetten. Zou via Heico kunnen bijvoorbeeld. Kosten voor beide samen wel ca. EUR 1.900 (slik), dus misschien daar nog eens praten over de prijsstelling daarvan. Wel is me duidelijk gewordne dat de V70 alleen eek kans maakt met verlaging van het onderstel. De auto (en ik) verdienen een iets harder onderstel dat meer feedback geeft. Ik wil niet bij iedere snellere bocht het idee hebben dat de auto op één oor gaat liggen. Verlaging plus 18 inch should do the trick, wat dat betreft.

Opmerkelijk was verder dat men bereid was een Momentum te leveren met professional pack en de chromen raamlijsten achteraf te monteren (kan dus toch). Totale kosten per saldo dan wel gelijk aan Summum, maar bijtellingstechnisch natuurlijk weer interessanter.

Ik ga er nog eens goed over nadenken en ik ga ook nog eens en ritje bietsen in een 325i.

Groet
    GJ

Ik denk dat je met alleen verlagingsveren van Eibach niet bereikt wat je wil GJ. Denk dat je dan eerder naar een Bilstein-kit (shocks+springs) of Bilstein/Eibach combinatie moet kijken. Maar je kunt je ook afvragen of het jou auto wel is, het ligt voornamelijk aan het formaat auto wat gewoon anders aanvoelt (dat verschil heb je tussen een 3 en een 5 ook bijv).

Voor het rijden weet ik zeker dat je beter af bent met een 325i, maar als je persé een Volvo wil is die V70 2.5T zeker een prima keuze lijkt mij.

Vraag me overigens af wanneer de officiële aankondiging van de facelift van de 3 er nu aankomt, zou in juni 2008 zijn. Nu je niet meer aan daisel vastzit zou ik zeker wachten op een faceliftmodel. 325i High Exe in faceliftversie moet wel gaan passen in het budget denk ik.

Owja, en met die aangepaste uitlaateinden wordt het geluid niet rauwer ofzo. Is puur voor de pats ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ĝlle Bekijk bericht
      Ik denk dat je met alleen verlagingsveren van Eibach niet bereikt wat je wil GJ. Denk dat je dan eerder naar een Bilstein-kit (shocks+springs) of Bilstein/Eibach combinatie moet kijken. Maar je kunt je ook afvragen of het jou auto wel is, het ligt voornamelijk aan het formaat auto wat gewoon anders aanvoelt (dat verschil heb je tussen een 3 en een 5 ook bijv).

Voor het rijden weet ik zeker dat je beter af bent met een 325i, maar als je persé een Volvo wil is die V70 2.5T zeker een prima keuze lijkt mij.

Vraag me overigens af wanneer de officiële aankondiging van de facelift van de 3 er nu aankomt, zou in juni 2008 zijn. Nu je niet meer aan daisel vastzit zou ik zeker wachten op een faceliftmodel. 325i High Exe in faceliftversie moet wel gaan passen in het budget denk ik.
      Zou je best gelijk in kunnen hebben. Dat hele comfortabele, grote blijkt mij toch niet zo heel erg te liggen, dus dat is zeker een overweging die meespeelt. Overigens was een van de verkopers redelijk overtuigd dat ik een totale onderstelaanpassing (dus incl. shocks) te hard zou vinden gezien de auto die ik nu als prettig ervaar (V50 met dynamic chassis en 17 inch). Hij dacht dat alleen verlagen icm 18 inch een groot deel van mijn bezwaren wel weg zou nemen. Wat vind jij trouwens van de prijs voor verlagen (en uitlaat)? Jij hebt daar iets meer ervaring mee, klinkt dat redelijk?

Oorspronkelijk geplaatst door ĝlle Bekijk bericht
      Owja, en met die aangepaste uitlaateinden wordt het geluid niet rauwer ofzo. Is puur voor de pats ;-)
      Dat weet ik, maar zo ben ik alles voor de pats. ;-))

Groet
      GJ
      Last edited by GJ; 12-06-08, 19:46. Reden: typefouten natuurlijk

Comment

Nou, je geeft aan dat je een steviger onderstel wil en een set Eibachveren is er voornamelijk voor de looks van de verlaging. Het dempingsgedrag verandert dus niet, blijft té comfortabel: en dat wil je nu net niet.

Een set van 4 Eibach veren kost ongeveer 250 euro:

Volvo V70 bj.09.07 - (B) Euro 265,00incl
        10 % voorjaarskorting EXTRA op uw bestelling Euro 222,69 excl
        2.5 T, 3.2, 2.4 D, D5
        Eibach Pro-Kit
        Verlaging 30 mm
        E10-84-012-01-22

De arbeidskosten van het monteren durf ik niks over te zeggen maar mijn insteek is eigenlijk dat ze graag weer een nieuwe Volvo aan je slijten dus daar moet zeker wat te regelen zijn (om niet of tegen zeer gering tarief)

Die uitlaataanpassing schijnt 800 à 900 euro te kosten. Moeten dus wat veranderingen aan de uitlaateinden plaatsvinden, maar ook de montage van het onderste bumperdeel van een T6 (met uitsparingen voor de uitlaateinden)

Ziet er dan zo uit:

Al in al lijkt mij 1900 euro dus aan de forse kant. Check deze draad voor meer info:
        http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=19199

Wat moest die retrofit van chrome rond de ramen kosten? Bij BMW wilden ze er niet aan voor een 3 Touring, maar áls dan moest het 1750-2500 euro kosten (volgens realoem.com voor maximaal 700 euro aan onderdelen indien de achterruiten ook meevervangen zouden worden)

Comment

@ olle-met-streepje.

Bedoel jij EUR 265 voor de hele set of per "wiel"?

Uitlaat kost idd ongeveer EUR 900 namelijk (T-6 onderbumper erop en spuitwerk), dus ze rekenen ca. EUR 1.000 voor de set verlagingsveren. Dan is EUR 265 per set of ongeloooflijk goedkoop of Volvo zit met EUR 1.000 ongeveer in de buurt van Bilstein (EUR 1.060 per set als het EUR 265 per wiel is).

Die raamlijst is erg duur, zit ik net na te rekenen. Prijs van momentum met chroomlijst is vergelijkbaar met summum. Dan praat je dus al snel over 2-3k Euro voor alleen een raamlijstje. Dat is dus zeker te duur imho en dan kan je beter meteen de summum nemen.

Gisteren maar weer een proefrit aangevraagd in een BMW. Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat ik diep mag gaan bukken, De Beier-style. ;-))

Groet
          GJ

Comment

Dus het gaat toch een 3er worden.
            Wat waren al die andere opties ook alweer?
            2 x ouwe premium meuk
            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

265 per 4 natuurlijk. Het is geen goud dat er onder gaat...

En de beste manier om er achter te komen is natuurlijk proefrijden. Dus ook een V70 met 18". Die verlaging zoals bedacht is idd voornamelijk voor the looks, ergens heeft Volvo toch wel een juiste V70 staan?

Maar zoals eerder gezegd, je bent er vroeg bij, ook met proefrijden... Er verandert waarschijnlijk nog best veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                265 per 4 natuurlijk. Het is geen goud dat er onder gaat...

En de beste manier om er achter te komen is natuurlijk proefrijden. Dus ook een V70 met 18". Die verlaging zoals bedacht is idd voornamelijk voor the looks, ergens heeft Volvo toch wel een juiste V70 staan?

Maar zoals eerder gezegd, je bent er vroeg bij, ook met proefrijden... Er verandert waarschijnlijk nog best veel.
                Vroeg bij? Als ik in oktober wil rijden met een V70 moet ik uiterlijk juli besteld hebben. Lijkt me dus dat ik het vrij krap aan het timen ben. Als het EUR 265 per vier is, dan is het nog interessant. Dan kan ik de onderhandelingen nog eens aangaan.

Ze hebben bij de dealer waar ik kom wel een V70 met Heico-verlaagd onderstel (dus incl. dempers) geleverd, maar ik denk niet dat ze die zo ergens hebben staan om een ondergetekende uit te lenen.

@ John: tsje, als die meer past bij mijn rijwensen, zou dat zo maar kunnen. Best lekker makkelijk zo'n heel grote V70, maar het is wel ....... erg groot. ;-)

Groet
                GJ

Comment

Oh de lijst toen het nog diesel was:
                  - Alfa 159 SW 2.4 jtd
                  - BMW 325d
                  - Volvo V70 D5
                  - Citroen C5 2.7 hdi

Outsiders: Merc-C en Audi A4.

Op benzine is de lijst wat "shorter" geworden:
                  - BMW 325i
                  - Volvo V70 2.5T

Outsiders: 159 2.2 jts (ti), Audi, Merc.

Groet
                  GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                    @ olle-met-streepje.

Bedoel jij EUR 265 voor de hele set of per "wiel"?

Uitlaat kost idd ongeveer EUR 900 namelijk (T-6 onderbumper erop en spuitwerk), dus ze rekenen ca. EUR 1.000 voor de set verlagingsveren. Dan is EUR 265 per set of ongeloooflijk goedkoop of Volvo zit met EUR 1.000 ongeveer in de buurt van Bilstein (EUR 1.060 per set als het EUR 265 per wiel is).

Die raamlijst is erg duur, zit ik net na te rekenen. Prijs van momentum met chroomlijst is vergelijkbaar met summum. Dan praat je dus al snel over 2-3k Euro voor alleen een raamlijstje. Dat is dus zeker te duur imho en dan kan je beter meteen de summum nemen.

Gisteren maar weer een proefrit aangevraagd in een BMW. Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat ik diep mag gaan bukken, De Beier-style. ;-))

Groet
                    GJ

Die 265 is voor een set van 4 veren (Eibach Pro Kit), in het draadje over de uitlaataanpassing op volvo-forum (hieronder heb ik dat draadje ergens gepost) heeft iemand een 30mm verlaging van Heico (zijn 99% zeker exact dezelfde Eibach veren) en betaalde daar inclusief montage/uitlijnen/xenoncalibratie EUR 300 voor.

Die chromelijst moet je dus niet doen, dan altijd een Summum. Kans op schade is ook altijd aanwezig en een auto waar aan gerommeld (bijgespoten) is wordt nooit meer zo mooi als uit de fabriek imho.

Ik denk dat ik al weet wat je gaat kiezen... Die heerlijke 3.0 straight-six uit Beieren :)
                    (325i heeft ook 3.0)

Comment

Vroeg bij? Als ik in oktober wil rijden met een V70 moet ik uiterlijk juli besteld hebben. Lijkt me dus dat ik het vrij krap aan het timen ben.

Groet
                      GJ
                      Oké, ik dacht dat het echt om eind dit jaar ging. Maar nieuwe, gefacelifte bimmer zit er dus misschien helemaal niet in?

Waar hangt het vanaf of je toch benzine mag gaan rijden? Of wordt het zeker benzine?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                        Oké, ik dacht dat het echt om eind dit jaar ging. Maar nieuwe, gefacelifte bimmer zit er dus misschien helemaal niet in?

Waar hangt het vanaf of je toch benzine mag gaan rijden? Of wordt het zeker benzine?
                        RP houd eens op met dat anti-BMW gedrag. Het begint op te vallen ;-)

Facelift 3er is na de fabrieksvakantie in produktie en zal debuteren in okt (Salon Parijs 4-19 okt 2008) en zal nagenoeg gelijk bij de dealers arriveren.

Comment

Oh, da's ook fuck laat. Wanneer is die fabrieksvakantie?
                          All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

De facelift wordt modeljaar 2009, dus waarschijnlijk leverbaar vanaf oktober/najaar 2008, bestelbaar in zomer 2008. Indien noodzakelijk kan ik het contract van de V50 nog wel wat uit laten lopen (door simpelweg niet of te laat te bestellen).

Beslissing benzine of diesel ligt normaliter altijd bij 30.000 km per jaar bij ons. Echter gezien de dieslprijzen mag ik metmijn ca. 33-34.000 km per jaar nu opeens toch benzine blijven rijden. Als dat mag, doe ik dat ook, denk ik. De voordelen van benzine mogen duidelijk zijn (zowel qua auto als qua bijtelling). Enige voordeel van diesel daik kan bedenken, is de enorme actieradius en het feit dat je dus minder bij de pomp staat.

Groet
                            GJ
                            Last edited by GJ; 13-06-08, 13:59. Reden: typefouten natuurlijk

Comment

Dus je weet niet of het FWD of RWD moet zijn, of het een grote of kleine wagen moet zijn, of een chromestrip belangrijker is dan comfort, en of een set verlagingsveren helpt.

18" Zal de auto iets stugger maken, maar hij gaat er niet sneller de bocht mee om, en blijft evenveel overhellen.

Zou toch even een proefrit maken in een Panda om te zien of je nou liever een grote of een kleine auto rijdt ;-)
                              Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                Dus je weet niet of het FWD of RWD moet zijn, of het een grote of kleine wagen moet zijn, of een chromestrip belangrijker is dan comfort, en of een set verlagingsveren helpt.

18" Zal de auto iets stugger maken, maar hij gaat er niet sneller de bocht mee om, en blijft evenveel overhellen.

Zou toch even een proefrit maken in een Panda om te zien of je nou liever een grote of een kleine auto rijdt ;-)
                                Hij wil gewoon die Beier, maar zit nog in de ontkenningsfase. Snap dat dan NoTVR...

;-)

Comment

Gaan we een beetje kritsch doen meneer NoTVR/ik heb een Golf GTi maar ik sta zo vaak in de file dat ik liever fiets en een Volvo 940 rij/ik weet niet of ik wel wil verhuizen qua geld en file? Nee, ook heel besluitvaardig! ;-))

Wat is er zo moeilijk aan? Het lijstje is vrij simpel, waarbij ik aanteken dat ik sowieso een beetje hebberig moet worden van een auto. Een auto die ik lelijk vind valt direct af.

Lijstje van vereisten (die staan nog op het groene forum):
                                  - Station (het hoeft geen grote station te zijn, formaat V50 zoals nu volstaat)
                                  - Meer dan 4 cilinders
                                  - Leder
                                  - Telefoon en navi ingebouwd
                                  - Beetje knap geluid
                                  - Goede stoelen
                                  - Redelijk lekker sturen

Op de graag hebben lijst:
                                  - Paar knappe velgen
                                  - Xenon

Dan blijven bovenstaande auto's over voor mij. Het kan zijn dat mijn lijstje voor een ander het toppunt van niet logisch is, maar het is dan ook MIJN lijstje en MIJN auto die ik aan het kiezen ben.

Daarbij heeft de Volvo een aantal voordelen:
                                  - ruimte
                                  - prettige motor
                                  - goede stoelen
                                  - goed geluid
                                  - prima garage
                                  - belangrijke klant

Nadelen:
                                  - Echt serieus groot (misschien dus wel te ...). Het gros van de tijd zit er tenslotte alleen in
                                  - Te comfortabel
                                  - Prijstechnisch krap in de lease
                                  - geen of lagere hebben-factor als er niet 18 inch, chromen lijsten en dubbele uitlaten op zitten (vandaar het gezeur). Maw de auto heeft wat aankleding nodig wil ik er hebberig van worden (zie probleem krap in de lease).

Vwb RWD vs FWD. Ik mag het zo langzaamaan toch bekend veronderstellen dat dit mij totnutoe niet heel veel uit maakt. RWD lijkt me prima, maar ik zal de maximale voordelen daarvan gezien te weinig talent niet echt gaan benutten. Ik kies niet bewust voor FWD, want waarom zou ik daar bewust voor kiezen (zie RWD). FWD volstaat voro mij prima, mar een bewuste keuze zou ik het niet noemen.

Bottomline; het gros van de tijd zou ik het verschil nauwelijks bemerken (zeker omdat RWD BMW ook gewoon onderstuurd de strontbult in kan;-)). Of geloof jij werkelijk dat iedere BMW-gummer alle rotondes haaks neemt? Dit zal me ongetwijfeld op hoongelach van de ECHTE GUMMER komen te staan, maar dat zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ik zal minzaam lachen in de wetenschap dat het gros van de gummers op dat punt een veel grotere mond heeft dan ze in de praktijk blijken waar te maken. ;-))

Groet
                                  GJ

Comment

Mazda6 SportBreak 2.5 S-VT een optie? VW Passat 3.2 V6 FSI met alles erop en eraan?
                                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Ook goed joh, dan geef je een paarduizend extra uit voor RWD die je niet gebruikt, en nog een keer zoveel voor die propeller, en nog een keer omdat je met een BMW verkopert mág praten ;-)

Ga mij een beetje betichten van besluitvaardigheidsgebrek zeg. Ik weet nog dat ik een keer zooo lang heb getijfeld of ik KEF og B&W speakers moest kopen, dat de beslissing dat het B&W moest worden te laat was: uit produktie ;-)

En dan: ik neem iedere ochtend weer die beslissing: welke auto, of toch met de motor... of toch maar de fiets ;-) HÁ!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                        Mazda6 SportBreak 2.5 S-VT een optie? ?
                                        Nee, sorry, word ik niet hebberig van (ik heb niets met die auto).

VW Passat 3.2 V6 FSI met alles erop en eraan?
                                        Absoluut niet. Ik vind die klap chroom aan de voorkant lelijk, de achterkant niet fraai en het geheel erg saai. Er is een tijdje sprake geweest van een soort sportversie met dark chrome aan de voorkant. Dat smoelde een stuk beter, maar is nooit te krijgen geweest in Nederland bij mijn weten.

Maar desalniettemin bedankt voor de input. ;-))

Groet
                                        GJ

Comment

Ook goed joh, dan geef je een paarduizend extra uit voor RWD die je niet gebruikt, en nog een keer zoveel voor die propeller, en nog een keer omdat je met een BMW verkopert mág praten ;-)!
                                          Nee, je begrijpt het nog steeds niet. Ik kies een auto omdat ik hem mooi vind en omdat hij rijtechnisch brengt wat ik nodig heb of leuk vind. Daarbij maakt het idd geen verschil of het FWD of RWD is (of AWD for that matter).

Groet
                                          GJ

Comment

Ik zou zonder meer de BMW 325 nemen in die klasse, als je het toch persé zou wilen weten.

RWD of AWD kost meer om te maken. Dan de hele bubs belasting erop. In jouw geval heb je gewoon meer auto voor het geld met de Volvo. Die ik overigens ook mooier vind dan de BMW.
                                            Last edited by NoTVR; 13-06-08, 14:54.

Comment

Maar desalniettemin bedankt voor de input. ;-))

Groet
                                              GJ
                                              :-)

Zijn altijd een beetje dezelfde lijstjes, vandaar eens wat anders geroepen. Wat is ongeveer het budget?
                                              2019 Volvo V60 T6

Comment

:-)

Zijn altijd een beetje dezelfde lijstjes, vandaar eens wat anders geroepen. Wat is ongeveer het budget?
                                                Ca. EUR 1.150 per maand excl. brandstof bij 4 jaar en 30.000 km per jaar.

Groet
                                                GJ

Comment

Zijn altijd een beetje dezelfde lijstjes
                                                  Zeg dat wel...

Mijn pet suggestion in dit soort tweekeermodaalmiddenklasserdraadjes (de Legacy) was toch al afgevoerd in groene tijden?
                                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                                    Zeg dat wel...

Mijn pet suggestion in dit soort tweekeermodaalmiddenklasserdraadjes (de Legacy) was toch al afgevoerd in groene tijden?
                                                    Ja, maar toen nog vanwege diesel (alleen 4 cilinder in de Sub). Het is een auto die mij niet direct heel erg aanspreekt, maar hij staat me ook niet tegen. 2.5 zal zeker gaan (wel 4 cilinder, maar daarentgen weer een ok boxer geluid). De 3.0 zal lastig worden leasetechnisch, schat ik zo in.

Wacht even, ik ben zo terug. ;-)

Groet
                                                    GJ
                                                    Last edited by GJ; 26-06-08, 12:03.

Comment

Ben ik weer. Leasetechnisch idd duur die Sub Legacy. Zou serieus passen en meten moeten worden. Klopt het dat de 3.0 (spec B) alleen met automaat is te krijgen?

Groet
                                                      GJ
                                                      Last edited by GJ; 26-06-08, 12:03.

Comment

Nee, want Pol van dat andere blauwe forum heeft 'm met handbak.

Wacht ff, ook zo terug. :)

EDIT: Wat! De handbak is in 2007 gediscontinueerd!! The bloody shame...

Energielabel G trouwens! Ik weet niet of dat een probleem is bij uw baas. :))
                                                        Last edited by Dutch; 13-06-08, 15:25. Reden: terug van onderzoek
                                                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Nee, want Pol van dat andere blauwe forum heeft 'm met handbak.

Wacht ff, ook zo terug. :)

EDIT: Wat! De handbak is in 2007 gediscontinueerd!! The bloody shame...

Energielabel G trouwens! Ik weet niet of dat een probleem is bij uw baas. :))
                                                          Energielabel zal ze roesten, en zolang we een berg autogekken als baas hebben, zal dat wel zo blijven. Geen handbak is wat mij betreft wel een probleem (zeker na de ervaringen met de automaat in de V70 weet ik weer dat een automaat niet voor mij is).

Groet
                                                          GJ

Comment

En je wilt er zeker geen bromtol in met slechts 173 pk's?

Comment

En je wilt er zeker geen bromtol in met slechts 173 pk's?
                                                              Dat is die 2.5 zeker? Mja, boxer-geluid vergoed veel. Ik zal hem eens carbasen. :-)

Groet
                                                              GJ

Comment

RP houd eens op met dat anti-BMW gedrag. Het begint op te vallen ;-)
                                                                Huh? :)

Tussen de regels door lees ik dat het toch wel de bimmer gaat worden. GJ bukt gewoon net wat dieper dan al die 1-serie fappers hier...

Comment

Working...
                                                                X