Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het gaat weer lekker op de wegen, files

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• het gaat weer lekker op de wegen, files

Gisteravond al grote puinhoop op de nederlandse wegen en moet je nu eens zien. Het is net 10.00 uur geweest en er staan nog 22 files. 18 km op de A27, 21 km op de A2, 14 op de A12 en 8 op de A15 en nog een paar van meer dan 7 kilometer.

Is het het mooiste weer van de wereld, knallen er weer een paar op elkaar en het halve land staat weer vast.

Voorspelling voor de komende dagen ook "zware spits".
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Ik zeg, lekker belangrijk :)
    Sinds een maand werk ik een stuk dichter bij huis en kan lekker binnendoor rijden, nergens files en bijna al het verkeer gaat de andere kant op, heerlijk!
    Na 9 jaar filerijden is dit een enorme verademing..en ik kan nu stiekum wel genieten van de filemeldingen ;-)

Comment

Vertrek Den Haag: 07:30
      Passeren knooppunt Oudenrijn: 08:20
      Aankomst Utrecht Maliebaan: 09:15 :-(

Als de A2 dicht zit kun je de rest ook wel shaken.

Dus. http://www.nu.nl/algemeen/1952478/ch...m-utrecht.html
      Last edited by Taeke; 22-04-09, 09:33.

Comment

ik ben gisteren naar een klant geweest in Amsterdam, met de trein! Man wat een uitkomst..............17 minuutjes van Utrecht CS naar de Bijlmer, dat ga ik echt niet met de auto doen.

Comment

Dit is dus 1 van de redenen dat ik straks heeeeeel dicht bij het werk wil wonen. In NL moet je eigenlijk niet willen forensen. In Dld is het nog goed te doen, maar overal vrije baan in de spits kun je hier ook vergeten.
          You know that reality is immaterial

Comment

Ik ben zondag even van Maastricht naar Den Haag gereden, en van daaruit naar Utrecht en toen weer naar Maastricht. Als ik "daarboven" dan rondrijd dan heb ik toch altijd weer 't idee dat ik hier in de middle of nowhere woon met nauwelijks files. Alleen het centrum is echt druk.
            Als 't dan toch zo vergelijk, dan moet ik eigenlijk nooit zeuren als ik eens 10min voor de Geusselt bij de A2 sta te wachten. Nu stond op zondagmiddag om 16:00u al in 11km file op de A12!
            Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

Vergeet niet dat de A2 in 't Limburgse in de spits ook aardig Randstadtrekjes vertoont...

Maar verder is het zaterdagmiddagverkeer tussen rotterdam en den haag vergelijkbaar met de spits zoals ik hem ken in NRW...
              You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                Vergeet niet dat de A2 in 't Limburgse in de spits ook aardig Randstadtrekjes vertoont...

Maar verder is het zaterdagmiddagverkeer tussen rotterdam en den haag vergelijkbaar met de spits zoals ik hem ken in NRW...
                Randstad 10 jaar terug, dat dan wel.
                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Chaos op snelwegen rondom Utrecht

UTRECHT - Een ongeval op de snelweg A2 bij Maarssen veroorzaakt lange files op de snelwegen rondom Utrecht.

De A2 richting Amsterdam was tijdelijk afgesloten wegens een botsing tussen een personenauto en twee vrachtauto's. Het verkeer werd omgeleid via Hilversum, zo meldde de ANWB woensdag.

Op de A2 voor de plaats waar het ongeval woensdagochtend plaatsvond, staat 21 kilometer file. Op de andere rijrichting staat eveneens een file van 21 kilometer en op de omleidingsroute via de A27 staat 20 kilometer file.

Volgens de ANWB is de A2 rond half tien weer vrijgegeven voor al het verkeer.

Comment

Vanmorgen stond er bij afrit vinkeveen op de A2 een politie mensen te bekeuren die de afrit een kilometertje eerder namen. Dit in verband met de ongebruikelijk hard vaststaande file op die plek.

Dat was makkelijk scoren, want als er 1 gaat, rollen er meteen 10 achteraan en dat is gewoon lopende band boetes schrijven.

Overigens stond er nog 1 eigen-rechter tussen die half op de vluchtstrook ging staan en zo een auto of 5 achter zich oppotte op de vluchtstrook. Of dat nou handig is... :/
                    Forza!

Comment

Heh... Hoe doenbaar is voor jullie dagelijks Maastricht-Randstad-Maastricht? Of gewoon beter de trein nemen? :D
                      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Is geheel afhankelijk van waar in de Randstad.
                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Mag morgen weer met de 740i naar Utrecht (vanuit Heerlen, en dan terug naar kantoor Maastricht). Staat 2,5 uur voor (~180 km), maar maak d'r maar 3 van. Terug gaat overigens wel ietsjes sneller (2 uurtjes ofzo).
                          En dat voor 1,5 uur vergaderen van m'n client. Tjees.
                          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Je wordt er toch voor betaald, of niet soms ???

Niet zeiken, ga anders lekker vakkenvullen.....
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Ja precies man! Hee Toon, wat is je uurloon? Zo'n Passat is ruim zat achterin, ik neem de laptop voortaan wel mee. :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Dan wordt die Passat ook eens gewassen...

Comment

Haha, nou. Ik zat vanochtend me laaghangende zon toch behoorlijk te turen, volgens mij moet ik er toch echt weer eens aan geloven. Net voor de kerst was de laatste keer. Oh ja, de ruitenwisservloeistof is ook al op. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Kijk, en daar zijn die student-chauffeurs uitermate geschikt voor....

Comment

Tien voor zeven de deur uit in Houten.
                                      Vijf over zeven Oudenrijn.
                                      Vijf voor acht schoven er eindelijk een paar weg en kon ik ontsnappen.
                                      De Meern, Harmelen, Haarzuylens, Portengen en Kockengen ook weer eens gezien.
                                      Vijf voor negen aan de koffie.

Ik koop nog een keer een Bultaco.

Comment

Jasper; voor 22,50p/u geloof ik (of we moeten zelf iets regelen). Kreng wassen is voor eigen rekening. :P

Enne, ik word er idd voor betaald, maar neemt toch niet weg dat het belachelijk blijft, zo lang doen over zo'n stom stukje?
                                        Ps > sprak van de week een collega-chauf, al 65k met z'n S-klasse en nog NOOIT problemen...
                                        '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                                          Enne, ik word er idd voor betaald, maar neemt toch niet weg dat het belachelijk blijft, zo lang doen over zo'n stom stukje?
                                          Ach, afzetten in Brussel, ik parkeer de auto , baasje loopt naar binnen, komt weer naar buiten, stapt in " Zo, ik ben in ieder geval geweest, we gaan weer terug..."

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                                          Ps > sprak van de week een collega-chauf, al 65k met z'n S-klasse en nog NOOIT problemen...
                                          Goh, goed zo... , ik inmiddels 182K en dan ???

Eigenlijk had de S al na de eerste storing in de bak teruggenomen moeten worden, blijkt nu achteraf.

Maar goed, alles is nu zo'n beetje vervangen en de auto rijdt goed, erg goed zelfs.

Comment

Hoho... was maar een back-pun hoor ;) Maar dat is ook wel een leuke. Laatst ook nog iets leuks; Werd gevraagd in een RHD Volvo 960 een vrouwtje te gaan halen in Brussel op het station; kom ik daar aan; heeft ze de trein al genomen naar Maastricht... Had niet helemaal lekker gecommuniceerd met man-lief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                              Vertrek Den Haag: 07:30
                                              Passeren knooppunt Oudenrijn: 08:20
                                              Aankomst Utrecht Maliebaan: 09:15 :-(

Als de A2 dicht zit kun je de rest ook wel shaken.

Dus. http://www.nu.nl/algemeen/1952478/ch...m-utrecht.html
                                              Ik kwam er bij Woerden op ook richting Utrecht maar het tijdschema klopt aardig. Bijna vijf kwartier voor een stukkie dat normaal een kwartier duurt.
                                              ------------------------------------------------
                                              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Wat een gezeik zeg. Moest ik net vanmorgen voor mijn Hoger Beroep op de Prinsengracht zijn. 25 minuten te laat. 1:55 gereden over 48 kilometer.

Maar wel 500 boete ipv 4 maanden onvoorwaardelijke ontzegging ;-)

Eind goed al goed.

Comment

Ja, je kon natuurlijk niet zeggen dat je hebt zitten racen om nog op tijd te komen. :)

Zelfs net op klaarlichte dag stond ik nog in de file. Ze stonden al vanaf het brugrestaurant over de A4 in de rij voor de Keukenhof...

*verklaart mensen voor gek*

Om half een al. Dan ga je toch een andere dag?
                                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Had ik gisteren ook. Om 11:30 op de ring van Amsterdam: file vanaf S113 omdat de afrit RAI (S109) vol stond. Dan stokt dus de halve ring.

Daarna file op de A4, waar jij ook stond, Dutch. Vanwege een volle afrit richting Nieuw-Vennep (Keukenhofbussen inderdaad).

En daarna weer file op de A44, vanwege een volle afrit Sassenheim...

Idioten.
                                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
                                                      Wat een gezeik zeg. Moest ik net vanmorgen voor mijn Hoger Beroep op de Prinsengracht zijn. 25 minuten te laat. 1:55 gereden over 48 kilometer.

Maar wel 500 boete ipv 4 maanden onvoorwaardelijke ontzegging ;-)

Eind goed al goed.
                                                      had je nog gezegd dat je braaf de DSC aan had laten staan ? :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                                        Daarna file op de A4, waar jij ook stond, Dutch. Vanwege een volle afrit richting Nieuw-Vennep (Keukenhofbussen inderdaad).

En daarna weer file op de A44, vanwege een volle afrit Sassenheim...
                                                        Dat snap ik dus echt niet, hè? Als je weet hoe ver 't van daar nog tot de Keukenhof is. Dan is 't half drie 's middags voordat je eindelijk binnen bent. Wat een lol. En dan hutje-mutje over die paden. De mens is een kuddedier.

En de file lijkt echt niet langer doordat de locals ertussen staan: die weten namelijk wel hoe ze de grote stroom moeten vermijden. (Vaste prik, die andere route, als we in het voorjaar mijn ouders bezoeken, die in Lisse wonen.)
                                                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Collega van me vandaag, moest van Tiel naar ons atelier in Badhoevedorp. Zat om 6:20 in de auto. Liep om 10:05 het atelier binnen. We beginnen om 8:00 (da's facultatief, pas na 8:30 ben je te laat). Tering... ...ik klaag niet zo snel meer over "mijn" A4. Terug (naar Rotterdam) neem ik bovendien de N11 en N209, sta ik ook niet op de A13 vast.
                                                          Clio Mexx 1.4 '97
                                                          Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69

Comment

Ik doe vandaag eens gek en probeer voor de files in Den Haag te zijn.

Nu loos. It giet oan!
                                                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

6:46 in de auto, 7:35 bij de zaak. Nieuw record!

Best gaaf, zo volledig filevrij over 's Heren wegen vliegen.

Comment

Gefeliciteerd.. ;-)

Comment

Working...
                                                                X