Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het patsen met hoevaak heb jij al een mailing voor de sloopregeling gehad draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het patsen met hoevaak heb jij al een mailing voor de sloopregeling gehad draadje

Jawel:
    1 voor de supra (tot wel 3000 euro voor uw supra - taxatiewaarde 11K, proest)
    2 voor de corolla
    1 algemene van Toyota

4 and counting dus...
    Last edited by Steven; 01-07-09, 11:40. Reden: (typefoutje)
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Precies 0 voor de starlet :-)

Wl heb ik al 2 keer een kaartje tussen de deur gehad van een handelaar/exporteur die ik maar moest bellen als ik de auto kwijt zou willen. Eerste kaartje zat er al binnen 'n dag eigendom op :-) Toch maar even tussen de deur van de naast mij geparkeerde siebener gestopt.

Comment

0 stuks!
      Nee, ook nog niet voor mijn SZ gelukkig. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

niente

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
          Precies 0 voor de starlet :-)

Wl heb ik al 2 keer een kaartje tussen de deur gehad van een handelaar/exporteur die ik maar moest bellen als ik de auto kwijt zou willen. Eerste kaartje zat er al binnen 'n dag eigendom op :-) Toch maar even tussen de deur van de naast mij geparkeerde siebener gestopt.
          Mijn moeder heeft ook zo'n oude Starlet, zelfde verhaal, met enige regelmaat briefjes onder de ruitewisser

Comment

Ik rij niet in sloopwaardige auto's :p :)

Comment

Niks binnen voor de Buick en ze motten me ook niks sturen die heaumeau's...
              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ach wat, mijn Cobra valt overal buiten :-)
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                X