Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lamborghini concept

Nijdig karretje, doet me denken aan een hoornaar?

Ha, die Roald;

Lamborghini kennende kan die gewoon in productie als next generation Gallardo. Wat is een hoornaar?
    Scherven brengen gelul.

Comment

Een soort grote wesp dus. Wel vet apparaat, beetje extreem nog voor de openbare weg. Maar da's dan wel weer erg des Lamboghini's...
      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Echt respect als je zoiets kan ontwerpen. Klopt best wel, alleen jammer dat het niet echt serieus is. Hoewel.....in the old days deed lamborghini dit gewoon, weet niet ofdat dat nu nogsteeds word goedgkeurd door pappa Audi.
        Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Nou ja, de Reventon is ook behoorlijk wild gestyled, en die hebben ze ook gebouwd. OK, slechts 21 stuks, maar toch! :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

De auto is getekend door Emil Baddal.
            Hier nog een BMW en een Ferrari van zijn hand:

Brute wagens, zeker die Ferrari ziet er beter uit dan wat de laatste tijd door de heren uit Maranello zelf gemaakt is...

Hi+er m+eer van zijn werk:

http://www.designerspace.com/pages/3...ortfolios.html

Comment

Hmmm, kweenie. Een Ferrari moet toch wat puurder zijn in zijn lijnen, vind ik. Bij die Lambo werkt het duidelijk wel!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                Hmmm, kweenie. Een Ferrari moet toch wat puurder zijn in zijn lijnen, vind ik. Bij die Lambo werkt het duidelijk wel!
                Ronde achterlichten, ronde uitlaten, die twee sleuven uit de motorkap en dan in Corso Rosso, dan haal ik er mórgen eentje op!!!

Comment

Zie eruit alsof een puistige puber een Lambo door de fotowinkel-karikatuurplugin gehaald heeft. Ah, dat is ook zo. :-) Het enige ontwerp dat me een beetje aanspreekt is de Ferrari.
                  Every second of your life is a part of your song

Comment

Die Ferrari ziet zeer klassiek uit vergeleken met de andere twee modellen.

Zeker de Lambo doet denken aan de proto's uit begin jaren zeventig.
                    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Gaaf ding. Mogen ze wel uitbrengen van mij. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                        Gaaf ding. Mogen ze wel uitbrengen van mij. :-)
                        Jij bestelt er wel eentje ;)?
                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Die lambo is wel gaaf, ik vind die BMW ook wel goed. Achterkant kon me niet zo bevangen, maar de zijkant en voorzijde is gewoon er totaal over en dan nog een beetje. Niet echt 'des BMW' en zeker niet omdat je hier geen fraqqing SAV versie van kan maken, en dan nog eentje met een driedubbele achterklep die ook dienstdoet als babyvervangtafel, maar toch ... die voorkant van die beamer is gewoon stoer - misschien een beetje teveel Mustang erin, maar dat is op zich niet slecht. Beter dan hetgeen we gewoon zijn van die Beierse rolkragen en ringbaarden.

Lambo heeft een heel korte voorkant, chauffeur zit bijna op de voorwielen ... ding zal wel strak sturen, mocht het feasible zijn.
                          Rock on. RS.

Comment

Trouwens wel een suf decor waar die BMW voor geshopped is .. soortement van HDR foto van hier om de hoek so to speak. :-)
                            Rock on. RS.

Comment

Die Lambo blijf ik spuuglelijk vinden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad de voorkant van de BMW nog niet zo raar vond(maar daar blijft het ook bij). Ik heb zelf ook al sinds het verschijnen van de laatste Mustang het idee dat BMW toch ook zoiets met de 6-serie zou moeten kunnen. Zelfs de 'vleugelneus' waardoor je wel enigszins de oude lijnen behoudt, maar middels de airflow eronderdoor toch nog een beetje aerodynamische vorm (en eventueel downforce) krijgt had ik daarbij voor ogen. Dat is gezien de vorm van de neus van de E24 overigens vrij voor de hand liggend. De 'vleugel'(daar waar de propellor zit) ligt er al, je hoeft alleen het voorste deel van de motorkap te laten zakken. De vraag is alleen of het IRL ook zou werken. Dan nog staan de body-kleurige 'lipjes' naast de nieren me niet echt aan. En de luchthappersectie is ook zwaar overdone, maar overdone is het uitgangspunt bij deze gast. :-)

Eerlijk is eerlijk, als dit met de handgemaakte design schetsen waren had ik ze alle drie toegejuichd, maar zo'n schets moet je eigenlijk niet tot een bijna tastbare auto in 3d omzetten. Van de meest geweldige designs kunnen de eerste schetsen er ook nogal freaky uitzien terwijl je toch al duidelijk de geest van de auto erin kan herkennen. Designstudio's zitten waarschijnlijk te springen om dit soort ontwerpen.
                              Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
                              X