Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll. Luxe of snel.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Poll. Luxe of snel.

Full ops (vul maar in, mooi nav, goede audio, dubbel ecc, nette velgen, alle sensoren, alles electrisch, mooi kleurtje, xenon, leer...wat je maar belangrijk vind of wil hebben) EN dan inleveren op motorvermogen.

Wat moet je in nederland met 150+ pk's...met 120-130 kan je ook 190 rijden en 0-100 in 11 seconden. In de file kan je beter lekker luxe zitten.

OF

Dikkere motor EN dan weinig bijzondere opties. Kleinere (16") velgen, geen nav, goedkoper ogend dashboard, loze knopjes, matige stereo, handbediende airco...

Wolf in schaapskleren dus. Heel duf saai schaap. Maar wel snel op de 120km/u en veel boetes incasseren.
    38
    Full ops (nav, xenon, ecc, leer, etc) en trager (125pk)
    44,74%
    17
    Vlot (175pk) en karig uitgevoerd (16", hand airco, basis radio, etc)
    55,26%
    21

Ha, die Boris;

C; tweedehands maar dan én/én.
    Scherven brengen gelul.

Comment

als ik veel zou rijden en dit gaat om 'auto van de zaak'. dan zeker optie a.

Als m'n situatie gelijk blijft (hooguit 20.000 km/jaar) en privé auto, dan altijd vermogen. Eventuele verbeteringen aan onderstel oid sparen we er dan wel bij.
      Forza!

Comment

C natuurlijk! ;-))

Groet
        GJ

PS als je nog enige serieuze reactie verwacht op inmiddels het derde (of is het het vierde) draadje over je nieuwe leasebak, dan zou ik A zeggen. ;-))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
          Ha, die Boris;

C; tweedehands maar dan én/én.
          bewust geen C gedaan Hans,

die keuze heb je namelijk niet als je nieuw moet kopen/leasen.

Anders zou ik ook direct voor C gaan. Maar zit nu al een week op BIC pennen te kluiven en de beste tussenoplossing te zoeken. Maar die is niet makkelijk vindbaar.

Comment

Ha, die Boris;

Snap ik. Bij geen keuze zou het voor luuks & langzaam zijn. Is voor alledaags toch meestal snel zat.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Auto van de zaak.

Alle opties graag, budget ?? Ach, als het maar niet meer dan 5K lease incl brandstof/maand is....
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                C natuurlijk! ;-))

Groet
                GJ

PS als je nog enige serieuze reactie verwacht op inmiddels het derde (of is het het vierde) draadje over je nieuwe leasebak, dan zou ik A zeggen. ;-))
                Nope en ja, half indirect gaat het over leasebak. Maar is wel een algemene vraag.

Ik zie namelijk regelmatig een polo tegenover me staan die compleet als gti is uitgerust, maar waar dan een 1.2 motor inzit.

Dan heb ik zoiets: ga dan voor een dikkere motor en wat kleinere velgen ofzo.

Comment

Tss, ben ik op poetsen.org nog maar de tweede die voor B heeft gekozen?
                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik zou waarschijnlijk (en doe dat ook trouwens) kiezen voor iets kleiner en dan snel en luxe. Ik heb een Alfa 147 gehad toen een Volvo S60 ook mogelijk was. Ik heb een V50 gehad toen een kale A6 ook mogelijk was en ik heb nu een 325 terwijl bijvoorbeeld een V70 ook mogelijk was (met brommermotor maar wel redelijk luxe zoals leer en navi;-)).

Je moet jezelf afvragen hoe vaak je die extra ruimte ook echt nodig hebt en wat daar evt. voor alternatieven voor mogelijk zijn.

Groet
                    GJ

PS kauwen op een Bic-pen is zeker niet driekeer modaal! Ga je schamen! ;-))

Comment

Zelfs met de zelfde motor is het nog de vraag of je al die opties wel wil. Wat er niet op zit weegt niks, kan niet stuk en ook niet gestolen worden. :-)
                      Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                        Zelfs met de zelfde motor is het nog de vraag of je al die opties wel wil. Wat er niet op zit weegt niks, kan niet stuk en ook niet gestolen worden. :-)
                        Er is nog nooit een optie gestolen bij mij en geloof me vanaf de Alfa was iedere auto redelijk loaded (navigatie, telefoon, xenon, climate control, leer, grotere velgen, cd-wisselaar, om er maar een paar te noemen). Het is maar wat je trekt in een auto, maar climate control en leer bijvoorbeeld wil ik nu eigenlijk altijd op een auto hebben net zoals een af-fabriek ingebouwde navi.

Groet
                        GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                          Er is nog nooit een optie gestolen bij mij
                          Bij mij ook niet, was een laatste toevoeging, maar het schijnt met die super-nav systemen van VAG wel vaker raak te zijn en je auto op de budgetbrug(bakstenen) vinden is voor sommige mensen helaas ook geen fictie.
                          Every second of your life is a part of your song

Comment

Natuurlijk optie A, je bent ook niet meer zo jong, toch;-)
                            2 x ouwe premium meuk
                            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                              Bij mij ook niet, was een laatste toevoeging, maar het schijnt met die super-nav systemen van VAG wel vaker raak te zijn en je auto op de budgetbrug(bakstenen) vinden is voor sommige mensen helaas ook geen fictie.
                              goede slotbouten ?

Comment

ps ik ga voor A en dan een e36 325 ernaast, gestript dwz recaro stoeltjes , achterbank eruit.

Kost je ongeveer 75 euro per maand (wegenbelasting + verzekering) en aanschaf +/- 1500 euro. Reken op 500-1000 euro aan onderhoud p/j indien je wat gaat snuffelen op trackdays. Met 3xmodaal moet dat voor jullie toch te doen zijn ?

Comment

Snel, heb je nog steeds een ellendige bak maar zit je d'r minder lang in ;-)

Comment

Ik heb voor de Full ops gekozen.
                                    Een hand Airco en basis Radio zou ik nooit doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeroenT Bekijk bericht
                                      Same here. Ik heb trouwens niet eens 125 pk. :)

Comment

50-50 zeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                          Auto van de zaak.

Alle opties graag, budget ?? Ach, als het maar niet meer dan 5K lease incl brandstof/maand is....
                                          Stakker !

Comment

Het blijft behelpen he Joost.. ;-)
                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeroenT Bekijk bericht
                                              Goh daar is de Passat met 20% bijtelling.

Is dat hok ook opeens weer terug op de lijst. :-)

Comment

Ik wilde eerst Full Ops invullen, maar toen zag ik 125pk tov 170pk. Nou is 170 pk nét voldoende, maar met 125pk ga ik me écht ergeren.
                                                Maar zonder basisopties ook, dus ik zou voor een modelletje kleiner gaan, of voor een 2e handsje.
                                                Is dat geen optie, dan neem ik liever genoegen met de 170pk en alleen basisopties.

Let wel, was de vraagstelling geweest:
                                                Full Ops en 150 of 170pk of
                                                Basis met 200+pk

Dan had ik voor Full Ops gekozen.
                                                All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Sinds wanneer kun jij dat? Kiezen? :)
                                                  You know that reality is immaterial

Comment

Waar zie jij dan dat er ergens wordt gekozen? :)

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                                                    Ik wilde eerst [...] maar toen [...]. Nou is [...], maar met [...]. Maar zonder [...], dus ik zou [...] of voor een [...]. Is dat geen optie, dan [...]. Let wel [...] Dan had ik [...]
                                                    De nuances van Hansv zijn er niks bij!
                                                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Als je het zo ziet, ik wou het nog het voordeel van de twijfel geven. :)
                                                      You know that reality is immaterial

Comment

Raamslingers, duplo lampen, Navi van de Aldi. Ik vind het allemaal best. De luxe interesseert me eigenlijk helemaal niks meer. De 205 heeft al maanden geen radio meer, en zelfs die mis ik dus niet ... De Fulvia heeft er al helemaal nooit 1 gehad. Airco?? Gebruik ik 3 uur/jaar. Die van de Skoda doet het al tijden niet meer. Nou én?

Dat weerhoudt me om een nieuwe auto te gaan kopen, want je kunt ze niet meer krijgen zonder al die goedbedoelde rotzooi die 50% uitmaakt van de prijs maar niets toevoegt aan de rijbeleving.

Wel graag een 'stilteknop' waarmee de auto volledig stil wordt op de snelweg. Antigeluid of zo, en een paar goede stoelen.
                                                        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

heb al besteld hoor, gooi draadje maar weg

lol

Comment

wat?
                                                            fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                                                              wat?
                                                              was een geintje, voorgaande bericht

en als wat stond voor: welke auto dan? --> golf 6, een mix tussen de 2 uit de poll. voldoende luxe en voldoende power

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                                                Raamslingers, duplo lampen, Navi van de Aldi. Ik vind het allemaal best. De luxe interesseert me eigenlijk helemaal niks meer. De 205 heeft al maanden geen radio meer, en zelfs die mis ik dus niet ... De Fulvia heeft er al helemaal nooit 1 gehad. Airco?? Gebruik ik 3 uur/jaar. Die van de Skoda doet het al tijden niet meer. Nou én?

Dat weerhoudt me om een nieuwe auto te gaan kopen, want je kunt ze niet meer krijgen zonder al die goedbedoelde rotzooi die 50% uitmaakt van de prijs maar niets toevoegt aan de rijbeleving.

Wel graag een 'stilteknop' waarmee de auto volledig stil wordt op de snelweg. Antigeluid of zo, en een paar goede stoelen.
                                                                Geinig, bij mij staat het climate control nooit uit. Heerlijk snel ontwasemen in de winter, lekker koel in de zomer met als extra bonus een pollenfilter zodat deze jongen ook nog wat minder last heeft van de hooikoorts. radio altijd aan, maar andere vormen van auditief vermaak zou ik (als het moet) weer wel kunnen missen (je eigen muziek dus).

Navigatie heb ik sinds de 147 (nu alweer sinds 201 dus) altijd af-fabriek en ik zou niet meer zonder willen. Echt ideaal.

Je ziet smaken verschillen, alhoewel ik wel blij ben dat ik ook altijd een redelijk leuke auto om de opties heen heb weten te regelen. ;-))

Groet
                                                                GJ

Comment

Working...
                                                                X