Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie ruitenwisservloeistof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie ruitenwisservloeistof?

Wat is goeie ruitenwisservloeistof?

Met goed bedoel ik NIET vet, zoals mijn huidige, want ik zie op dit soort dagen echt geen reet. Net mijn auto gewassen, een knakker voor mij sproeit even, dus ik ook maar... Whap, heel mijn net gewassen ruit vettig. Levensgevaarlijk spul dus eigenlijk.

Wat moet ik wel kopen en waar?

Ok met dliekeelmodaal zal je wel gewoon kant-en klaar kopen maar dit kan ook :

Ruitenwisservloeistof kan je heel voordelig zelf maken. Neem hiervoor 1 liter huishoudspiritus. Leng het aan met 4 liter water. Voeg er een theelepel afwasmiddel bij. Deze ruitenwisservloeistof kan -10 graden hebben.

:-)
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Gedemineraliseerd water neem ik aan? Ik heb alles in huis. :)

Maaruh, zijn er ook nog goeie kant- en klare spullen?

Comment

Dasty!

Maar even serieus: is je ruitensproeiervloeistof (3xwoordwaarde) vettig, of je ruit? Dat laatste is veel voor de hand liggender namelijk.
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Dennis, zomerdag gewoon water icm Sonax 1:100 gebruiken

Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik heb d'r Halfords zomerzooi inzitten. Werkt prima, niks vet! Iets van 7E voor 5l.
            '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

O ja, dat moet ik nog doen. Gisteren ging er in die gare ouwe BMW van mij opeens een 'check'-lampje branden. Dus ik denk, 'O jee, deze óók al?' Ik op de check-toets van de boco drukken en in prachtig oranje verschijnt:

Waschwasserstand

Man, al in de donkere jaren negentig dachten die Beiers al aan alles...
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Man, al in de donkere jaren zeventig dachten die Beiers al aan alles... :-)

Every second of your life is a part of your song

Comment

Zo hee, da's een paneel waar zelfs KITT tien jaar later nog jaloers op zou zijn!
                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ha, ha! Gaaf idd!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nog even en ook dit is een BMW 1serie draadje ....
                      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                        Dennis, zomerdag gewoon water icm Sonax 1:100 gebruiken

http://www.sonax.nl/Producten/Consum...00-concentraat
                        goed spul idd je kunt het zelfs ook mengen met antivries
                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Dennis,
                          je kent zeker wel mensen die bij de Lidl boodschappen doen.
                          Ik kieper sinds jaar en dag glasreiniger van de Lidl in het tankje voor de ruitenwisservloeistof. Dat bevalt deze kilometervreter uitstekend
                          Kost tegenwoordig 89 eurocent voor een litertje.
                          Last edited by levensnevel; 05-07-09, 08:47.
                          Hyundai Kauai EV 64 kWh - my 20 - 34K + 5K km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensnevel Bekijk bericht
                            Dennis,
                            je kent zeker wel mensen die bij de Lidl boodschappen doen.
                            Ik kieper sinds jaar en dag glasreiniger van de Lidl in het tankje voor de ruitenwisservloeistof. Dat bevalt deze kilometervreter uitstekend
                            Kost tegenwoordig 89 eurocent voor een litertje.
                            ok

ik heb het met dasty geprobeerd , ik was al lyrisch erover , maar voor de autoruiten is het nix , gaat wit uitslaan
                            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensnevel Bekijk bericht
                              Dennis,
                              je kent zeker wel mensen die bij de Lidl boodschappen doen..
                              Is dat iets om je voor te schamen ofzo ????
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                              X