Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaart van Duitsland met alle tempolimeten derop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kaart van Duitsland met alle tempolimeten derop?

Heeft iemand een kaart van D met alle tempoliten derop? En de stukken waar je ohne ende mag knallen uiteraard.

Staat op de borden bij het betreffende weggedeelte.....

Net als in NL.
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
      Staat op de borden bij het betreffende weggedeelte.....

Net als in NL.
      Ik ben weleens in D geweest hoor :/

Ik wil alleen een kaart zodat ik de route zo kan uitstippelen zodat ik de stukken met tempolimit kan mijden.

Ik weet dat er op het internet zoeits moet zijn maar ik kan het maar niet vinden, of ik zoek niet goed genoeg?

Comment

Volkomen nutteloos.....

Comment

http://www.radarforum.de/forum/lofiv....php/t207.html

Waarschijnlijk niet dus, maar hier kun je wel een ritje plannen op zondagnacht...
          Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Als je dan maar wel weer rekening houdt met de snelheidslimieten ivm geluidsoverlast....

Of een fijne baustelle.

gewoon gaan rijden en gasgeven.

Comment

Elke routeplanner houdt toch rekening met de maximum snelheid? Gewoon snelste weg kiezen en gasgeven idd.
              2019 Volvo V60 T6

Comment

Of een fijne baustelle.

En deze zin van W220l slaat de spijker op zijn kop waarom zo'n kaart geen zin heeft.

Ohja gewoon even als algehele tip: er is momenteel erg veel controle in bauwstelle's op snelheid en afstand houden!
                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Precies. Baustellen en geluidsoverlast-zones moeten dan ook op die kaart?

Maar tis wel jammer soms, rij je 's avonds in alle rust terug en moet je opeens tempolimit 100 of 120 aanhouden.

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                  Elke routeplanner houdt toch rekening met de maximum snelheid?
                  Is dat zo? Ik heb nog nooit een opgegeven tijd van een routeplanner kunnen halen zonder de maximum-snelheid fors te overschrijden. Niet dat die routeplanner mijn focus is, maar bij wijze van spreken dan toch.
                  Last edited by slibbe; 11-04-09, 18:29.
                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Gisteren en vandaag heen/terug naar Hamburg. De "1" is tussen Bremen en Hamburg - tja - een gigantische Baustelle. Pakweg tachtig kilometer lang ellende met af en toe even een paar km waar je 120 mag en kunt.

Als er gecontroleerd wordt op snelheid ben ik gaar, want ik reed daar gewoon 80 a 90 waar 60 mocht. Flikker op zeg - 60 op de Autobahn. Pffft. Vraag me af hoe solide het justitiele pact is want uit F moeten ook nog drie flitsen in pecunia omgezet worden. Da's uit augustus dus ik zit inmiddels redelijk safe dunkt me.

Alleen tussen de grens en Osnabrueck kon ik een beetje doorrijden. 188 op de teller voor de Clio - niet gek voor 75 pk, net een eerste tonnetje (bejaard stel was/waren 1ste eigenaars), 12 jaar en meer dan 1000 kg rijklaar... ;-)
                    Last edited by Watchmaker; 12-04-09, 21:22. Reden: typo
                    Clio Mexx 1.4 '97
                    Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

aag me af hoe solide het justitiele pact is want uit F moeten ook nog drie flitsen in pecunia omgezet worden. Da's uit augustus dus ik zit inmiddels redelijk safe dunkt me.
                      Dat is in Duitsland beter voor elkaar dan in Frankrijk.
                      Bij ons op de zaak krijgen ze bijna wekelijks bekeuringen binnen uit Dld.

Overigens zijn de boete's in Duitsland sinds 1 Februari verdubbeld.

Comment

De A1 naar Hamburg is altijd al een ramp geweest. Alleen bij Bremen gaat het een beetje lekker (zesbaans). De rest is net de A2 naar Maastricht: vierbaans en vol.

Duitse boetes krijg je overigens gewoon thuisgestuurd tegenwoordig. Ook de kleine. :-)
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                          Elke routeplanner houdt toch rekening met de maximum snelheid? Gewoon snelste weg kiezen en gasgeven idd.
                          Hangt van de software af, maar meestal kun je de snelheid gewoon instellen. (niet bij elke on-line planner)
                          Als ik zeg dat ik 200 gemiddeld wil rijden binnen de kom, dan berekent ie de route dan ook als zodanig.

Comment

De A1 naar Hamburg is altijd al een ramp geweest. Alleen bij Bremen gaat het een beetje lekker (zesbaans). De rest is net de A2 naar Maastricht: vierbaans en vol.
                            Gelukkig zijn ze druk bezig om het overal 6 baans te maken,vandaar ook al die bauwstelle's.

En ja het stuk Bremen Hamburg vice versa is momenteel wel een toppertje qua werkzaamheden.

Comment

De A31 loopt bijna parallel aan de A1. Pak de volgende keer gewoon de 31 naar boven richting Emden en je kunt onbeperkt met 200 plus doorknallen. Er rijdt bijna niemand op die weg en er zijn niet of nauwelijks snelheidsbeperkingen. Ideaal dus! Het kost je wel iets meer kilometertjes, maar die maak je ruimschoots goed qua tijd (en rijplezier).
                              Last edited by sitechris; 13-04-09, 18:06.
                              Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Working...
                              X