Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flabber [film-alert]

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• flabber [film-alert]

Filmpje met de vrienden van Flabber op de Nordschleide is vast al eens langsgekomen?

Ik kende het niet, en ik lach me krom. De conversaties in de auto zijn ook wel typisch voor gesprekken tussen Gummers en niet-Gummers.

Maar nu de quizvraag, hoeveel keer is dit filmpje al langsgekomen op Gummen?
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Ik had het nog nooit gezien.
    Leuke dame om te zien trouwens. Verder kan ze beter andere dingen gaan doen dan autorijden en racen is helemaal een stap te ver.
    Ik verbaas me erover dat ze niet is gecrashed. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
      Ik verbaas me erover dat ze niet is gecrashed. :-)
      Sowieso, een weddenschap over een rondetijd in de regen op de Ring, met ook nog plenty vermogen, hoe levensmoe kun je zijn?
      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Ernstig. Ernstig dom en fout. Wat een eikels en die muts er dan ook nog bij. Dat wil je toch niet zien zoiets?

Comment

En toch kijken :-)
          Oordeel over het filmpje is denk ik wel eensluidend. Godzijdank dat ze in de regen reden, dan is het iig weat rustiger en kunnen ze alleen zichzelf in de kreukels rijden. Die Brera deed het trouwens nog netjes (afgaande op het weinige filmmateriaal).
          When men were men

Comment

ordinaire meisjes met schorre stemmetjes........kansloos
            Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
              ordinaire meisjes met schorre stemmetjes........kansloos
              Met een bijkomende belabberde uitspraak. "We hebbuh een weddeschap afgeslotuh..dat ik de snelste tijd zou neerzettuh."

Blij dat ze die M3 van rentracecar.de niet plat heeft gereden, kan ik 'm ook nog eens huren.
              Stond daar nou een M3 GT langs de kant bij 3:57? Hopelijk rijdt ie nog.

Comment

tranentrekkend!
                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                  Met een bijkomende belabberde uitspraak. "We hebbuh een weddeschap afgeslotuh..dat ik de snelste tijd zou neerzettuh."

Blij dat ze die M3 van rentracecar.de niet plat heeft gereden, kan ik 'm ook nog eens huren.
                  Stond daar nou een M3 GT langs de kant bij 3:57? Hopelijk rijdt ie nog.
                  Als het een BMW is het geen M3, want er zitten standaard spiegels op en geen M3 psiegels.

Comment

Dan liever dit :

Sabine Schmitz In a Ford Transit

http://www.youtube.com/watch?v=m1pklvKKnd0

2 jaartjes oud alweer maar memorabel voor ring-liefhebbers.

Comment

Zou het misschien ook een M3 kunnen zijn met standaard spiegels? Er wordt mee op de Ring gereden, niet op de boulevard.....reken maar dat het gewoon een M3 is.
                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
                      X