Für bis zu 445.000 Mercedes A- und B-Klassen besteht Korrosionsgefahr im Tür- und Haubenbereich. Grund: Die elastische Dichtmasse an den Falzen wurde offenbar falsch aufgetragen.
Ik zie best vaak relatief nieuwe Benzen (laten we zeggen 10 jaar en jonger) met blaasjes of zelfs al roest onderaan bv. de kofferklep. Is niet meer die kwaliteit van 25 jaar geleden.
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Vanochtend reed ik achter een Golf station uit 2001 en die begon ook flink te roesten onderaan de achterklep.
Vind ik echt niet normaal!
Je bedoelt dat alleen Italiaanse meuk mag roesten en Duits staal hoort rostfrei te zijn?
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
M'n buren hadden een witte Golf Variant die, niet zo langzaam maar wel heel zeker, bruin kleurde. Geen gezicht natuurlijk, dus ik was blij toen ze 'm op een goede dag de straat uit duwden. Helaas kwam er ook geen schoonheid voor in de plaats: een Mondeo Station, die weliswaar niet roest, wel een enorme aantrekkingskracht op paaltjes en andere auto's lijkt te hebben. Het is inmiddels een grote deuk, dat ding.
Comment