Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opties nekken je dus echt!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Opties nekken je dus echt!!!!

Daar wordt me dus anders wat mee verdient zeg.

Ben een beetje bezig een A5 cq CC samen te stellen en eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op.
    Bepaalde opties, daar kan ik me wel wat bij voorstellen wat betreft de meerprijzen, maar.......

Laat ik het zo zeggen navigatie + bluetooth handsfree GSM verbinding, zijn dingen die ik gewoon wil hebben.
    CC = 2700+1000 maakt een totaal van € 3700,00 !!!!!!!!!!!!!!!
    Audi maakt het nog gekker A5 = 4700+1000 = 5700,00...compleet gestoord toch.

Als ik bij losse/dure en zeer uitgebreide systemen incl. bluetooth GSM verbinding, touchscreen enz. kijk, Navigon, TomTom bv. ben ik voor 300/400 eurootjes klaar. En dan heb ik nog een beter en veel uitgebreider systeem ook.

Onvoorstelbaar!
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Wat is die 2k verschil in navigatie? Ik neem aan dat VW en Audi dezelfde systemen in het dashboard hebben?

Is dat 2 mille voor het premium gevoel?
    Forza!

Comment

Nee die van VW worden gewoon heel vaak gestolen, vandaar dat ze er veel meer maken wat natuurlijk de prijs weer drukt:-)

Maar verder geen idee, is overigens wel een heel ander systeem.
      Audi werkt met het inmiddels befaamde MMI gebeuren enne Premium he, kost wel wat hoor:-)
      2 x ouwe premium meuk

Comment

Ben je op de hoogte van de prijsactie op fully loaded CC's, John?

http://www.volkswagen.nl/home/over_v..._D0Lnl,00.html

Kan aardig wat schelen... zijn wel voorraadauto's, dus misschien niet helemaal je wens.
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Ben je op de hoogte van de prijsactie op fully loaded CC's, John?

http://www.volkswagen.nl/home/over_v..._D0Lnl,00.html

Kan aardig wat schelen... zijn wel voorraadauto's, dus misschien niet helemaal je wens.
          Yep ben ik van op de hoogte en op zich ook helemaal niet onaardig.
          Echter....actie loopt tot 31 mei en zover is het bij mij nog lang niet, dus vergeten maar.
          2 x ouwe premium meuk

Comment

Maarre jij ging toch ook voor een CC, niks voor jou dan :-)
            2 x ouwe premium meuk

Comment

Heeft de auto-industrie in dit tijdsgewricht nog iets te vragen dan?
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Psies John, Dutch heeft gelijk. Gewoon onafgebroken lachend over de grond gaan rollen tot de verkoper in kwestie die chinese inbouwmeuk die *hem* EUR 25,-- kost, pro memorie op de offerte zet. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

LOL, maar je geeft geen antwoord op m'n vraag he:-)
                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Ja die actie is zeker "wat voor mij". De enige randvoorwaarde is dat er, op het moment dat de OR hier klaar is met bakkeleien, nog wat te bestellen valt. Of dat er dan nog ueberhaupt een leasebudget is. :)
                    Mini Cooper Clubman
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

In die af-fabriekauto-navigatiesystemen is gewoon geen concurrentie. die koop je, of koop je niet. Ik denk dat die dingen inkoop in de ordergrootte 200 Euro liggen.

Dan betaal je er aan het eind ook nog eens BPM over. No way dat ik ooit zoiets zou kopen.

Ik kocht een Medion Navigatie voor 107 euro, inclusief Bluetooth, heel Europa, mediaspelers.
                      Onlangs nog een FM transmitter met Bluetooth aangeschaft. Kan ik vanaf dat ding m'n telefoon bedienen, en ook de muziek van de telefoon afspelen. Via RDS zie ik de nummers in het display van de radio. Telefoonnumers kun je oversturen naar dat apparaat. En oh ja, er zit ook een USB lader in, en een Aux aansluiting, zodat de iPod er ook op kan. 99 Euro.
                      Je bent toch gek als.... ;-)
                      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

in 2001 kostte het navigatiesysteem op een Seat Leon 4500 euro
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Geelhoedmodus: Seat zijn tijd ver vooruit?
                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Zelfde systeem bij Skoda kost EUR 1.700. Dat vind ik al te duur.
                            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

betaal er geloof ik 2500 euro voor;-)

leuke is dat daar wel de prijs van de dvd in zit, maar dat je NIET moet vergeten die erbij te bestellen...is namelijk een loose accesoire (250 euro)

oftwel, voor een dvd schijfje om je nav systeem niet waardeloos te laten zijn, betaal je net zoveel als een knappe tomtom

Comment

En ondanks die oplichterij heeft de auto-industrie 't niet gered. Tsskk .. Wat doen ze toch verkeerd ..

Comment

Dikke bullshit. Betaal je ook nog bijtelling over (en meer verzekeringspremie).
                                  Gewoon aftermarket erin laten knallen.
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Als ik zie hoeveel van die dingen uit auto's gejat worden de laatste tijd, moet je er mákkelijk ééntje via Marktplaats.nl of zo kunnen vinden.
                                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ook al bestel je hem af fabriek, na drie weken rij je toch met aftermarket rond omdat het er uit is gejat. Waarom dan 4K betalen voor iets wat slechter werkt dan een TT van 150 piek.

Tenzij het er in zit voor niks, da's wat anders.
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Jasper, je kunt die navigatiesystemen ook aftermarket veel goedkoper kopen. Heb je precies dezelfde, alleen voor honderden euro's goedkoper.

Zo'n Tom Tom op je dashboard in een A5 KAN echt niet
                                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                          Jasper, je kunt die navigatiesystemen ook aftermarket veel goedkoper kopen. Heb je precies dezelfde, alleen voor honderden euro's goedkoper.

Zo'n Tom Tom op je dashboard in een A5 KAN echt niet
                                          Tjsa, dan kan het maar niet. Wat je uitspaart aan diefstalgevoelige navi kun je dan weer besteden aan een mooi klokkie om je pols, ter compensatie. ;-)

Comment

Blue parrot: 200 euro
                                            Navigatie: 300 euro
                                            Totaal 500 euro en een dashboard die heel blijft want geen inbouw ;-)

Daarbij, die inbouwnavigatie meuk zijn nog steeds een stuk langzamer dan mijn TomTom van 4 jaar oud...
                                            Tik dan liever geld af voor geil beige leder en een koelkastje voor champagne :-)
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Wat een bedragen zeg, voor dat soort geld zou je ECHT leuke dingen aan je auto kunnen laten doen, verlagen, spoilers, motorische tuning, andere remmen etc. :)

Ik rij 50d km per jaar zakelijk en prive door het halve land en ik heb niet eens een Tomtom o.i.d. Moet ook altijd erg lachen om die lui die alleen 5 keer per week 3 straten naar hun werk rijden en op zondag naar oma, maar dan toch altijd bezig met dat lcd schempje dat in de auto hangt :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                Blue parrot: 200 euro
                                                Navigatie: 300 euro
                                                Totaal 500 euro en een dashboard die heel blijft want geen inbouw ;-)

Daarbij, die inbouwnavigatie meuk zijn nog steeds een stuk langzamer dan mijn TomTom van 4 jaar oud...
                                                Tik dan liever geld af voor geil beige leder en een koelkastje voor champagne :-)
                                                hebben ze ook champagne in van die kartonnen pakjes met rietje, tegenwoordig? meer past er niet in jouw koelkast hoor

Comment

TomTom is wat mij betreft geen optie. Ten eerste ziet het niet uit en ten tweede loop je dan de godganse tijd met je TomTom te zeulen. Nog afgezien van het feit dat het dievengilde bij zuignapafdrukken ook even checkt of je hem wel me hebt genomen.

Voor wat betreft het nut van navigatie. Alleen al voor de flits- en filevermeldingen heb ik hem vrijwel altijd aan staan.

Groet
                                                  GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                                                    TomTom is wat mij betreft geen optie. Ten eerste ziet het niet uit en ten tweede loop je dan de godganse tijd met je TomTom te zeulen. Nog afgezien van het feit dat het dievengilde bij zuignapafdrukken ook even checkt of je hem wel me hebt genomen.

Voor wat betreft het nut van navigatie. Alleen al voor de flits- en filevermeldingen heb ik hem vrijwel altijd aan staan.

Groet
                                                    GJ
                                                    Welnee. Ik leg 'm altijd onder de stoel, uit het zicht. Gaat al 3 jaar goed :-)

Comment

Je moet zo'n ding natuurlijk niet met de bijgeleverde zuignap op je premiummobiel monteren; dat ziet er niet uit, en idd die afdruk van de zuignap...

Ik maak altijd een speciaal in de auto passend adaptertje. In de Golf kon 'ie net voor de pook, en de Skoda ook, in de 205 op het dashboard, in de Touran op het dashboard, onder/in een bagagevakje. Zelfs in de Fulvia weet ik het ding netjes te monteren.

Maar eigenlijk leg ik dat ding meestal op de stoel naast me, en gaat 'ie pas de laatste meters voor de bestemming op 'aan'. Ze zegt toch wel waar ik heen moet, dus beeld is eigenlijk overbodig.

Een hype, die ingebouwde satnav, en zeker item waar veel winst op wordt gemaakt, ook door de regering.

Comment

Ook fijn als men de navigatie uit je dashboard sloopt en tevens de startknop onklaar maakt. Starten kan je dan ook mooi vergeten als de boel eruit ligt (zoals bij een 159).

Doe mij voorlopig maar een TomTom..
                                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

http://www.telegraaf.nl/autotelegraa...n__.html?p=1,1

Zo zo wat een oplossing.....not.
                                                          E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

De satnav in de eerste Volvo S80's met dat omhoogkomende schermpje was niks mis mee.

Dat anno 2009 er nog systemen met een DVD worden uitgerust is dan wel weer jammer ; een SD kaartje van 4 Gb erin en je hebt geen cd-speel-werk nodig , scheelt ruimte en warmte en het is nog sneller ook (kop hoeft niet continu heen en weer).

Comment

DVD? Werken die dingen met DVD??

Dat is nu toch al zo'n beetje het stoomtijdperk? Voor een paar Euro heb je straks een 64GB USB stick of SD kaart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ahmed Bekijk bericht
                                                                Als je dat stukje leest _zouden_ de initieel gejatte systemen dus al niet mogen/moeten werken in andere auto's.

Toch jammer dat zo'n tent z'n eigen verkopen gewoon beschermt op deze manier. Bij 1 persoon 4x zo'n ding gejat. Dat is dus 4 maal 4000+++euro aan omzet voor dealer/VW-tent (want verzekering keert toch wel uit).

VW gaat echt niet even zijn eigen kip met de gouden eieren slachten.

Comment

Working...
                                                                X