Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijskarten in de Uithof (Den Haag)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk berichtToevallig wilde ik 't zelfde gaan posten Ruud. Paar jaar terug al eens gedaan, was toen erg leuk.
...
Je wordt wel zeiknat. :)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk berichtdaar was ik ook bij, samen met Taeke en Panda, weet je nog?
Comment
-
Leuk! Weet niet of ik kan ivm zwangerschapsperikelen etc, maar was wel erg gaaf toen.All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk berichtLeuk! Weet niet of ik kan ivm zwangerschapsperikelen etc, maar was wel erg gaaf toen.
ijskarten, dat lijkt me wel wat. Wordt er met spikes gereden?* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk berichtWordt er met spikes gereden?
IJskarten is een unieke beleving! Banden met spikes, rondspattend ijs, driftend door de bochten...Dit moet je meegemaakt hebben!
Comment
-
Comment