Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17-18-19 juli - Zolder Superleague (BE)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 17-18-19 juli - Zolder Superleague (BE)

Beste Fans, deelnemers en overige geïnteresseerden,

Zoals jullie natuurlijk hebben vernomen staat voor 17-18-19 juli de Zolder Superleague in België op de kalender. Een volgepakt race evenement rondom de Superleague Formula. Formule 1- achtige wagens met 750PK 12 cilindermotoren in de kleuren van tal van beroemde voetbalclubs zoals PSV, Anderlecht, Galatasaray en AC-Milan.

Natuurlijk nemen wij met de DSC ook deel met beide startvelden en daarnaast de ex Formule 1 wagens van de Euroboss, de Youngtimers, de Belgische Dunlop Endurancecup en het Formule Ford Benelux Kampioenschap.

www.zoldersuperleague.be

Wij organiseren dit evenement voor de eerste keer geheel in eigen beheer en we hopen natuurlijk dat het een groot succes wordt. Er wordt een uitgebreide publiciteitscampagne in Nederland en België gevoerd maar we kunnen natuurlijk altijd hulp gebruiken.

Via deze twee links zijn twee uitgebreide sets met banners te bekijken.

http://www.zoldersuperleague.nl/banner/ (Voor de PSV of Anderlecht fans)
    http://www.zoldersuperleague.nl/banners.html (algemene banners)

Wij zouden het zeer op prijs stellen als U een van deze banners op Uw site plaatst of dit bericht door stuurt naar relaties met het verzoek voor plaatsing.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

V-Max Racing Management b.v.

Dick van Elk

Als die Superleague-races doorgaan. Er hebben vier teams afgehaakt, waardoor minimaal acht clubs zonder auto's zitten. Bovendien moeten ze binnen een paar weken nog zo'n 20 coureurs vinden...
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ha, die Gummers;

Altijd al een vreemd concept gevonden. Wel een lekker geluid uit een veld vol V12 met 80's toerentallen.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Misschien heeft Feyenoord nog wat geld over....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
          Als die Superleague-races doorgaan. Er hebben vier teams afgehaakt, waardoor minimaal acht clubs zonder auto's zitten. Bovendien moeten ze binnen een paar weken nog zo'n 20 coureurs vinden...
          Meld zich. Dan ben ik wel zo'n beetje klaar met verbouwen en dus in topconditie. :)

Ik heb de link tussen voetbal en autosport ook nooit gezien, gevoeld en begrepen. Gelukkig maar denk ik daar ook bij. Zo'n raceklasse kan alleen maar bestaan als er ook een subklasse van is, die bijvoorbeeld verdeeld is over kampioenschappen per land, zeg maar de eredivisie. Als je dat wint, mag je meedoen met de superleague. Ik denk dat 't alleen op die manier gaat leven en dat mensen ook echt achter een club gaan staan. Nu koop je je plek op de grid en dat dwingt zelfs bij de meest hardnekkige fan van een voetbalclub geen respect af. Haal je dat voetbaljasje eraf, dan is 't opeens best een leuke klasse. Kortom, ik begrijp 't nog steeds niet, voel er niets bij en zie de link tussen voetbalclubs en autosport nog steeds niet.

Comment

Working...
          X