Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4wd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 4wd

Nieuwe forum-indeling, alla, want nu eindelijk ook Engels, Zweeds en American, maar nog steeds geen 4wd forum? Dat kan natuurlijk niet, heren bestuurders!
    18
    Hoezo? Gas is om op te koken, diesel is voor tractors en 4wd ook.
    11,11%
    2
    Quattro? Laat die RWD wannabe drifters in hun waan...
    11,11%
    2
    Zeg dat wel! Na al dat BMW über alles geleuter, is het nu tijd voor iets anders.
    38,89%
    7
    Hoezo, met tweewiel-aandrijving kom je ook wel vooruit, hoor.
    38,89%
    7

The poll is expired.

* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

lol, jij hebt toch rwd op die roeifiets? :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik zeg: Voegt weinig toe.

Ik denk dat het scala aan 4WDs te groot is. Aan het ene eind van het spectrum heb je een Mitsu Evo, aan de andere kant een Toyo Landcruiser.

Ik bedoel, wat heb je dan gemeenschappelijk?
      "Het sneeuwde vandaag een beetje en ik kon volgas optrekken. 4WD roeoeoeoeoeoelz!"

:^)
      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Een evt 'off-road' en een 'rally-style' forum zou dan beter zijn. Oh ja en als we dan toch bezig zijn, doe dan ook een 'drift-king' forum.
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Eens met Panda. Noem 't dan off-road, want anders krijg je daar TSM weer met z'n WRX of Panda met z'n volgende Legacy.
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Yep en gestemd, in mijn geval een soortement van quattro dus.
            2 x ouwe premium meuk
            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Een Gummen forum lijkt me nog wel passen, dus
              voor de amateur asfaltdrifters en modderploegers onder ons. De ring is voor de (semi) professionals, alle andere draadjes zijn voor poetsers, filerijders en een enkele sleutelaar. Maar een rijders (en prutsers) forum staat er niet bij, maar wellicht is daar ook helemaal geen behoefte aan :-|
              fka v164

Comment

Is er een FWD forum? Is er een RWD forum? Case closed lijkt me. :)
                Every second of your life is a part of your song

Comment

4wd is erg handig maar levert ook een hoop extra gewicht op. Overigens wel leuk dat mijn Q4 van 14 jaar oud zelfs voor deze tijd nog steeds over een vooruitstrevend 4wd systeem beschikt.
                  Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

4wd is broodnodig op mijn gebakje
                    :)
                    E
                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                      Een evt 'off-road' en een 'rally-style' forum zou dan beter zijn. Oh ja en als we dan toch bezig zijn, doe dan ook een 'drift-king' forum.
                      zoals driving fun dus! Man we hebben er jaren om geschreeuwd, nu is df er, op gummen geen behoefte meer aan zo'n indeling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
                        4wd is erg handig maar levert ook een hoop extra gewicht op. Overigens wel leuk dat mijn Q4 van 14 jaar oud zelfs voor deze tijd nog steeds over een vooruitstrevend 4wd systeem beschikt.

Bijna net zo vooruitstrevend als mijn alfa 4wd gebakje. ;-)

Maar indeling in 4wd is inderdaad onzinnig.

evo/sub en landrover/audie titie in 1 forum?
                        http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

lol, zo'n lading extra forums is helemaal niet handig man.
                          Je moet de groep een beteje bij elkaar houden en niet zo laten versplinteren.

Als iedereen in dezelfde kroeg zit is het ook veel leuker dan dat er in 20 kroegen steeds 2 of 3 mensen zitten.

Maar dit gaat over 4wd. Aan de reacties te zien, merk je al dat het niet zo interessant is. ;-)
                          Gisteren, tijdens het koken, naar 5th gear gekeken en daar werd de Gallardo SE getest. Met 4wd idd en Plato was niet echt tevreden met die auto. F430 schijnt veel beter te rijden.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Eens met Harry, het is nou ook niet zo druk in de overige onderdelen dat het nodig is....
                            fka KawaZZtra

Comment

FWD en 4WD zijn voor mietjes ;-)
                              Auto's: veel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                Als iedereen in dezelfde kroeg zit is het ook veel leuker dan dat er in 20 kroegen steeds 2 of 3 mensen zitten.
                                Helemaal mee eens, al zou het wel zo moeten zijn dat Toledo man alleen maar in z'n eigen Tieten & Stetsons-forum zou mogen posten. :)

Maar dat klopt inderdaad, je ziet dat soms op andere forums, echt een overdreven onderverdeling in subfora, weetikveel, "Hongaarse voorwielaandrijvers 1980-1989" of zo, en dan klik je je helemaal lens, om vervolgens een draadjeslijst aan te treffen met als "Most active" één of andere discussie met 4 posts uit 2003. Werkt gewoon niet.
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Moet eerlijk zeggen dat ik sinds het 'nieuwe' forum helemaal niet meer op de indeling let. Ik klik altijd op 'Nieuwe berichten'.

Alleen als ik zelf iets plaats, rubriceer ik 't nog.
                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Whoehaaa ... is wel erg Web 2.0 .. zo mis je wel parels van draden ... Zoals deze - ook niet toevallig over 4x4: Linkje
                                    Rock on. RS.

Comment

Working...
                                    X