Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LEEES!!!! Alle Belangrijke CPZ info 23/06

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• LEEES!!!! Alle Belangrijke CPZ info 23/06

Hier komen de laatste maar wel uiterst belangrijke CPZ ditjes en datjes te staan.

Dus rijders, kijkers, marshalls...hou deze draad heel goed in de gaten.

Vragen, op- of aanmerkingen, gooi het in de groep hier of stuur mij een mail.

Ook de rijdersovereenkomst die getekend dient te worden zal hier komen te staan.
    En nog veel meer.
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Hieronder even gecopypaste, de rijdersovereenkomst.
    Pas na ondertekening van dit formulier, krijg je van mij een "Rijderskaart".
    Zonder deze rijderskaart is het ten strengste verboden op het circuit te rijden
    .

OVEREENKOMST EN VOORWAARDEN
    Gummen Zandvoort Meeting 23-06-2009
    1. Het terrein wordt geheel op eigen risico betreden. Burn-outs, onnodig hard optrekken, sprinten, donuts draaien of enig ander soort van capriolen, zijn op het gehele terrein ten strengste verboden.
    2. De Stichting Vrienden van Gummen.Org, Circuitpark Zandvoort en/of de eigenaren hiervan kunnen geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden.
    3. Parkeer uw auto niet op de baan. Parkeer uw auto op de meest veilige plek op het parkeerterrein of in de pitstraat.
    4. Er mag alleen op het circuit worden gereden na ondertekening van deze overeenkomst. Tevens moet de uitgedeelde startkaart duidelijk zichtbaar in de auto aanwezig zijn.
    5. Er wordt gekozen voor een veilige en verantwoorde aanpak. Iedereen die naar Zandvoort toekomt, moet daaraan zijn steentje bijdragen. Het lijkt misschien allemaal streng, maar met zo’n grote groep rijders kunnen wij ons geen enkel risico veroorloven. Na zo’n fantastische dag willen we immers allemaal ongeschonden huiswaarts keren. Ook willen wij natuurlijk nog graag vele malen in Zandvoort terugkomen.

Schade en verzekering
    6. Schade en/of gevolgschade op het terrein wordt niet gedekt door de verzekeringsmaatschappij. Mensen met een lease-auto moeten zich bewust zijn van het feit dat de leasemaatschappij eventuele schades bij hen persoonlijk kan verhalen. De werkgever is niet aansprakelijk voor schades die op circuits aan de auto ontstaan. Ook de organisatie (Stichting Gummen.ORG en/of CPZ) en Baanmarshalls zijn niet aansprakelijk.
    7. Eventuele schades die ontstaan door het opvolgen van instructies van de Baanmarshalls kunnen niet worden verhaald op de Baanmarshalls of de evenementco÷rdinatoren. Je bent zelf dus te allen tijde verantwoordelijk voor de door jouw veroorzaakte schade en zal daarvoor ook aansprakelijk gesteld worden.
    8. Mocht je schade veroorzaken, ongeacht in welke vorm of omvang, dan ben je daar altijd zelf verantwoordelijk voor. Je dient er dus zelf voor te zorgen dat je verzekerd bent. Indien je niet verzekerd bent, ben je op de hoogte van het feit dat je hiervoor zelf aansprakelijk bent en eventuele schade op je verhaald zal gaan worden.
    9. Indien je in een auto van iemand anders rijdt, ben je als bestuurder daarvoor zelf verantwoordelijk en aansprakelijk. Bij het veroorzaken van enige schade betekent dit dat die op je zal worden verhaald. Daarnaast zal ook de eigenaar van de auto door ons kunnen worden aangesproken en verantwoordelijk worden gesteld. Rijden in iemand anders z’n auto is alleen toegestaan indien je in 2009 donateur bent.
    10. Indien iemand anders in jouw auto rijdt, ben je dus naast de bestuurder ook zelf verantwoordelijk en aansprakelijk. Daarnaast is de eigenaar van de auto aansprakelijk voor alle schades die daar uit voort komen. Rijden in iemand anders z’n auto is trouwens alleen toegestaan indien je in 2009 donateur bent.

Op het circuit
    11. Elke rijder is verantwoordelijk voor zijn eigen veiligheid en die van een ander.
    12. Er kan niet op de baan gediscussieerd worden betreffende bepaalde zaken. Dit kan uitsluitend buiten de baan (met de baanmarshalls). De uiteindelijke beslissing bij een geschil ligt altijd bij de organisatie.
    13. Iedereen volgt te allen tijde de instructies van de organisatie en de Baanmarshalls op. Indien deze bevelen niet opgevolgd worden kan uitsluiting van deelname volgen, eventueel ook in de toekomst.
    14. Het is uitsluitend toegestaan om in de aangegeven richting te rijden, dit geldt voor alle deelnemers.
    15. Alleen auto’s die RDW goedgekeurd zijn worden op het circuit toegelaten.
    16. Een helm is verplicht. Men dient ook minimaal een 3-punts gordel te gebruiken en de zijramen gesloten te houden.
    17. Als deelnemer mag je 1 passagier meenemen. Ook voor hen gelden deze regels. Passagiers jonger dan 10 jaar zijn niet toegestaan.
    18. De baanmarshalls zijn in het bezit van vlaggen:
    - Rode vlag betekent voorzichtig en/of van het gas af en/of afstand houden.
    - Zwarte vlag betekent onmiddellijk stoppen en het circuit verlaten.
    Hier zal streng op worden toegezien.
    19. Misdragingen op de baan door extreem rijgedrag zonder kennelijke controle wordt bestraft met uitsluiting van verdere deelname.
    20. Rij niet op of over uw limiet. We willen allemaal met onze auto naar huis aan het einde van de dag.
    21. Als je van de baan afraakt en in het gras terechtkomt, rustig wegrijden en het gras zoveel mogelijk ontzien. Als je vast komt te zitten in een grindbak, zorg dan eerst dat je jezelf in veiligheid brengt. Achter de vangrail ben je veilig. Geef aan andere deelnemers aan dat je niet gewond bent, door te zwaaien.
    22. Als je tijdens het rijden een auto tegenkomt die beschadigd is of vast zit in het grind, kijk dan of je zou kunnen helpen. Als het een gevaarlijke plek is (na een bocht bv.), zorg dan dat jij achteropkomend verkeer waarschuwt voor de gevaarlijke situatie. Auto op een veilige plek (!!) parkeren met alarmlichten aan. Probeer hulp te verlenen indien mogelijk. Zorg dat de organisatie z.s.m. krijgt te horen wat er is gebeurd en waar. Als er bij zo’n locatie al 2 of meer auto’s staan, rij je voorzichtig door en geef je in de pits aan de marshalls door wat er aan de hand is.
    23. Er mogen zich absoluut geen toeschouwers op de baan begeven, tenzij door de organisatie uitdrukkelijk bepaald. Rijders die om welke reden dan ook hun auto moeten verlaten op de baan, mogen niet op de baan komen. Probeer z.s.m. een veilige plek te bereiken, bij voorkeur achter de vangrail.
    24. Inhalen is toegestaan, maar uitremmen en andere gevaarlijke inhaalacties uiteraard niet. De snellere deelnemer moet wachten tot hij er veilig voorbij kan. Zorg dat je zeker weet dat de langzamere deelnemer je heeft gezien. Als je een snellere deelnemer achter je hebt, ga dan niet racen of hem blokkeren en laat hem op een veilige plek er voorbij. Door bv. even minder gas te geven na een bocht en aan de meest veilige kant wat ruimte te laten. Richting aangeven en abrupt aan de kant gaan is niet nodig, want de snellere deelnemer dient te wachten tot hij veilig kan passeren.
    25. De openbare weg is geen circuit. Zorg ervoor dat u even tot bezinning komt alvorens u de terugweg naar huis aanvaardt.

Door ondertekening van deze overeenkomst verklaart u kennis te hebben genomen van deze voorwaarden en verklaart u hiermee akkoord te gaan.

De organisatie.
    Naam: Kenteken: Eigen auto: Voor akkoord tekenen:

______________________________ _____ - _____ - _____ JA / NEE _________________________
    Last edited by John; 18-06-09, 22:40.
    2 x ouwe premium meuk

Comment

Een Helm Is Zowel Voor Rijder Als Bijrijder Verplicht
      2 x ouwe premium meuk

Comment

Indeling baanposten komt hier ook te staan!!!!!!!!!!!
        2 x ouwe premium meuk

Comment

Bedankt voor al je harde werk wederom, John!
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja je moet er wat voor over hebben om die jeugd van tegenwoordig van de straat te houden hoor:-)
            2 x ouwe premium meuk

Comment

Volgende Item:

Nog even een paar kleine regeltjes met betrekking tot de inschrijving:

Vanaf 16.00 uur kan dat bij mij, ik sta op de parkeerplaats achter de pitsstraat bij een zwarte A6 Avant volgeladen met donateur gadgets, inschrijfformulieren (Rijdersovereenkomst) en Rijderskaarten.

Svp niet te laat, dus niet na 5en. Dan sta ik nl bij de ingang van het circuit in de pitsstraat.

BELANGRIJK, ZONDER RIJDERSKAART IS HET TEN STRENGSTE VERBODEN OP HET CIRCUIT TE RIJDEN

De rijders krijgen de kaart na ondertekening van de RIJDERSOVEREENKOMST.
              En voor diegenen die nog moeten dokken, als de centjes zijn overhandigd.
              Last edited by John; 20-06-09, 19:33.
              2 x ouwe premium meuk

Comment

Oh ja, is hier iemand in het bezit van een stevige wat zwaardere 4wd wagen met trekhaak????

We hebben nl nog een........

SLEEPWAGEN

nodig.
                2 x ouwe premium meuk

Comment

Alle marshalls en ET krijgen/dragen een.......

ORANJE/GEEL FLUOR HESJE

Indien niet, dan is het ook ten strengste verboden zich op het circuit te begeven.

Dragen dit ding, ook al vallen de mussen dood van het dak:-)
                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Godscaramba, wat heb ik me daar toch altijd weer een hoop werk aan.... 't is dat ik hier goudgeld mee verdien, maar anders.......:-)
                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Ha, die John;

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                      Oh ja, is hier iemand in het bezit van een stevige wat zwaardere 4wd wagen met trekhaak????

We hebben nl nog een........

SLEEPWAGEN

nodig.
                      Ik geloof dat RS met zijn LaRo momenteel ook weer wat ruimer in zijn tijd zit....
                      Scherven brengen gelul.

Comment

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

David en Jamie hebben toch nog zo'n 4x4 hok?
                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

En anders Naughty met z'n... oh wacht die is verkocht toch?
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Gummers;

Die 100 van Brun is toch ook een Quattro? Klaar!
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                Ha, die John;

Ik geloof dat RS met zijn LaRo momenteel ook weer wat ruimer in zijn tijd zit....
                                [email protected]

Maar heren, graag weer een beetje serieus, weet dat het laat is, maar hou je een beetje in :-)
                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Misschien kijkt die er wel overheen....
                                  Fastturbo/Jan, je het mail/pb/pm.....gaarne asap reactie!!!!
                                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Mijn 155Q4 heeft een trekhaak. en ik vertrouw RemkoV6 er wel mee als sleepdienst.

Dus zolang ik met de S2000 rij is dat een optie. (Scheelt je wel een Marshall.)

Ik zou wel graag aan het einde nog een paar rondjes met de Q4 knallen.
                                    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

@jan : dat met die rondejs rijden komt goed, maarre niet in de grintbak eindigen dan, want jij bent ZELF de sleepauto. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Beschikt er nog iemand over een goede lange sleepkabel?

Ik heb nog wel een goede liggen, maar die is niet zo lang.

Verder is het risico dat ik in de grindbak kom niet zo groot, is me namelijk nog nooit gebeurd op zandvoort, terwijl ik er al wel redelijk wat heb rondgereden.

Toch bedankt voor de bezorgdheid Harry! ;)

Comment

Telkens weer die regel 14. Kunnen ze daar niet een beetje soepeler in zijn?
                                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik neem 2 sleepkabels mee. 1 elastische en een ouderwetse.
                                            Samen hebben we dan een lange. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                              Ik neem 2 sleepkabels mee. 1 elastische en een ouderwetse.
                                              Samen hebben we dan een lange. :-)
                                              Ik neem er ook een mee.

Slaat obligate CM grap over vandaag.
                                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Moet er bij punt 18 niet ook een blauwe vlag staan ?

Als ik het rijtje deelnemers zo zie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                                  Moet er bij punt 18 niet ook een blauwe vlag staan ?

Als ik het rijtje deelnemers zo zie...
                                                  Precies.
                                                  Ik mot straks niet al die slome gasten voor me die me in de weg rijden...

*rent hard weg*
                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Wij komen met de Forester, die ook prima als sleepwagen kan functioneren.
                                                    Ik zal john ons nummer geven mochten we op de baan zitten en we de sleepkabels moeten oppikken ;).
                                                    260pk en 380nm met 1350 kilo zal genoeg trekkracht geven neem ik aan :)
                                                    Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                                    Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                                    Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                                    http://www.fineline-imports

Comment

Perfect!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Je bent GEWELDIG!!!!! David, maar dat wist je natuurlijk al:-)

Ik ga vanavond via mail/PM/PB alle 06 nummers uitwisselen met jullie de andere baanmarshalls en belanghebbenden.
                                                        2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naughty Bekijk bericht
                                                          Wij komen met de Forester, die ook prima als sleepwagen kan functioneren.
                                                          Ik zal john ons nummer geven mochten we op de baan zitten en we de sleepkabels moeten oppikken ;).
                                                          260pk en 380nm met 1350 kilo zal genoeg trekkracht geven neem ik aan :)
                                                          Grappig, bijna dezelfde spec als mijn Q4.

255pk, 379Nm, 1430kg.

Maar top dat je komt helpen Naughty!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                                                            Misschien kijkt die er wel overheen....
                                                            Fastturbo/Jan, je het mail/pb/pm.....gaarne asap reactie!!!!

Je hebt een reactie terug !!

Jan

Comment

Thanks Jan, net gelezen.
                                                              Ga je zo weer een antwoordje geven.

En natuurlijk weer bedankt namens de complete feestcommissie:-)
                                                              2 x ouwe premium meuk

Comment

Goed, Sleepwagen is geregeld, nogmaals dank Naughty.
                                                                Mail me ook ff je 06 nummer svp.

Sleepkabels ook in voldoende mate aanwezig, mooi.

Even wat betreft de hesjes, Ik heb in m'n schuur en stuk of 10,11 of 12 van die dingen nog liggen, weet niet 100% zeker of dat genoeg is. Dus een paar van die dingen extra zouden welkom zijn.
                                                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Working...
                                                                X