Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pa Röhl went al aardig...........

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pa Röhl went al aardig...........

.......aan zijn nieuwe auto

DCSHOES.COM/GYMKHANATWORiding on the success of the first Gymkhana Practice video that grabbed the attention of over 20 million viewers worldwide, the Gymkha...

Über! Deel 1 had ik al een keertje in het Naughty's draadje gespammed, maar deze is nog ff ietsje vetter...
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Gaaf, maar wat een risico af en toe.

Zoals die op 3.15 langs die rand gaat, poehee...

Ander filmpje wat ik van hem ken is nog met een ouder type Impreza.

Comment

Mooi filmpje, eerlijk gezegd krijg ik de mijne niet dwars, met een 911 op Papenburg is het makkelijker heb ik zondag ontdekt :-)
        ga wel zo'n broek, shirt en schoenen bestellen, dan moet het lukken !
        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Leipe shit!

Comment

Sterker nog: leipe shit ouwe!

Hoewel, ouwe. Ik moet ook zo'n 'Preza - wat word je daar weer jong van! :)
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

POR. NO.

Mijn god, wat een gaaf filmpje, de timing, de stunts, de shots... ALLES. Wat cool man. Dat uitaccelereren langs die kaderand.... OE!!!

Afgrijselijk vet, dit!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Hoe-ie langs die pop ketst, vind ik eigenlijk nóg gaver dan die kaderand...
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Na het begin met de schoenen en broeken had ik hem al afgesloten. Blij dat ik het niet heb gedaan.

Ontzettend gaaf en knap gedaan. Die pop is erg briljant. Dat ze het aan het eind van het filmpje nog eens over doen met een persoon is nog knapper. (en ballen van die man die de ballon vast hield)

Comment

Gaaf!

Comment

Ben toch wel ontzettend trots op Pa hoor.
                      En wat ziet hij er voor z'n leeftijd jong uit hier he.

Heel gaaf overigens.
                      2 x ouwe premium meuk
                      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

whoei, ik kijk het hier zonder geluid, maar dan nóg is het stoer.

Vanavond thuis maar even met geluid terugkijken.
                        Forza!

Comment

Mwah, Scudetto, Pa zegt niet veel in dat filmpje.

Ik vind 'm trouwens wat onrustig rijden. Het gaat steeds maar nét goed. Zou hij een bad-moustache-day hebben gehad tijdens de opnames?
                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Wat ik me afvraag, is hoe vaak het overgedaan is. Oftewel, hoeveel weken is er gefilmd voor die 7 minuten...?
                            You know that reality is immaterial

Comment

Ga maar bandensporen tellen...

Comment

En opletten op de verfsporen (die volgens mij niet overal hetzelfde zijn).

Eerdere filmpje was ook stoer, waar hij om een rijdende segway drift.
                                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                  Ga maar bandensporen tellen...
                                  Die staan er genoeg inderdaad...

Comment

Aantal sporen wel door vier delen ! Inderdaad knap gedaan.

Comment

Ja, gaaf man!

Alleen dat met die paintball-gun had er niet in gehoeven van mij, maar okay.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Jep eerste filmpje was 'origineler' ; 2e was 'n beetje over de top met de slomos die te lang duurden. Het is een mooi filmpje, mooi onderwerp en zeker fraai hoe ie toch met een rotsnelheid vlak langs allerlei dingen rijdt. Maar die ballontjes in de hand en TL-buizen en vooral die ontploffing op het einde verplaatsen de aandacht van rijderskunst en auto naar die niet-relevante zaken.

Comment

Tsja. Dan denk je dat je wat kunt op Papenburg, maar dat is echt de kleuterklas vergeleken bij dit!
                                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                            Wat ik me afvraag, is hoe vaak het overgedaan is. Oftewel, hoeveel weken is er gefilmd voor die 7 minuten...?

bonusfimpje gevonden wat bij het eerste fimpje hoort (met de sedgeway)

Kan je zien dat er flink geoefend wordt en regelmatig wat fout gaat:

Comment

maar dan nog doe ik het hem niet na! :P

Comment

Binnenkort van mij ook zo'n filpmje
                                                Wel leipe shit dat hij hier 566pk AAN DE WIELEN voor nodig heeft
                                                Dan kan iedereen het

*knip*

en toen ontwaakte ik uit mijn natte droom

:-D

Vette hele vette shit

Joetjoep maar eens op Ken Block ;-) die vent is gestoort
                                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Gave filmpjes. Die jongen heeft 't mooi voor mekaar door op die manier geld te verdienen. Doet me een heeeeeeel klein beetje denken aan die dag toen Niels Rallynavi en ik met het volvo'tje 360 heel Niederrhein voor onszelf hadden. Een heeeeel klein beetje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                                    Gave filmpjes. Die jongen heeft 't mooi voor mekaar door op die manier geld te verdienen. Doet me een heeeeeeel klein beetje denken aan die dag toen Niels Rallynavi en ik met het volvo'tje 360 heel Niederrhein voor onszelf hadden. Een heeeeel klein beetje.
                                                    Zijn geld heeft 'ie al binnen, hij is namelijk directeur en mede-oprichter van DC Shoes. In 2004 is die tent voor $87 miljoen verkocht aan Quiksilver :)
                                                    ------------------------------------------------
                                                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Ow is hij dat!? Ja die naam kwam me al bekend voor uit de skate en snowboardwereld van vroegah, hij was te zien in veel filmpjes/video's die ik toen met vrienden keek. DC was in 'mijn' tijd ook al razend populair, ik droeg ze zelf niet ik had Duffs en andere merken, en DC werd al snel gedragen door niet-skaters bij ons op school.

In de (Amerikaanse) autosport heeft 'ie inmiddels al naam gemaakt, maar de link had ik nog niet gelegd. Hij rijdt ook echt zoals ik 't cool vind, hardcore, maar wel gestileerd ipv roekeloos. Gewoon rijden waar je wilt rijden en opstakels gebruiken om 't allemaal wat leuker te maken. En dan is de link tussen skaten/snowboarden en autosport/driften/stunten opeens heel logisch. Cool cool cool. Ik krijg spontaan zin om zelf in mijn auto te stappen en weer te gaan driften. Zoiets als dit inspireert mij meer dan al die andere filmpjes die ik overal zie opduiken.
                                                      Last edited by Dennis Cavallino; 15-06-09, 10:55.

Comment

Working...
                                                      X