Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerichte reclame VW -> NSX in shredder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gerichte reclame VW -> NSX in shredder

Krijg vandaag een stukje drukwerk binnen van volkswagen (zonder hoofdletter) ofdat ik m'n 'oude' Honda NSX voor een slooppremie van 2500 Euro naar hun wil wegbrengen.
    Als ik een nieuwe polo bij ze koop, en die vanuit de showroom de shredder in rij, ben ik beter af.

Maar goed, de vraag is, hoe komen ze aan mijn informatie? Via de RDW of van Honda NL?
    In beide gevallen een zaak waarbij ik me niet zo goed voel. Ik bedoel, straks staat er een Lambo (yeah right) op de oprit, en heel nederland kan uitvinden dat er hier 1 staat.
    Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

RDW verkoopt de gegevens. Kwestie van een query op de RDW-database doen, waarbij alle eigenaren in plaats XYZ van auto's die ouder zijn dan 199x worden aangeschreven. En dan komt je NSX ook naar boven.
    Ik weet niet of je de rdw kan verbieden om de gegevens te verkopen. Kwestie van de voorwaarden nakijken.
    Zie bijvoorbeeld ook hier

Meer info via google te vinden.
    Last edited by ingmar; 23-05-09, 17:41.
    When men were men

Comment

Dat gaat ver, de beschreven methode in de link van Ingmar.
      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DBN Bekijk bericht
        Krijg vandaag een stukje drukwerk binnen van volkswagen (zonder hoofdletter) ofdat ik m'n 'oude' Honda NSX voor een slooppremie van 2500 Euro naar hun wil wegbrengen.
        Michel,
        Laat je deze deze buitenkans dan lopen?? (:

Comment

Yup, bekende tactiek. Zo word ik als cabriorijder aangeschreven door louche firma's als BMW die mij een -godbetert- 1-serie cabrio willen slijten. Nou VRAAG ik je. Wat een blamage. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Nee, dát is vanwege je COC lidmaatschap
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Dat zou ook die roze 35 cm dildo in discreet bruine envelop verklaren. Hmmmm! :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik kreeg ineens porsche folders thuis toen ik de S2000 net had. De laatste verhuizing hebben ze alleen niet mee gekregen.
                http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                  RDW verkoopt de gegevens. Kwestie van een query op de RDW-database doen, waarbij alle eigenaren in plaats XYZ van auto's die ouder zijn dan 199x worden aangeschreven. En dan komt je NSX ook naar boven.
                  Ik weet niet of je de rdw kan verbieden om de gegevens te verkopen. Kwestie van de voorwaarden nakijken.
                  Bedankt Ingmar. Lijkt erop dat een aanvrager van de gegevens deze zelf niet in handen krijgt, maar alleen een query met reclamemateriaal als input geeft. Op deze manier kunnen ze dus blijkbaar de privacy wetgeving omzeilen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RenéNSX Bekijk bericht
                    Michel,
                    Laat je deze deze buitenkans dan lopen?? (:
                    Alstie zilverkleurig had geweest had ik het wel begrepen 8-)~

Comment

Working...
                    X